FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Thnx!

Ja Ferdinand heb ik nog baby icon.
Zat ook naar de baby dikke Ronaldo te kijken.

Ik denk woensdag, heb zo’n gevoel dat er dan een duurdere carnabal sbc speler komt waarvoor je een hoger rated team moet inleveren en aangezien iedereen op donderdag een nieuw team voor de WL wil kopen dalen de prijzen.

Zit wat in inderdaad. Bedankt!

Ze zijn weer gestegen omdat er door weeks geen lightning rounds zijn zo worden er minder pakjes geopend dus zodra er weer veel pakjes geopend worden donderdag morgen rewards gaan ze zakken dus mijn tip is voor die tijd verkopen.

1 like

Heb de objective van Talisca in 10 wedstrijden en binnen 2 uurtjes voltooid! Ging prima en veel snelle ragequits!

Ik denk dat ik Talisca een weekend ga proberen, aangezien ik hem in mijn basisteam kan krijgen. Dan wissel ik Zlatan in de rust erin voor Talisca.

Zou Crisje vanmiddag weer in het TOTW zitten na zijn mooie hattrick van gisteren?

Hoop het maar las eerder dat alleen de competitie geld en niet de UCL.

Anders was wel leuk geweest idd

Zit er niet bij nee, achja, ga toch niks packen dus maakt me eigenlijk ook helemaal niks uit :sweat_smile:

Hier voor het eerst dit jaar geen Weekend League gespeeld

Wil een prime icon SBC gaan doen, Socrates of Petit. :sweat_smile:. Voor wie zouden jullie gaan?

Bedoel je echt de prime of prime moments?

Als je prime bedoeld zou ik voor Socrates gaan en als je prime moments bedoeld zou ik Petit kiezen.

Prime moment inderdaad :slight_smile: Heb beide leenkaarten gebruikt in rivals en ga eerst Socrates halen :blush:

Heb veel mensen gehoord dat die moments Socrates niet heel veel beter is dan zijn prime kaart.

Dit is natuurlijk voor iedereen verschillend.

Ik had weekend league rewards goud 3 goeie packs.
2 walk outs

Heel lekker hoor, Ik haal bijna altijd goud 3, heel af en toe goud 2 maar ik heb nog nooit zo’n geluk gehad met mijn pakketten.

lekker man! dat is weer mooi meegenomen.

Heb de sbc van Socrates gedaan voor 1,4 miljoen.
Wat een ongelofelijke grove speler. Zijn schoten zijn niet te doen goed.

Ik kreeg uit de goud 3 rewards Vardy en Aké uit de player picks en uit de packs o.a. Handanovic. Dus wel weer prima voor een weekend waarin ik bij goud 3 ben gestopt door tijdgebrek.

Is er al meer bekend over de Fut Birthday promo? Ben erg benieuwd. Ik kan morgenavond niet spelen, ga dus zaterdag pas mijn nieuwe team kopen. Tenzij er leuke spelers/sbc’s komen morgen, haal ik dit team (in-game 433(4)):

Gameplay is weer ongekend. 3-0 voor en het glitchen begint weer … laatste 15 mij 4 goals tegen 3-4 verlies … fijn :cold_sweat:

Ik begreep in een video van FC Roelie op Youtube dat de slechte servers worden aangepakt, de dichtsbijzijnde server van EA stond in Duitsland ofzo (Keulen dacht ik) en nu wilde ze gaan proberen om er eentje in Nederland te krijgen, of in ieder geval dichterbij Nederland zodat de gameplay weer soepeler zou gaan lopen, maar of dit gaat gebeuren en hoelang dit dan nog gaat duren voordat het zover is mag Joost weten.

Dat is de reden waarom ik niet meer online speel wacht wel tot de servers weer normaal draaien is beter voor mijn knip heb deze FIFA ongeveer 8 controllers stuk gegooid en heb daar geen zin meer in, had daar ook een PS 4 voor kunnen halen. Ben nu druk aan het handelen om mijn team up te graden op posities die nodig zijn steek mijn tijd daar liever in totdat de problemen opgelost zijn. Dit is nu mijn team en heb ongeveer 550K om mijn team een upgrade te geven, weet alleen niet welke plek Grunn1