FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Echt een heel mooi team, maar waarom speel je met LM en RM terwijl je 2cm’s hebt?
Dan kan je toch beter die andere variant van 4-1-2-1-2 doen, krijgen ze meer teamgeest van.

Heb denk ik ergens aangezeten voor dat ik een print maakte want speel ook 4-1-2-1-2 small

Heeft hier iemand ervaring met carniball Rudiger ik kan hem doen met untradeable spelers en wee discard informs uit mijn club maar weet niet of die wel goed genoeg is, ik heb nu van Dijk POTM 92 en flashback David Luiz 89, mijn plan was dan om met vijf verdedigers als opstelling te beginnen en dan in game 4-1-2-1-2 te spelen met David Luiz als cvm, maar dan zit ik wel met dat Luiz maar 75 stamina heeft eigenlijk is dat iets te weinig want ik heb nu Doucoure 86 prem kaart er staan met 98 stamina en die is na de wedstrijd tegen oranje aan denk dat Luiz een hele wedstrijd daar niet red, wat zouden jullie doen?

Ik zou het laten zoals het nu is en sparen voor een upgrade voor doucoure. Rudiger is niet beter dan luiz en van dijk en als cvm is luiz niet beter dan doucoure.

1 like

Je hebt helemaal gelijk, heb voor nu alleen Seedorf verkocht en Gerrard 89 in mijn team nu.

Gerrard lijkt me een hele toffe speler om te hebben :ok_hand: heb de Rossi flashback gehaald maar vind hem echt een drama :cold_sweat:

Gerrard vind ik tot nu toe een beetje tegenvallen moet misschien nog aan hem wennen, heb carniball Jesus verkocht in squad battle op legendarisch was hij echt top 16 wedstrijden 21 goals en 15 assists, maar in rivals vond ik hem een heel stuk minder 5 wedstrijden 0 goals en 1 assist, online merk je dan toch echt wel dat hij maar 3☆ wrak foot heeft, heb nu de sbc van icon moments Bergkamp gedaan voor 700k en untadeable spelers die ik niet gebruik, waaronder Uefa Mkhitaryan en Alonso bankzitter die ik toch nooit gebruik en OTW Allison drama keeper heb ingeleverd sommigen vinden dat zonder maar ik vind ze niet fijn spelen en het scheelt me elkaar met andere untadeable spelers die ik in de club had en nooit gebruik bijna 600k uit de packs pfff de eerste 9 helemaal niks ja Hradeky 84 verder geen enklele 83 plus speler gelukkig kreeg ik uit de laatste 100k pack IF Ben Yedder dit is nu mijn team Pogba en Auba wissel ik natuurlijk om.

Leuk team heb je :slight_smile: Vind die Aurier ook een topspeler . Heb zelf nu Dumfries daar staan.
Ben dit weekend weer elite geëindigd hopelijk packen we iets zieks :smile:

Gisteren sinds een week ongeveer weer wat potjes gespeeld, ben ook allemaal mijn tactieken aan het aanpassen geweest, het ging echt voor geen meter gisteren, heb 8 potjes rivals gespeeld. 1 gewonnen, 3 gelijk en 4 verloren. Ik ben heel dat verdedigen verleerd lijkt het wel.

Moet er echt weer wat meer tijd in gaan steken wil ik een keer een goed resultaat halen in de Weekend League.

Weet trouwens iemand wanneer de fut birthday promo begint?

Volgens mij begint die morgenavond om 19:00 uur.

Hoop het voor je, ik heb al weken lang geen WL meer gespeeld, internet hier is om te janken, kloten ziggo en dat samen met de EA servers, is het onmogelijk om te spelen zonder dat ik mijn controllers tegen de muur ga smijten, speel alleen 5 of 6 rivals in de week zodat ik of 6 pakketjes of 30k munten krijg, verder is het niet te doen. Ik denk trouwens dat Futbirthday vrijdag komt al is vandaag de dag dat ze 10 jaar geleden ermee zijn begonnen anders hadden we wel iets in beeld gekregen van nog zoveel uren tot het begint.

domper! Zelfs als je met de kabel speelt ?
Misschein komt er vandaag om 19:00 wel een speciale sbc . we gaan het zien

Zelfs met kabel speelt het spel als in slowmotion met elke keer vastloperssoms zit het spel gewoon 5 tot 10 seconden vast krijg dan een draaiend cirkeltje in beeld, als het weer verder gaat gebeuren er de gekste dingen op 10 keer sneller dan normaal en daarna weer in slowmotion, dus heeft geen zin om te spelen bijna iedereen waar ik tegen speel gaat na ongeveer 15 minuten weg dus als het dan nog 0-0 staat gebeurd er niks alsof je niet gespeeld hebt heb daar geen zin meer in squad battle lukt wel maar dat is gewoon saai, dus veel traden is het enige wat ik kan doen.

Maar als je telkens dat draaiende cirkeltje krijgt is dat toch dat de servers van EA traag zijn, dus met je eigen internet heeft het dan in ieder geval niks te maken lijkt me.
Natuurlijk wel vreselijk klote.

Ik moet zeggen dat ik de laatste 2 dagen totaal geen last van delay heb gehad, dus waar dan dat verschil dat het bij jou zo traag is en bij mij juist het tegenovergestelde vind ik toch vreemd.

image

image

Dit is het team + wissels wat ik deze weekend league ga gebruiken
Het is alweer zo’n 3 weken geleden dat ik voor het laatst WL heb gespeeld, dus heb er weer zin in om eens even lekker uit m’n plaat te gaan.

Het heeft natuurlijk zoals ik al zei ook met de servers van EA te maken, maar ook wel degelijk met mijn eigen internet, mijn internet is hier gewoon sloom en valt soms weg dus het heeft niet alleen met EA servers te maken. Leuk team om mee te spelen jammer dat je de flashback van David Luiz niet hebt gedaan die had perfect in je team gepast en ik kan je wel zeggen dat het echt een beest is.

Dat is gewoon klote man, zou er helemaal gek van worden. Had dit 2 jaar geleden toen hier nog geen glasvezel lag, sinds dat er ligt heb ik bijna nooit nergens last meer van.

Achteraf ook wel spijt van gehad dat ik die niet heb gedaan, maar wil daar nu Virgil van Dijk neer gaan zetten als ik er de munten voor heb.

Dit belooft veel goeds!

Fut Birthday ziet er leuk uit. Maar denken jullie dat we ook gratis pakketjes krijgen.? Dat was bij de vorige editie ook zo.

Maar bij de Marquee Matches wandelde Alba en De Bruyne uit het top elektrum spelers pakket. Alba verkocht De Bruyne gehouden.
Dus ik ben blij en ik verheug me op Fut Birthday.

Ik weet niet wat we precies mogen verwachten, ik kijk vooral uit naar die objectives.

Door wedstrijden te spelen gratis (leuke) kaartjes te krijgen vind ik iets heel goeds, verder ben ik benieuwd of we indd iets van gratis pakketjes krijgen en ben ik ook benieuwd naar de player sbc’s.

We gaan het zien vanavond.