FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik ben erg benieuwd of we weer zilveren teams nodig zijn voor die objectives. Vond het erg leuk om te doen, omdat het een keer wat anders is. Ik gebruik objective Emre Can in de basis en Talisca als belangrijke supersub.

Ik heb voor de zekerheid een zilveren Spaans, Argentijns en Italiaans team klaar staan (spelers uit mijn club aangevuld met aankopen), voor als die eventueel nodig zijn. Ben erg benieuwd!

Iemand evaring met vd sar 89 of een andere icon keeper? Heb nu allisson 88 omdat ik van dijk en de ligt heb als centrum, maar zoek toch een betere keeper


En voor de derde keer een ultimate pakket gekregen, en voor de derde keer een bagger pakket de dubbelen had ik ook al untradeable dus discard, dit soort pakketten mogen ze wel houden.

Hier hetzelfde ! Begin me echt steeds meer te irriteren aan EA! Speelt weer dramatisch
 ga nu 14-3 1 disconnect en 2 penaltie series verloren terwijl ik zeker 10 dikke kansen had in verlenging
 van 5 meter een bal in koppen met prime Crespo , rondje indrukken en geen reactie van de spits
 zo irritant :cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat:

Ik was al klaar met EA en dit spel, had en heb er geen zin meer in, heb de afgelopen dagen mijn hele club verkocht icon Gerrard, nog twee icons waar ik niet mee speelde, Pogba INF Ben Yedden, alle anders informs alle hoge rated spelers, alle andere spelers 1500 in totaal verkocht en gediscard alle items positie kaartjes conditie kaartjes, ik had in totaal 3.5 miljoen coins, heb ze allemaal opgemaakt aan 125k pakketten en 8 100k pakketten samen ongeveer 30 pakketten heb 6 walkouts gekregen twee keer Azpiliqueta 1keer inf de Vrij 1 keer Ederson 1 x inf Javier Hernandez en 1 keer Aldeweireld, een stuk of 6 85 rated spelers waarvan drie keer Zlaten een vracht aan waardeloze 83 spelers, ik heb wel elke pack die ik heb geopend borden spelers gekregen dus dat was een verbetering :wink: heb het meeste verkocht alleen de 83 spelers 62 stuks nog niet heb nu een kleine 400 glanzende spelers in mijn club en rond de 250k aan munten, dit alles bewaar ik voor TOTS maar de packluck was dus weer geweldig, ik ga een hele tijdje rust nemen van dit spel. Hopelijk gaat je weekend league wat beter succes in ieder geval.

Eindelijk morgen middag komt mijn PS 4 pro dus nieuwe console nieuw begin zal wel even wennen zijn met de andere controller, Alleen jammer dat ik alles weer moet vrijspelen, zal zwaar genoeg worden om met helemaal niks te beginnen tegen de teams die de mensen nu hebben dus als er nog PS 4 spelers zijn die coinboost en of transfermarkt upgrades over hebben ik ontvang ze graag.

Ik niet want ik heb een Xbox One. Maar waarom koop je midden in het spel een andere consol vraag ik me af. Waarom deed je dat niet voor Fifa 20 uitkomt.
Nu moet je alles weer vrijspelen is dat niet zonde.

Omdat je op PS veel meer spelers hebt, soms als ik een wedstrijd op de Xbox wil spelen moet ik 10 minuten wachten dan kan er gewoon geen tegenstander gevonden worden, daarom stap ik nu over, en liever nu moeilijk zodat ik in het bein van FIFA 20 gelijk goed kan beginnen en niet eerst alle coinboost en transfermarkt upgrade moet vrijspelen. En ik doe het nu voor FIFA 20 uitkomt :wink:

Als je het zo bekijkt heb je gelijk. Maar ik heb geen last op de Xbox van dat je 10 minuten moet wachten voor een tegenstander.

Ik wel ik speel graag een draft en dan heb je er echt vaak last van maar ook in rivals en weekend league krijg dan vaak, geen tegenstander gevonden. Op PS4 heb je daar geen last van.

Begon m’n weekend league met een nederlaag maar pakte het daarna redelijk goed op, zat er ook goed in en kwam nog veel teams tegen die vergelijkbaar waren aan die van mij, dit was allemaal op vrijdag. Uiteindelijk op 8-2 gestopt en zaterdag middag verder gegaan, kwam alleen maar tegen pay to win teams.
9/10 waren dit gewoon spelers waarvoor ik niks onder deed maar het gewoon niet tegen wilde lukken.

Gisteren moest ik nog iets van 5 potten spelen om goud 2 te eindigen maar was pas laat thuis van het voetbal en heb uiteindelijk tot Goud 3 gespeeld.

De eerste helft van mijn weekend was niet best. Ik moest veel op zaterdag spelen, daardoor kwam ik snel tegen veel te goede teams en verloor ik veel wedstrijden puur doordat ze betere spelers hadden. Hiertegen verloor ik pas na verlenging met 5-4:

Daarna pakte ik het zondags goed op en haalde nog redelijk eenvoudig goud 1. Ik speelde met dit team in voornamelijk de 4-3-3 (4);

Hoe speelt die Can bij jou?

Hij is binnen, kan ik vanavond kijken hoe FIFA speelt zal wel wennen zijn met de controller, voor wie mij wil toevoegen openbare id is Farmer4everFCG PS4 naam is FarmerUutGrunn coinboost is meer dan welkom :wink:

1 like

Vet hoor een pro!

Alleen ik had me centjes bewaard en gewacht op ps5 denk ik

Ik vind hem erg goed. Sterk in de duels, vrij allround en kan een goal scoren.

Zal je toevoegen! nice!

Heb mijn weekend league kunnen redden 24-6 geeindigd.
Laatste pot veel pech door rare beslissingen van de scheids.
Zelf kreeg ik 2x geen penaltie terwijl het er wel degelijk een zou moeten zijn.
Tegenstander kreeg 3 makkelijke vrije trappen op een meter of 25 en wist ze alle drie te benutten. Pure klass van hem maar liep erdoor wel steeds achter de feiten aan.
Daardoor dus op Elite 3 blijven steken.

Tevreden met het resultaat en nu lekker met basic teams spelenb om dit birthday spelers vrij te spelen :slight_smile: Naldo is al binnen in elk geval.

Ben je ook van plan om die Zlaten of Naldo te gaan gebruiken of gewoon om voor SBC’s in te leveren?

Ben namelijk naar die kaartjes aan het kijken geweest en vind het opzich leuke kaarten, maar die zlatan is zonder Icon gewoon niet te linken met goede spelers. Die Naldo is nog niet zo’n probleem.

Puur voor de sbc’s. scheelt toch weer redelijk wat met 2 88 rated en 1 87 rated spelers.
Misschien dat ik Naldo een keertje probeer is opzich geen verkeerde kaart inderdaad :slight_smile:

Hoe moet die sbc van Naldo? Heb al 3 wedstrijden gewonnen met non rare ligue 1 speles maar er komt geen win bij?

Zit nu al een uur voor niks te spelen