FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Je hele team moet bestaan uit non rare ligue 1 spelers.
Ik heb zelfs min wisselspelers ook non rare ligue 1 spelers gepakt.
heb je een flasbach speler op de bank of een speler van de grote competities ? misschien komt het daardoor

Ok tof, heb met mijn eerste squad battle wedstrijd erop zitten, wat een verschil man met de controller en een team met 6 bronzen en 2 zilveren en 3 gouden spelers hahaha 0-3 verloren op prof tegen een wereldteam hahaha kreeg wel 1400 punten omdat het het gasten team was moet denk ik maar op een tandje lager gaan spelen om toch zondag leuke rewards te krijgen, ga denk ik een maand lang alle pakketjes opsparen voor TOTS en alleen versterken met de coins die ik krijg en een beetje handelen.

Bij de bank zat het probleem, dat moeten inderdaad ook non rare ligue 1 spelers zijn, had er expres al alle spelers uitgehaald die niet in de grote competities spelen maar dat was het ook niet.

Heb nu nog even 1 uurtje gespeeld en heb er al 5 gewonnen. Als je in je naam zet first goal win en je speelt dan tegen iemand die dat ook heeft en je maakt dan ook echt de 1e goal gaan de meeste ook echt weg, morgen nog 2 wedstrijdjes winnen en dan doe ik die Zlatan ook nog even!

Met mijn mega team rivals rank bepalen eerste wedstrijd 3-0 gewonnen, tweede kom ik met mijn team tegenover een mega team van 89 rated 4 moment icons twee prime icons Messi zijn TOTY kon jammer genoeg geen print maken moet nog uitzoeken hoe dat moet op PS4 maar speel een geweldige eerste helft en kom terecht 1-0 voor tweede helft totaal andere speler mijn tegenstander 1-3 verloren maar we gaan door.

Pfff wat een teams om tegen te spelen als jezelf een matig teampje hebt, maar toch nog 3x winst 2x verloren. Divisie 5 nou maar hopen op een beetje normale teams. Jesus zeg heeft ieder team tegenwoordig icons in overvloed, 1x gelijk 2x verloren niet omdat ze betere spelers zijn, maar gewoon veel betere spelers hebben ik kan tot ongeveer 60 minuten meekomen daarna is het gebeurd met mijn spelers en kunnen ze niks meer en ik dacht dat afstandschoten niet meer zo goed waren net 3-0 verloren door drie afstandschoten van Aguero CL kaart.

En ligt het aan mijn internet of aan de EA servers maar het spel loopt elke keer vast zelfs als ik een contract wil geven blijft het spel hangen en moet ik de applicatie sluiten en FIFA opnieuw opstarten?

Heeft gewoon met die slome servers van EA te maken.

Ben benieuwd naar het TOTW van vanmiddag, hoop dat Depay er in zit en dat ik die morgen uit mijn player picks krijg.

Wat vinden jullie tot nu toe van de Fut Birthday promo? Zelf vind ik die SBC’s heel matig, had wel iets betere packs verwacht, maar tot nu toe is het allemaal slapjes.

Hoop dat er nog een hele vette Birthday SBC speler gaat kopen die ik nog kan gaan unlocken want tot nu toe zaten er niet echt spelers tussen waarvan ik zeg, soo die moet ik hebben.

Klopt helemaal. Ik vind de Moment icons verschrikkelijk wil verdorie Ronaldinhooo :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Blijf het ook raar vinden dat ze die echte toppers zoals Ronaldinho, Pele, Maradonna, Ronaldo allemaal zo laat pas in het spel stoppen, je zou toch juist zeggen dat wanneer ze een Ronaldo bijvoorbeeld met deze promo in het spel zouden stoppen heel veel mensen deze speler willen hebben en dus meer geld uitgeven aan points dus ook meer geld voor EA.

Zal je zien dat deze spelers pas eind mei gaan komen als SBC, tegen die tijd is iedereen FIFA beu en speelt niemand het meer.

Hoe krijg je eigenlijk die punten sneller omhoog zit nu in rang 6, heb echt coin boost nodig zo schiet het niet op als ik twee wedstrijden gespeeld heb kan ik mijn munten inleveren voor teamconditie hahaha Ik heb me laten degraderen naar divisie 6 hoop hier op wat teams van mijn eigen formaat kwa spelers en niet elke wedstrijd dit soort teams verloor met 3-2 van dit team.

Misschien dat je die advanced sbc’s enzo kan doen, als je daar wat leuks uit packt kun je misschien een beetje vooruit.

Anders even kijken op youtube naar Focus, is zo’n Nederlandse Youtuber die zonder een enkele wedstrijd te spelen 1 miljoen munten bij elkaar gaat strijken door die SBC’s en voornamelijk handelen.

Heb het niet over munten maar punten om in rang omhoog te gaan zodat je coinboost en transfermarkt upgrade kan unlocken, al kan ik de munten ook goed gebruiken hahaha, en die sbc’s kan ik niet doen heb geen spelers en of munten daarvoor ik ben een nieuwe speler op PS4 dan krijg je geen gratis pakketjes van EA aan het begin krijg je alleen een pakket met drie gouden twee silveren en een paar bronsen spelers.

Oh dacht dat je de munten bedoelde in FIFA, ik heb even nagekeken, en volgens reddit kun je het beste die skill training enzo doen, vrije trappen, passen, schieten. Na elke training krijg je er XP bij, dat is meer dan dat je wedstrijden speelt blijkbaar.

Zal straks even kijken wat nog vrij is in mijn catalogus. Dan stuur ik het je als cadeau :slight_smile:

@Sossage23 Ik ga het vanavond gelijk uitproberen want met alleen maar wedstrijden schiet het inderdaad niet op.
@MeisterLandis Tof hopelijk heb je nog iets waar ik wat aan heb.

Ik zal ook eens kijken of ik nog wat coin boosts heb of meer ruimte voor je transferlijst o.i.d.

Top hopelijk heb je nog wat voor me alvast bedankt.

Waar zouden jullie voor gaan met rivals 30k of 4x 15k en twee mega pakketjes untradeable ik heb echt niks in mijn club contracten fitness ik denk dat ik uit die pakketjes meer krijg dan dat ik kan kopen met die 30k

Ik zou ook gewoon voor die pakketten gaan, ik weet niet wat op het moment je team is maar je kan nu beter zorgen dat je genoeg consumables in je club hebt en dat je die niet hoeft te kopen.

Je kan nu wel 1 of 2 spelers kopen voor die 30k maar daar gaat je team op dit moment echt niet op vooruit.

Iemand iets gepackt uit de rewards?

Mijn beste waren Robben en Neto, player picks 84 Schulz en een 82 keeper uit de Primera Divison waar ik de naam niet meer van weet.

Dit is mijn team op dit moment.

Viel het jullie ook op dat ze rivals hebben aangepast? Ik zat in divisie 5 en met 1500 zit je nu al opeens in divisie 3.
Ik ben in 1 klap 2 divisies gepromoveerd. Je hebt minder punten nodig om te promoveren