FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Dat is dan wel heel recent gedaan, ik zat gisteren namelijk nog in divisie 5 met 1250 punten.

Ja is vandaag ingevoerd die update
Kreeg de melding toen ik net online ging.

Jij zal dan denk promoveren naar divisie 4

Zal vanavond eens kijken

Heb toch voor de coins gekozen, heb daarmee de avanced sbc’s gedaan uit de 14 pakketjes alleen Naldo als walkout gekregen heb wel 150 spelers en genoeg consumables gekregen om een paar dagen vooruit te kunnen heb nu ongeveer 40k waar ik mijn team mee ga upgraden.

De afgelopen tijd flink zitten knallen en echt mijn best moeten doen om in divisie 1 te blijven. Nu zit ik op 2500 skillpunten en zit ik stevig in divisie 1 veranderen ze het hele systeem 
 had ik dus allemaal niet hoeven doen want met 2200 punten zit je nu ook dik in divisie 1 hehe.

ach ja! kunnen we wel elke week weer makkelijk de munten gaan pakken want die ultimate packs zijn ook niet echt top

Ik heb gisteren de Romelu Lukaku Fut Birthday SBC gedaan. Maar waarom hebben ze Lukaku als CV gedaan. Hij is toch spits.?

Geen idee waarom ze dat hebben gedaan.
Maar zo zijn er wel meer spelers met een fut birthday kaartje met een vreemde positie.

Zlatan heeft bijvoorbeeld ook een CV kaartje, Marcelo heeft een RM kaartje en Mo Salah is een linksback geworden.

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe CAM, heb 730k nu. Hij moet in de bpl spelen of frans zijn of een icon, iemand goede tips?

Dit is me team nu:

image

Leroy Sane fut birthday is de man die je zoekt.
Of Socrates is blijkbaar ook een god.

Thanks! hoorde ook goede verhalen over del piero 87/90 ?

Durf ik niet te zeggen, nooit gebruikt.

Okee, Ik ga futbin nog ff bij langs haha!

Hoi jongens ik ben weer begonnen met weekend league maar mijn vraag is!?

Maakt het uit wanneer je begind met weekend league vroeg of pas in de avond spelen?

Als ik vroeg begin bijv 13:00 dan krijg ik gelijk altijd betere tegenstanders tegen

Del Piero 87 is van de gewone drie icons ver weg de beste zijn moments weet ik niet, dus als je voor hem gaat zou ik altijd voor zijn 87 gaan als ik jou was.

Thanks! Ik heb hazard 93 gekocht, bevalt tot nu toe goed. 5 wedstrijden mee gespeeld dus kun je nog niet al te veel van zeggen.

Kijk wat ik uit mijn Fut 16 SBC heb gekregen.
Ik heb meteen Hazard, De Bruyne en Mahrez gehaald.

1 like

dit is momenteel mijn team. We gaan er weer voor deze weekend leagueđŸ’Ș Hopelijk 3e keer elite op rij.

Even een vraagje aan de PS4 spelers hebben jullie ook dat FIFA vaak vastloopt en je de applicatie moet afsluiten en weer opnieuw moet opstarten? word er gewoon gek van, probeer door handelen meer munten te krijgen maar moet het spel in één uur wel drie keer opnieuw opstarten.

Nope nooit last van gelukkig.! Wel weer van de dramatische game play :sweat_smile::sweat_smile:

So zeg dat wel, eerste 4 potten gewonnen, geheel terecht ook maar het speelde drama.
De 5e pot, waarvan ik al een voorgevoel had dat het 3x niks ging worden, was helemaal dramatisch, ballen springen van de voet van de speler af, ik onderschep 3x een bal en telkens krijgt hij ze op ongelofelijke wijze alsnog mee, spelers van de tegenstander lopen tegen mij in de 16 zonder dat ik op een knop druk en ze vallen en dan krijgen ze een penalty. Heb zo gewoon 3 potten onterecht verloren, telkens in de verlenging.

Sta nu dus 4-3 en ga er vanavond maar weer mee verder, hopelijk dat we iets betere gameplay hebben.