FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik heb er ook nooit last van.

Ben benieuwd naar dit weekend. Vorig weekend weer dicht tegen elite aan, maar als ik iedereen zo over die gameplay hoor weet ik niet of ik nu wel moet beginnen haha. Heb mijn team wel weer wat aangepast met Fut Birthday Van Dijk die ik in-game wissel met inform CV Fabinho.

Is er ergens een lijst van alle mid-icons die je kunt krijgen uit die nieuwe sbc?

Dan zal het wel aan mijn internet verbinding liggen, krijg volgende week nieuw apparatuur van Ziggo hopelijk is het dan opgelost.

Ik weet niet wat het is maar opzich is de verbinding goed maar hij registreert gewoon heel veel dingen niet en als je naar rechts past dan gaat de bal naar links. Het is zoooo raar!! Ga gewoon 9 - 4 momenteel slechtste weekend in tijden en heb gewoon echt het gevoel dat ik er niks aan kan doen.

Het lag gewoon aan de Ziggo modem, heb een nieuwe gekregen en heb de hele avond geen last gehad, 7 maanden geouwehoer met internet 3 monteurs gehad niemand die een oplossing vond, en een medewerker van hun callcenter vond het genoeg en stuurt me de volgende dag een nieuwe modem en voor het eerst in 7 maand geen last. Ze gaan me mooi 7 maand terug betalen die eikels.

Geupdate team:

In game ~

Hoe is willian? Zit te twijfelen of ik hem ook ga doen.

Als je start met Kante linkerspits en Rashford cvm, staan zij beide op 10 chemistry :wink:

Ik ben maar weer gestopt bij goud 3. Speelde het hele weekend al heel slecht. Weet niet of het aan mijn team lag of aan de verbinding… Geen zin om verder te spelen.

Willian speelt meer dan prima voor mij. Beter dan SIF Mahrez imo. Maar denk wel dat hij je net moet liggen. Is namelijk niet zo sterk

Oh, over het hoofd gezien… Thanks! Meteen gedaan :ok_hand:t2:

Ik ben er ook echt helemaal klaar mee.
Heb vrijdag de eerste 4 gewonnen verloor er daarna 3.
Heb ik zaterdagavond wat potjes gespeeld maar die verbinding was zo ruk.
Moest ik er gisteren nog 15 spelen, wilde uiteindelijk tot goud 3 spelen maar niks lukte, m’n spelers hadden de draaicirkel van een vrachtwagen en alle tegenstanders hebben op dit moment gewoon zulke goede teams dat ik er niks tegen kan beginnen met mijn middelmatige zaad team.

Rivals is echt f*cking verschrikkelijk. Kan er echt niet meer tegen

Was te laat, hij was al weg, heb toen maar een midden icon sbc gedaan, had ik nooit moeten doen 400k uitgeven voor Deco. Doe ik dus ook nooit meer.

Poehhh die Swap kaarten! :open_mouth:

Voor wie gaan jullie? Ik zit sterk te denken om een keer alle objectives te doen voor die Douglas Costa. Ze zijn volgens mij erg goed te doen en hij is goed te linken met Ronaldo en Emre Can.

Ik ga voor het Ultimate pakket + Pepe

Wat vinden jullie trouwens van die Milinkovic-Savic weekly objective kaart?

Denk dat dat echt een hele goede CVM/CM zou zijn met Maestro teamgeeststijl er op.

Wie is jullie topscorer?

Op Xbox was dat POTM Auba met 731 wedstrijden 695 goals en 560 assists, op PS ben ik nog maar een week bezig en ja dan heb ik Gabriel Jesus 83 kaart 48 wedstrijden 51 goals en 39 assist, en van jou

Ik denk dat ik voor Robertson in de basis en Werner als sub ga.

Zlatan flashback - 343 wedstrijden, 352 goals en 110 assists

Ik ben meer een soort van Ajax, bij mij scoren heel veel verschillende spelers heel vaak.
Maar mijn topscorer, die ik meestal vlak achter de spits gebruik, is Aguero met 200 goals in 300 wedstrijden.

Bij mij is dat nog mijn rode inform Immobile: 422 wedstrijden: 381 goals. Daarnaast hebben rode inform Salah 250 goals en flashback Zlatan 206 goals. Nu heeft Ronaldo volgens mij 140 goals uit 130 wedstrijden ongeveer, dus die is ook mooi opweg.