FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Zit in div. 5 kom je teams tegen niet normaal net 2-1 verloren tegen een mega team met TOTY’s Messi, CR7, Ramos, Modric, Varane, prime icon Vieira, middel icon Gullit, Prime v/d Sar, Kom ik aan met Leno84 Aurier 81 Sokratis 86 Sanchez 84 Mendy81 Fabinho85 Fred82 Deco mid icon Firmino86 Jesus83 Vardy82 kom 1-0 voor nog 10 minuten te gaan en dan verliezen omdat hij twee keer van 25 meter schiet met CR7 moet wel zeggen dat mijn team erg moe was, kon jammer genoeg geen foto maken batterij leeg van de telefoon maar met zo een team in div. 5 spelen pffff.

Hoe kom je aan die baby Deco? Als leenspeler?

Nee ik bedoel midden icon untr, uit die SBC kreeg de ergste icon die je maar krijgen kan, maa hij is in ieder geval iets beter dan Kovacic maar dat scheelt niet veel.

Aha, hoe kom je nu al aan de munten om die SBC te doen, heb je wel heel snel gefixt. Of heb je een beetje vals gespeeld met fifa points :sweat_smile:

Ik stop geen fifapunten in het spel. Heb de hele week advanced en league sbc’s gedaan in totaal 70 stuks maar niet echt iets uit gekregen alleen twee walkouts Ederson en Naldo en ongeveer 400 spelers, maar de upgrade 82 tot 87 waren me goed gezind met 7 walkouts in 25 pakken daarvan heb ik hem gedaan.

Wat speelt rivals weer bagger, en ja dan in de 90ste minuut één schot van 25 meter met zijn moments icon Rivaldo en weer verloren, ik moet mijn team upgraden heb gisteren goed gegokt en verdiend met Russische spelers voor marquee matchups s’morgens ingekocht voor 350 muntjes en om half 8 verkocht voor 5k per stuk 300k verdiend. Heb nu wel de prem league sbc afgemaakt moest Cardif City nog doen, heb Vardy 86 gekozen kijken hoe die speelt. Ga nu zoeken naar een goede icon verdediger rond de 350k dan kan ik mijn untr AlexSandro gebruiken.

Ik ben benieuwd naar de wekelijkse doelstellingen. Misschien kan je wel een omruilspeler vrij spelen.

Geen icon verdediger te vinden voor 350k dat word door sparen en handelen, en wat valt Vardy 86 een partij tegen zeg vond zijn gouden kaart veel lekkerder spelen.

Na twee weken veel snipen en handelen begin ik eindelijk een beetje een team te krijgen waarmee ik ook online een beetje meer tegenstand kan bieden en niet elke keer na de 70 minuten een stel zombies op het veld heb staan. Heb Hierro voor 305K kunnen snipen verder zijn Vardy, Firmino, Deco, Alex Sandro en Bakambu untradeable, en Deco pffff wat een bagger icon, heb nog 140k over maar wacht tot de prijzen weer wat gezakt zijn voordat ik mijn team verder ga upgraden.
Grunn1%20b

Klopt het dat je nu 5 swap spelers kunt hebben en de 6e nu via Squad Battles kunt verdienen? Ik wil er echt geen een missen

Jep. Klopt helemaal.

Op Futbin heb je boven in die balk allemaal kopjes, sbc’s squad battles draft simulator, en naast draft simulator is er nu een nieuw kopje te zien met swap deals tracker. Daar staat precies welke spelers het zijn, of er al verlopen zijn, hoeveel het er al zijn en wat je er precies voor moet doen om ze binnen te halen.

1 like

Goed gegokt met de investeringen ruim 200k winst gemaakt op de Champions League sbc. Heb Hierro verkocht nadat hij in één wedstrijd twee kopduels verloor van Felipe Anderson hij viel me zwaar tegen, en Deco die gaat in een icon sbc want die is me een partij slecht, heb nu ruim 600k om mijn team een goede upgrade te geven maar wacht tot morgen ala de rewards uitkomen.

Waarin had je geïnvesteerd? Spelers van Juve, Ajax, Tottenham en City

Jep had 60 Ajax spelers voor de biedprijs 350 coins dus kon daar niet op verliezen allemaal verkocht tussen de 2,5 en 4000 coins en nog 50 spelers van Juve, Spurs en Man City allemaal via bieden 300 en 350 coins verkocht tussen de 2,5 en 3,5k zelfs eredivisie gouden spelers gingen tussen de 2000 en 2500 coins weg jammer genoeg had ik daar maar een paar van in mijn club, nu hopen dat EA net als vorig jaar bij de kwart finales ook Europa League gaat doen want daar heb ik ook nog 100 spelers in geïnvesteerd voor 300 coins, doen ze er niks mee discard ik ze weer voor 300 coins.

Iemand evaring met baby cruijff? Is hij de coins waard of kun je beter 2 andere icons kopen voor het zelfde geld. (bijv del piero en petit)

Wat een bullshit is dat met die CL kaartjes, er is gewoon helemaal niks op de markt, je betaald de hoofdprijs voor een Stefan de Vrij, gaat echt helemaal nergens over.

Heb de laatste paar dagen heel veel UCL upgrade pakketjes geopend, heb ook drie van die de UCL prem upgrade gedaan en met twee keer 88 Di Maria motm kaart waar ik geen zak aan heb en UCL Live Kimpembe was ik echt niet blij, dus nog maar een paar van die pakketjes gemaakt en kreeg 89 Mbappe daar was ik dus wel blij mee omdat ik dan ook wat aan Kimpembe heb, na lang geklooi en nog wat van die pakketjes geopend te hebben kon ik nog één Ucl prem upgrade maken moest dan wel de hoofdprijs betalen voor twee Ucl 84 spelers omdat EA het zo nodig vond om 70 gem in de sbc te zetten, maar dat was het waard want ik kreeg UCL Live Bale uit deze. Hierdoor heb ik wel mijn hele team moeten omgooien maar ik ben er tevreden mee. Foto 1 is mijn team, foto twee is hoe ik ingame speel.

Dat is ook wat EA wil dat mensen hun club leeg maken, door die UCL upgrade te doen omdat de markt leeg is, anders kan je die UCL prem upgrade niet meer doen, met de bedoeling als straks TOTS begint mensen hun club leeg hebben gemaakt en daardoor fifapunten gaan kopen, its all about the money, maar zonder deze promo’s is FIFA na een paar maanden gewoon saai en zouden veel mensen wat anders doen.

Klopt natuurlijk, heb nu 2x die SBC gedaan, 1e keer kreeg ik 86 Dzeko waar ik geen reet aan had en de 2e keer kreeg ik 86 Tagliafico. Dat is wel een leuk kaartje wat in m’n team gaat.
Heb jij nog tips waarin ik kan investeren? Had van de week wat spelers gekocht van teams waarvan ik verwachtte dat ze in de Marquee matchups kwamen, deze kwamen er allemaal niet in maar heb er toch nog een hoop voor 1000 munten per stuk meer voor kunnen verkopen dan waarvoor ik ze ingekocht had. :face_with_monocle:

Marquee matchups predictions kijken kan je gewoon op Google zoeken, ik kijk minimaal twee weken vooruit als er dan rewards uitkomen zondag nacht en donderdag morgen, ga ik alleen op bieden op de laagste prijs, als die teams er dan niet inkomen kan ik ze verkopen of discarden. Ook koop ik vaak sbc spelers omdat veel mensen sbc accounts hebben zodat ze munten kunnen overzetten, dus sbc’s zoals Portugal league met Porto, Sporting, Benfica, de Turkse league met Besiktas en Galatasaray Dutch league met Ajax en meer waar je goede pakketjes krijgt maar die niet duur zijn, maar allen de gewone gouden kaart en of zilver spelers die je moet hebben zoals bij Ajax Veldman en die Argentijse cv bieden op 350 of 400 coins dat soort spelers gaan 12uur later tussen de 800 en 1200 coins weg, en je kan er gewoon 100 tot zoveel je wilt kopen zolang je maar als je ze hebt op later sorteren drukt dan kan je unlimited spelers halen tot je coins op zijn hahaha, hopelijk heb je hier iets aan.