Je bedoeld die league sbc’s ?
Ja ik bedoel die league sbc’s die zijn erg gewild, vooral als er grote promo’s zijn, jammer dat je niks goeds hebt gekregen uit die sbc’s ik heb er wel geluk uit gehad, wil graag meer doen maar heb geen munten meer om spelers te kopen daarvoor en in mijn club heb ik bijna geen rare spelers meer.
Zijn er weer speler upgrades geweest of zo heb net mijn Icon Deco in de Vieira sbc gedaan omdat je daar maar 11 sbc’s voor hoeft te doen, hoop dat het een foutje is omdat Gullit 15 is met 3 Icons mocht het een foutje zijn krijg je die Icon terug, maar echt buiten deze walkout was het echt een bagger 100k pakket met nog een 82er en daarna 80 en naar beneden. Wist niet eens dat hij een walkout was
Ik snap niks van die weekend league!
Gister 10 potjes 3 winst
Vanmorgen heb ik 7 potjes gespeeld en allemaal gewonnen.
Hoe kan dat? Ligt het aan de goeie gameplay of is vrijdag moeilijker dan zaterdag?
Heb Europa League kaart van Ben Yedder verkocht en zijn 84 IF gekocht om nog die UCL upgrades te doen kon er drie van doen wat een bagger twee keer Phillip 84 en één keer Fahrman 86 was het totaal niet waard ga nog één paar proberen vandaag heb nog 150k coins hopen op een topper.
Weet je het zeker straks ben je weer al je spelers kwijt. Het is wel een Champignons Leuage SBC. Maar hij is onderhandelbaar en straks krijg je ruk Ik bedoel het goed hoor. Kijk ik vind het ook wel moeilijk om te sparen.
Want ik verkoop ook spelers voor een SBC maar ik spreek uit ervaring.
Heb geen spelers meer verkocht, heb er nog wel twee kunnen voltooien heb Pique 90 en Pulisic 84 gekregen heb ik gelijk weer in de Vieira sbc gedaan heb nu 5 van de elf gedaan ik denk dat ik hem voltooid heb als FIFA 20 uit is hahaha.
Ik vond de Weekend League, in tegenstelling tot veel anderen, best goed spelen dit weekend. Ik speelde 4222 en stond uiteindelijk op 20 om 7. Kon dus elite nog halen, kwam snel op 1-0 alleen toen besloot mijn Fabinho een been uit te steken: rood. Toen moest ik 75 minuten met 10 man spelen en verloor zeer onterecht met 3-2… Wederom goud 1 dus.
Maar na de switch van 4231 naar 4222, liep het best goed. Ik start dit weekend op deze manier:
En speel in-game zo:
Nu ben ik met die swap kaarten aan het sparen voor Douglas Costa. Lijkt me erg goed voor die linker CAM plek.
Knap toch 20 winst. Ik haal al maanden goud 3 met 14 winst. 1x heb ik 17 winst gehaald goud 3
Ik heb altijd opstart problemen met de eerst 10 potjes heb ik altijd moeite.
De zaterdag win ik meestal wel veel
Wat speelt rivals weer bagger, het is net of dat ik op stroop voetbal zo traag, spelers komen niet vooruit spelen met een blok beton op de rug, passen gaat voor geen meter, het spel reageerd gewoon met meer dan een seconde te laat. En dan heb je ook nog van die sportieve spelers, ik speel hem de hele eerste helft weg maar zijn keeper haalt alles eruit, tweede helft mag hij aftappen en ja hoor de aftrap glitch, wacht nog een paar keer door op pause te gaan drukken en alles uit te laten lopen om je te stangen om daarna na een paar minuten in game spelen de glitch om je verbinding te testen zodat deze zielepoot de winst krijgt. Sportive speler deze gast.
Besloot de UCL Premium Upgrade SBC maar gewoon een keertje te doen. Kostte me ongeveer 40k en kreeg RTTF Florenzi ervoor terug
Ik heb met spelers uit mijn club 40 van die gewone ucl upgrade gedaan één walkout en één 84 en een paar 83ers echr bagger packs, gelukkig had ik nog een paar 84 en 85 van vorige week kon er twee Premium up graden doen eerst rttf Filipe Luis, en uit de tweede rttf Pique. Ik hoopte op Griezman, misschien een volgende keer.
Hoeveel coins heb je te besteden. Misschien kan je de Bruyne halen.
Ik heb 1,2 miljoen cions.
De Bruyne heeft bijna de zelfde stats als Eriksen
Dan spaar ik liever door voor de Bruyne team of the Year dies kost een slordige 2 miljoen!
Maar denk dat ik me cions vast houdt voor team of the season
TOTY van Dijk op de plek van Sanchez.
@TomV Ik weet niet of Blind wat is maar je hebt nu ook een 86 ucl kaart van Blind die kost minder dan 40K en ik heb zelf van de omruildeal spelers 86 IF Robertson misschien dat je die ook kan halen al weet ik niet of hij dan volle gem krijgt, verder een lekker team.
Ik denk zelf slecht team voor slechts vier weken spelen, al zijn er wel veel untradeable van de ucl sbc’s, maar dat heeft ook wel zijn voordeel kan ik ze ook niet verkopen om packs te openen hahaha. Ook kreeg ik eindelijk geluk uit mijn derde keer prem. league sbc met Bale toch goed voor 130k coins. Ik heb ook de flashback sbc gedaan met untradeable spelers kreeg daar Kompany uit jammer genoeg kon ik hem met Kimpembe samen niet alle twee op 10 gem krijgen dus die bewaar ik voor de Vieira sbc. In game speel ik 4-2-2-2 of 4-2-3-1.
Ik ben van plan om de SBC van 93 Zanetti te doen. Met behulp van de Icon, die je kan verdienen met de Swap deals van deze maand, wordt de SBC goed betaalbaar. Keuze voor Zanetti is eigenlijk omdat het makkelijker is om goede aanvallers te kopen en op chemistry te krijgen. Maar voor ik alle spelers en coins in de SBC gooi ben ik eigenlijk wel benieuwd of iemand ervaring heeft met die 93 Zanetti? En anders 92 Gerrard?
Wanneer komt team of the season? Heb ruim 1,3 miljoen voor te inversteren