FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Heb de Vieira sbc voltooit, ben benieuwd hoe hij speelt, heb ongeveer 1.2miljoen aan hem uitgegeven plus wat untradeable spelers waaronder Dybala, maar die vond ik toch niet lekker spelen net als Douglas Costa, jammer genoeg kreeg ik uit de pakketjes twee 100k, één 55k één 50k één 45k één 35k en een 30k alleen 84 Kepa een paar 83 spelers en if Rafa verder niks goeds.

dit is nu mijn team in game speel ik 4-2-2-2 of 4-2-3-1

Wie of wat hebben jullie gedaan/gaan jullie halen van de Swap kaarten?

Ik wilde gaan voor de base icon i.v.m. de Cannavaro sbc (vond hem erg goed toen hij speelde in het echt), maar toen kwam POTY Van Dijk en die vind ik meevallen qua prijs. Op de andere centre back positie heb ik David Luiz zijn sbc kaart en die ga ik sowieso niet vervangen. Dus ik twijfel nu tussen Cannavaro doen met die base icon swap reward, of de 125k pack/ paar spelers en dan gaan voor Van Dijk.

Ik ben voor de icon gegaan. Mocht ik een slechte icon packen zou hij in een SBC gaan, waar ik mee bezig was en zou ik er een 100k pack voor terug krijgen, mocht het wel een goede zijn ging hij m’n team in.

Ik kreeg dus 87 Socrates en die gaat dus mijn team in.

Dat zou ik je dus ook aanraden, kies die icon, mocht het niks zijn kun je hem sowieso inleveren voor een icon sbc en krijg je er alsnog een 100k pack voor terug.

Ah ja dat kan natuurlijk ook :thinking::smile:

Ik heb weer een nieuwe speler aan mijn team toegevoegd
Virgil van dijk TODY kan ook de SBC van hem doen die kaar is nog iets beter maar heb toch gekozen voor deze. Gekocht voor 980.000

Je bent niet echt van de icons zie ik wel :smile:

Verder natuurlijk wel een ongelofelijk team.

Nee nie echt zijn er maar een paar echt goed maar die zijn niet te betalen!

Als je de Icon doet zou ik voor de base icon gaan als je van Dijk wilt doen zou ik niet voor de 125K pack gaan dan had ik die 3 hoge IF kaartjes genomen die helpen je enorm bij de van Dijk sbc waar veel hoge rated IF in moeten, en die waarde van die drie krijg je never nooit niet uit een 125K pack.

Lekker teampje man. Heb zelf mijn team ook iets veranderd van Dijk 96 ga ik lekker 20 wedstrijden van genieten daarna komt zijn 89 blauwe kaart er in die heb ik in mijn club zitten. En ik moet echt zeggen dat die Vieira een game changer is wat een beest. Weet ook iemand een echt betrouwbare doelman uit de prem of zijn ze allemaal zo met die domme standaard EA fouten, word echt gestrest van die keepers met hun debiele animatie blunders.

Yup! Ik ga vanavond Pepe, Robertson en Werner unlocken en dan Van Dijk doen. Ik vind het gewoon leuk om hem te gebruiken en hij lijkt mij de beste centre back van het spel!

En ik heb Van Dijk binnen! Mede dankzij de bovenstaande informs en veel untradeables, heb ik in plaats van de door Futbin aangegeven 1.1 miljoen maar 341k uitgegeven!

Dit is nu mijn team:

In-game speel ik 4231 met CAM’s
Ronaldo
Costa Mbappé Anderson
Can Fabinho
Telles Luiz Van Dijk Lala
De Gea

Te gebruiken wissels: Fut Birthday Theo Hernandez, 89 rode IF Salah, 86 rode IF Inaki Williams en Flashback Zlatan.

Ik ben ook druk aan het sparen voor van Dijk maar als TOTS vrijdag begint dat probeer ik zijn kaart te kopen heb hem liever tradeable zit nu op ongeveer 600K dus ben er nog niet, heb me door EA in het ootje laten nemen ik had 100 Ajax spelers voor rond de 600 coins ps gehaald maar er was om 7 en om 8uur niks gekomen voor de Champions league dus dacht ik dat de promo van vorige wee het laatste voor de Champions League was doet EA wel vaker zodat mensen niet gaan verdienen aan zoiets, om 8uur gingen ze voor 400 a 500 coins heb mijn verlies genomen door ze allemaal voor 450 coins te verkopen, kijk ik net hebben ze na 9uur of 10uur Uefa MM gedropt nu gaan Ajax spelers tussen de 1500 en 2000 coins weg scheelt me bijna 150K.

Zonde man, iets langer moeten behouden en je had inderdaad dikke winst gemaakt, denk je dat ze dit volgende week tijdens de returns misschien nog een keer kunnen gaan doen?
Anders zou je bijv. vrijdag een hoop spelers kunnen inkopen en deze volgende week dinsdag kunnen verkopen. Alleen betwijfel ik het of ze volgende week nog een keer die sbc’s doen.

Als TOTS vrijdag begint denk ik het niet, anders heb je wel kans maar dan moet je donderdag in de ochtend als de rewards uit zijn doe ik ook ga dan proberen om ze via bieden voor 350 tot 450 coins te halen zodat ik geen verlies meer maak. Had ze ook beter kunnen houden want donderdag marquee matchups denk dat Ajax - Willem ll erin kan zitten. Maar ik ga geen 100 meer aanschaffen want ze gaan nu al weer voor 900 coins en EA kennende doen ze niet veel omdat TOTS eraan komt en dan willen ze niet dat mensen handelen maar packs openenen met fifapoints ik zet alleen fifapoints op mijn account voor drafts vind 15k teveel om te betalen voor een draft. Ik heb nou 8 rival wedstrijden met de loan van Dijk gespeeld wat een beest zeg o gelovelijk, al vind ik de kaart design wel saai de slechtste van alle kaarten.

Ik ga het wel gewoon proberen denk ik, zolang ik spelers voor 350 tot 450 kan kopen heb je zoals je zegt nooit geen verlies.
Ik moet nog zo’n 230k hebben om de Seedorf SBC af te ronden. Ben nu al een tijdje bezig om hem volledig te voltooien maar telkens komen er steeds nieuwe dingen tussendoor waar ik m’n munten aan uit geef.

Gelijk heb je. Ik heb nu geïnvesteerd in hoge rated Champions League spelers van 85 rated als die UCL premium upgrade sbc vanavond wel uitkomt en de prijzen net zo omhoog gaan als de vorige keer dan kom ik op ongeveer 900K de reden dat ik alleen 85ers heb gedaan is dat die niet veel naar beneden gaan door de icon sbc’s en de van Dijk en Sterling sbc heb ze ingekocht voor 14K ps als die sbc komt en de prijzen gaan weer stijgen pak ik tussen de 8K en 10K per kaart heb 35 gekocht dus best wel een dure investering met de kans dat ik ongeveer 60K kan verliezen of ongeveer 300K kan verdienen Dus hopen maar dan EA de sbc vanavond dropt.

Iemand nog wat leuks gepackt uit de rewards?

What the fack is dit dan weer… Ik speel mijn 1e potje WL sinds paar weken. Wil ik wisselen, zie ik in pauzemenu gewoon mijn team staan, klik ik erop en zie mijn tegenstanders team. Kon met geen mogelijkheid mijn eigen team ervoor krijgen en wisselen. Resultaat: 3-2 verlies door tegengoal in 118e minuut…

Ik heb een vraagje. Moet je voor de weekly objectieve Ajax Spurs. Champions league items van de ze 2 teams hebben.
Of kan je ook andere Champoins leauge spelers hebben om het te voltooien.

Nee gewone of UCL je moet wel een paar UCL spelers in je team hebben maar die hoeven niet perse van Ajax of Spurs te zijn volgens mij.

Dankjewel telt Rivals ook mee. Want ik speelde met Ajax en Spurs spelers maar er gebeurde niets.