FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ja je moet voor die uitdaging geloof ik twee online wedstrijd winnen. Met drie Ajax drie Spurs en drie UCL maar wel rare spelers in je team hebben. Let wel op dat die uefa champions league rare zijn.

Bedankt ik ga morgen beginnen de uitdaging.

Ben nu bezig met de weekly objectives scoren en winnen met Nederlandse spelers vandaag 3 keer een disconect terwijl ik voor sta en met Nederlandse spelers heb gescoord op deze manier vind ik het spelletje echt niks meer aan, en dan nu weer elke keer die kloten EA servers die eruit liggen als het zo door gaat stop ik ermee en is dit echt mijn laatste FIFA spel die ik heb aangeschaft.

Nou ik heb alle wekelijkse doelstellingen voltooid. Maar ik heb geen 100 k pakket. Hoe kan dit.

Raar ik wel kreeg zelfs een walkout 89 Silva maar heb je ze alle zes wel gedaan. Ik heb net twee ucl premium upgrade gedaan heeft me alles bij elkaar 140k gekost en wat denk je twee keer dezelfde, echt weer iets voor EA om de packs zo slecht te maken.

Ja ik heb gekeken en ik heb ze alle 6 gedaan.

EA weet dat dit een bug is en probeert dit op te lossen. Soms helpt je game opnieuw opstarten ook. Geen paniek, je krijgt sowieso je pakketje.

Hallo, ik gebruik in mijn eerste team de normale Kyle Walker. Ik heb ook via de weekly objective Valencia gedaan en deze al geprobeerd om daarna eventueel de echte sbc te voltooien.

Alleen merk ik bij Valencia dat hij vaak uit positie gaat, of veel mee naar voren gaat. Hoe kan dit? Hij staat in de tactiek op van achter blijven, en dit had ik zelf nooit met Walker terwijl hij ook zelfde work rates enzo heeft.

Iemand die dit probleem misschien ook heeft? Hieronder is ook mijn team op dit moment, misschien iemand nog andere ideeën?

Ik heb mijn backs op achterblijven en omgekeerd staan. Zij blijven wel beide gewoon achter dus ik weet niet waarom dit bij jou niet gebeurd.

Na 9 maanden eindelijk een keer een goede speler uit de player picks gekregen, 95 Hazard, gaat zeker een mooi plekje in het team krijgen.

Ik heb alle wekelijkse doelstellingen voltooid. Maar ik heb geen steeds geen 100 k pakket. Ik weet nu dat het een bug is van Ea. Maar ik vind dit niet leuk

Ik heb hier een bericht van Fifa over de wekelijkse doelstelling. Maat het is in het Engels en min Engels is niet heel goed.

Er staat dat ze je willen laten weten dat ze weten dat er een bug in het spel zit waardoor je vooralsnog het pakket niet kunt claimen, ze zijn er mee bezig en voor degene die de objectives nog moeten doen kunnen er gewoon mee verder gaan. Alle spelers die de objectives hebben afgerond maar niet het pakket hebben ontvangen krijgen nadat het probleem is opgelost alsnog het pakket.

@Grunn1972

Bedankt man, heb je tips van vorige week opgevolgd, ben vooruit gaan kijken naar Marquee matchups. Had vorige week zo’n 30 gouden Schotse spelers van Celtic gekocht voor 450 munten per stuk, deze gingen gister voor zo’n 9700 munten per stuk weg. Heb hier dus dikke dikke winst op kunnen maken, ben nu al vooruit gaan kijken voor de MM van volgende week en ik zie dat de nr. 1 en 2 van de Turkse Super Lig tegen elkaar moeten en dat ze beide evenveel punten hebben, aangezien er al sinds week 29 geen Turkse wedstrijd in de MM is gekomen ga ik er vanuit dat dit volgende week wel het geval zou moeten zijn, Heb dus al veel gouden Turkse spelers van deze clubs ingekocht en hoop dat ze volgende week wat stijgen in prijs mocht die MM er zijn.

Top ik had zelf geen tijd ervoor deze week had gelukkig nog wel van een eerdere keer 10 Schotse gouden spelers in mijn transferlijst staan heeft toch 100k opgeleverd, en ja grote kans dat de Turkse topper erin zit.

Heb gvd 4 UCL Premium upgrade gedaan deze week en geloof het of niet 2 keer Tadic, 1 keer Blind en 1 keer vd Beek uit alle spelers die je kan krijgen komen deze spelers EA doet het goed bijna 300k uitgeven en dan gewoon troep krijgen.

De eerste twee Team of the Seasons van FIFA 19 zijn bekend!

Ik had best wat packs gespaard voor TOTS. Ik heb er vanavond vast 5 geopend. Ik kreeg walkouts Bonucci en Navas, en hiernaast inform Fernando uit die 5 packs. Volgens mij hebben ze de packs nu beter gemaakt, zodat mensen tijdens de volgende TOTS’s meer packs openen (lekker overal iets achter zoeken he :yum:).

Verder begon mijn Weekend League met een erg goede 3 om 0. Het speelde veel beter dan ik verwacht had. Tijdens een promo speelt het normaal erg traag, dus had me al voorbereid. Mijn team is nu:

In-game 4231:
Ronaldo
Costa - Zlatan - Mbappé
Fabinho - Can
Carlos - Luiz - Van Dijk - Lala
De Gea

Misschien raar om Zlatan zo in het team te zetten op maar 5 teamgeest, maar hij speelt nog steeds erg goed dicht rondom Ronaldo. Ik wil volgende week tijdens het PL TOTS de opgespaarde packs openen en een nieuwe linkerkant halen.

Ook had ik een tijd terug Fabinho gehaald voor 430k. Nadat ze verloren van Barcelona had ik niet meer verwacht dat hij nog zou stijgen, maar door die comeback gaat hij nog stijgen ook!

Heeft hier iemand al compensatie gehad van EA omdat ze de foute info gaven met TOTS Sissoko Rodri en Onana, ik heb gisteren twee keer Sissoko gepackt, en bewaard in mijn transferlijst maar nog steeds geen TOTS Sissoko gekregen of zullen ze wachten tot er zoveel zijn dat hij niks meer waard is. Ik vind eigenlijk als je zo een fout maakt horen ze je de TOTS Sissoke te geven en je packs terug geven deden ze vorig jaar ook met de foute OTW winter packs.

Zie hier de Tweet van EA

Als je tussen 19.00 en 21.10 uur die Sissoko’s gepackt hebt, zul je zsm de TOTS versies krijgen.

Ik heb dus wel wat packs geopend, maar niet in de gaten gehouden of een van die spelers erin zat haha. Misschien staat me nog een leuke verassing te wachten.