Ik heb twee x Sissoko gepackt maar nog niks gekregen ze wachten denk ik tot de prijs van hem naar beneden dropt.
Wanneer komt team of the season PL uit?
Ik dacht vandaag
Hoogst waarschijnlijk aanstaande vrijdag!
Ik heb de laatste weken 1.5 miljoen verdiend met handelen heb zonet 15 100k pakketjes geopend was weer diep triest geen enkele TOTS en twee walkouts 86 Veratti en 88 Insinge plus ik zit nog steeds met twee x Sissoko kaartjes die EA nog steeds niet heeft geüpgraded naar zijn TOTS kaartjes echt belachelijk dit.
Zootje daar bij EA, Sissoko ging voor 300k heb er nog twee tegoed ja na 48 uur hebben ze dat nog niet gecompenseerd, en wat doen ze een Sbc van Sissoko zo goedkoop maken dat je hem voor ongeveer 100k kan doen, dus in plaats dat ik ze voor 600k kon verkopen zijn ze als ze hem al geven geen donder meer waard.
Eindelijk vandaag dinsdag heb ik mijn twee Sissoko kaartjes gekregen jammer genoeg is de prijs naar 100k gedaald scheelt 400k maar aan de andere kant door hun eigen fout heb ik 200k voor spelers die normaal rond 750 coins gaan.In hoeverre hebben de skillpunten van Rivals invloed op de moeilijkheidsgraad van de tegenstanders van de WL?
Ikzelf speel niet heel veel Rivals (voornamelijk voor objectives af en toe) en zit volgens mij rond de 2350 skillpoints. Ik heb wel het gevoel dat de WL moeilijker is geworden sinds ze de ranks hebben aangepast in Rivals. In Rivals win ik de meeste wedstrijden wel, maar in de WL heb ik meestal nog steeds een abonnement op goud 1.
Dat komt door de matchfixing, je komt spelers tegen met diezelfde skillrating, plus hoe meer je wint hoe sterker de tegenstander die je krijgt omdat je gelijkwaardige winst verlies tegen je krijgt, ga jij bijvoorbeeld 14/3 dan word je vaak gekoppeld aan iemand die ook zo gaat, dat heb je met rivals niet daardoor is dat ook makkelijker.
Vandaag een gelukje had 5 euro op mijn account gezet om een draft te doen want ik ga geen 15k munten daarvoor betalen dus stort ik af en toe 5 euro, verloor in de eerste ronde met 4-3 kreeg twee 5k pakketjes en een zilver spelers pakketje kreeg ik dit uit hahaha nu kan ik de icon sbc van Blanc voltooien.
Ja precies. Was weleens benieuwd naar hoeveel anders het zou zijn als je nog in divisie 2 of 3 zou spelen. Misschien een keer leuk om te proberen.
Veel mensen laten zich express degraderen heb ik ook gedaan van bijna promotie naar divisie 3 naar 6 alleen om die weekly objectives dan haal je ze veel makkelijker en zonder stress weekend league weet ik niet heb ik al weken niet gespeeld omdat ik er geen tijd voor heb.
Ik gebruik nu dit team in divisie 1. Zlatan, Luiz en Blanc zijn de enige untradeables. Als ik Zlatan gebruik speel ik vaak 4-2-4 en als TOTS Rodri er staat gewoon 4-3-3. Ik weet nog niet wat mijn volgende upgrade wordt, wat ook afhangt van de TOTS’ die ik nog hoop te packen.
Wat zouden jullie veranderen?
Ik heb de icon sbc van Blanc voltooid jammer genoeg kreeg ik uit de 9 pakketjes alleen een paar 84 en 83 rated spelers. Dit is nu mijn team
Vanmorgen rivals rewards geopend had bijna niet gespeeld kreeg twee untradeable mega pakketjes kreeg ik toch wel wat leuks in jammer dat ze untradeable zijnIk snap er geen ruk meer van van rivals
In een week tijd van divisie 2 gedegradeerd naar divisie 5.
Win niks meer
Beloofd wat voor mijn weekend league
Weekend league echt slecht begonnen 4-3 en 6-3 verloren tegen twee keer TOTS Zlatan kan ik met Davidson Sanchez en Blanc niet stoppen elke voorzet kopt hij erin pfffff. Ik heb sinds dat ik ben overgestapt van Xbox naar PS4 geen weekend league meer gespeeld maar wat is dat met die opwippertjes en dan voorzetten en raak koppen echt niet normaal meer pffffff
Dit is dus de reden dat ik geen weekend Leuage speel. Veel te moeilijke tegenstanders. Het lijkt wel of Ea niet wil dat je goed presteert in de weekend Leuage.
Weet iemand hoe laat TOTS PL begint ?
Waarschijnlijk om 19u Nederlandse tijd.
Ik stond 3/3 sta 2-0 voor niks aan het handje krijg ik ineens een delay niet normaal beeld stil draaiend cirkeltje in beeld kon helemaal niks meer doen één pass en weer stil en dat ging in game 25 minuten door mijn tegenstander had nergens last van want elke keer als mijn beeld stil stond kon hij gewoon spelen en twee goals maken, toen kwam de disconect en kreeg ik een loss erbij ong dus nu 3/4.
Ja de PL tots zien er zeker goed uit maar ik wil Eriksen proberen.