FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik heb Eriksen zijn 93 kaartje al en hij is untradeable en ik denk ook dat hij heel duur zal zijn, ik denk dat Wijnaldum met de vele packs die worden geopend betaalbaar is al denk ik dat de 200k die ik nu heb niet genoeg zal zijn, dus wachten op sbc’s en hopen op packluck.

Eerste opgespaarde packje voor PL TOTS:

Wel untradeable maar het begint goed haha. Krijg daarna nog een 84 rated TOTS van die andere league!

Jezus wat zijn de TOTS kaarten gigantisch duur heb er wel 2 kunnen kopen

32 packs opgespaard en kreeg 2 TOTS! Wel ontzettend triest dat dit 2 slechte TOTS uit de Saudi Pro League waren :thinking:

Nu weet ik weer waarom ik geen weekend league meer wou spelen, ik sta 3-0 achter kom terug tot 3-3 in de 90ste minuut ben ik er door heen het 93 Eriksen en 89 Mbappe ik tik de bal met Mbappe op Eriksen die laat de bal 4 meter van zijn voet afspringen zijn keeper trapt de bal weg die komt bij zijn Mbappe die hem van 30 meter in de kruising volleerd ok ik neem de verlies, tweede game sta 2-0 voor bij de rust het spel speelt soepel, tweede helft speelt in slowmotion kan niks meer doen passen wil niet hou het vol tot de 88ste minuut dan word het 2-1 er komen 2 minuten blessure tijd bij ik speel de bal rond tot de 93ste minuut en schiet hem ver weg omdat ik onder druk sta zijn keeper krijgt de bal hij bouwt gewoon op en scoort in de 96ste minuut de 2-2, lekker met 2 minuten blessuretijd, verlies op strafschoppen met 6-7 ga nu 6/9 en sta op zilver 3 doei doei op deze manier heb ik er geen zin meer in.

Wanneer zou er een gegarandeerde Premier league TOTS sbc uitkomen? En wat zouden requirements dan ongeveer kunnen zijn?

Ik denk vanavond om 7uur anders dinsdag zelfde tijd ik denk een 85 of 86 team met zowiezo wat prem spelers en een TOTS. Hopelijk komen er net als vorig jaar weer league upgrade sbc’s

Ik snap het gewoon niet meer. Ging 20 om 5, maar haal weer geen elite… Ik had de goede hoop om dan toch eindelijk weer een keer elite te halen, vooral met de TOTS rewards. Het hele weekend prima gameplay, ik speelde goed Fifa en verdedigen ging goed. Stond ook nog op voorsprong in de laatste wedstrijd maar nee, het mag niet zo zijn… Wederom 22 om 8 geëindigd. Het verschil tussen goud 1 en elite 3 rewards is zo groot…

Ik weet er alles van ik ging juist andersom bagger ik ging op den duur 6/13 Ik kom terug tot 13/13 en dan kom je dit soort teams tegen

En ineens kan je geen bal meer normaal spelen, geen pass komt meer aan maar wel gewonnen met 3-2, goud 3 vind ik best ga de laatste potjes weggeven

Weet ook niet wat ik nu anders kan doen om wel elite te halen… Hopen op een goede TOTS uit die sbc van morgen en dan volgend weekend maar weer opnieuw proberen. Benieuwd welke sbc’s EA vanavond dropt.

En de pakketten van de rewards van de Sqaud Battle zijn ook ruk ik al maanden geen goeie walk out gekregen. Het lijkt wel of ze die pakketen steeds slechter maken.

Ik was mijn squad battle rewards helemaal vergeten één prem spelers en twee mega pakketjes zat weer niks in, kreeg wel een goud pakketje terug van één mega pakket, heb ik geopend en doorgedrukt en naar de club gestuurt want zit toch nooit wat in zo een 5k pakje, toen alles naar de club ging zag ik een blauwe kaart uit mijn ooghoek voorbij gaan maar kon niet zien wie het was, toen ik dat ging bekijken schrok me de pleuris TOTS Sergio Aguero uit een 5k pakket, heb hem lekker verkocht en kan mijn team een mooie upgrade geven van 1.9 miljoen.

Op dit moment heb ik dit team:
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/?showoffId=fQrCmUOBnQx8m:FFA19PS4

Ik zou nu 86 Larsson willen vervangen met andere icon die kan spelen op CAM of ST. Budget is ongeveer 350k. Welke zouden jullie aanraden? Ik dacht zelf al aan 87 Stoichkov, 87 Hernandez, 87 Crespo of 88 Figo. Of zijn er nog andere sterke opties?

Hernandez en Stoichkov vond ik zelf wel lekker spelen die andere twee weet ik niet maar als ik zelf moest kiezen zou ik voor Hernandez gaan.

Wat een mazzel zeg aguero tots kaartje gepackt van lekker zeg

Ik speel nu een week of 3 of Ultimate Team, heb altijd eigenlijk alleen maar career mode gedaan, dacht dat ik FUT niet zoveel aan vond maar het is eigenlijk toch wel erg leuk. Ik loop alleen een beetje vast. Ik heb een team nu met 80 rating, alleen ik kom maar niet verder vooruit. Alle pakjes die ik koop haal ik max. 80 rating uit en ik krijg maar geen speciale spelers of zo eruit. Is dat gewoon geluk hebben en dat je bij 1 op de 100 pakjes een keer wat fatsoenlijks krijgt, of wat is anders de beste/snelste manier om aan goede spelers te komen?

Je moet inderdaad geluk hebben uit de pakketjes maar je kan ze beter niet kopen doe sbc’s ik zou zeggen kijk op Futbin hoe je de advanced sbc’s het makkelijkst en goedkoopst kan doen uit die sbc’s kan je veel winst maken omdat je daar goede packs uit krijgt.

Ja echt wel en dat uit een gratis 5k pakketje waar maar 1 rare item inzit en dat pakketje zat in een mega pakket gewoon ongelofelijk ik mag heel deze FIFA niet meer klagen over de packs hahaha.

1 like

Not bad…

Wat hebben jullie gekregen uit die PL TOTS sbc? Of gaan jullie hem niet doen?

Nice, ik maar een Wijnaldum, maar zeker een degelijke speler. Iedereen had in mijn basis gekunnen, behalve Doherty en Maddison