FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Yes! Die is weer binnen!

Lekker man, ik kon alleen gisteren spelen omdat mijn internet er bijna het hele weekend uitlag en heb tot silver 1 gespeeld had geen zin om verder te spelen mijn internet was zo slecht had 5 x een disconect en een bagger game play ik kon niet eens een lacoqetta doen dan nam hij hem met de ene voet mee en met de andere schoot hij hem weg, spelers selecteren lukte amper direct spelen kon niet, echt drama dus met die gameplay was ik nog tevreden met silver 1.

Ah balen
 Ik had dit weekend ook erg veel moeite met de schoten goed timen. Ik had erg veel kansen nodig voor een goal. Vond de gameplay dus ook verre van fijn. Gelukkig wel weer met 1 pot over elite binnengehaald. Ben nu erg benieuwd naar de TOTS pack donderdag! Zal vast Alisson, Sarabia en Oblak worden :sweat_smile:

Ja had ik ook veel kansen missen of ongelovelijke reddingen van de keepers en bij mij vloog bijna elk schot op doel erin, ik verloor een wedstrijd met 5-4 schoten waren 7/5 16/11, hij had TOTS Griezman en die schoot ze alle 5 van 20+ meter afstand erin maakte niet uit waar hij schoot kruising recht door het midden mijn TOTS Ederson liet alles door had zelfs in drie wedstrijden 13 goals tegen gekregen niet normaal meer 2x winst en 1 verloren was echt niet normaal en veel daarvan kwamen uit de aftrap glitch dan is het net of je spelers bevroren zijn. Hoop echt dat EA de servers gaat verbeteren in FIFA 20 want deze gameplay is echt niet leuk meer, die glitch dat mensen met een voorsprong hun internet gaan testen is er gelukkig wel uit stond 1/0 en de volgende wedstrijd vanuit de aftrap scoorde mijn tegenstander en deed die glitch ik verloor de wedstrijd maar bij mijn tussenstand stond gewoon nog steeds 1/0 dus dat is alvast een verbetering.

Ik heb 15 sbc’s voor een 80+ player pick, 25 sbc’s 82+ speler, en de middel icon pakket voor de swap deals gedaan, en met TOTS Charbonnier en Ozil was het al niet best, en uit mijn middel icon pakket kreeg ik 88 Lehmann dus bagger, kan wel zeggen dat dit account gewoon verrot is kwa packluck.

En hij is binnen!

Hij heeft me serieus maar 5x inform Carlos Fernandes van 23k gekost. De rest kon ik allemaal doen uit mijn club en de icon via de Swap kaarten (die kosten natuurlijk ook wel wat). Nu kan ik 88 Vieira verkopen en afwachten wat ik in de rewards van donderdag ga krijgen!

En nog wat uit de pakjes gekregen? Ik ben bezig met Gullit heb de 4 duursten gedaan 4 100k packs niet één walkout 85 Kompany kreeg ik als beste speler maar ik mag niet klagen wat zoals EA zegt zijn het eigenlijk kindersurpise eitjes hahaha maar als het zo door gaat kan ik hem niet eens afmaken pfff

2 informs en verder Robben volgens mij. Was niet al te best nee

Ze hebben de pack weight zo laag gehouden is gewoon niet normaal meer heb nog 15 x 82+ en 9x een 82 rated speler krijgen, en 10 keer 80+ player pick, ook niks dus weer drama.

2e keer dat ik een Braziliaanse CAM uit het swap deal icon pakket krijg. 1ste was 87 Socrates en deze keer die God van Barca, 91 Ronaldinho.

Ik kreeg Del Piero, waar heel veel mensen blij mee zouden zijn. Alleen ga ik hem nooit gebruiken, dus heb ik hem gebruikt voor de Vieira SBC. Nooit gedacht begin dit jaar dat Del Piero al niet eens meer in mijn team zou komen :joy:

Man man man ik werd even goed getrolled met een 82+ sbc kreeg een TOTS NL CV ik dacht echt dat ik van Dijk kreeg was het de grootste trol Wormgoor.

Dank je wel EA dat ik uit de ultimate TOTS een speler krijg die het niet eens verdiend om in de ultimate TOTS te zitten ik had ook niet anders van jullie verwacht, dus alle gegarandeerde TOTS gedaan en niet een speler gekregen die ik in mijn team kan zetten. En daar heb ik dan TOTS Alba voor ingeleverd ongelovelijk. Ik hoop dat jullie meer geluk krijgen.

Hier Kimmich gekregen, waar ik ook echt niks aan heb. Hopelijk donderdag, na goud 1 van afgelopen weekend, meer geluk.

Ik kreeg Robertson
 Ook niks aan door Flashback Alex Sandro.

Precies dit, was bezig met de Vieira SBC kwam bij mij ook een Nederlandse TOTS CV uit het pakket, kreeg het al warm, helaas mocht het niet zo zijn.

Hier ook Kimmich, kan hem opzich redelijk inpassen in m’n team.
Ben benieuwd of we nog iets leuks uit de player picks/ pakketten van morgen gaan krijgen.

Heb op het moment dit team staan:

https://www.futbin.com//19/squad/8778567

Ben nu bezig om de Vieira SBC te doen, deze zou dan op de plaats van De Jong komen.

Edit: ik zie nu dat ik de opstelling niet helemaal goed heb staan. Ik speel 433(4) waardoor Kimmich wel op 10 chem komt, en ik moet nog wat draaien zodat Dembele (voorlopig) nog op 6 staat.

Met Vieira komt hij op 10 chem.

Wil wel ruilen tegen die van mij hahaha.

Daarom schreef ik ook voorlopig tussen haakjes :wink: