Lang niet meer echt WL gedaan maar kreeg Havertz uit de sbc. Volgens mij mah ik daar niet over klagen
Lekker packje man. Volgens mij heeft het nu ook geen nut meer om WL te spelen als de TOTS er niet meer zijn, voor de nieuwe TOTW wil toch niemand meer spelen, of EA moet weer met een andere promo komen die je dan uit de WL rewards kan krijgen misschien Futties dat waren meestal nog wel redelijk hoge rated kaartjes, anders is FIFA 19 zo goed als klaar, en is het wachten op FIFA 20 begonnen.
Ik zag gisteren op Twitter voorbij komen dat het TOTW wat gisteren uit is gekomen de laatste was tot 14 Augustus, dus neem aan dat ze tot die tijd inderdaad met iets nieuws gaan komen.
Zoveel stress tijdens de WL met slechte gameplay en al dat gedoe voor player pick Dabbur 93 (wat wel een leuk super subje is) en sbc spelers uit de pakketjes en Rivals tot rank 1 spelen voor 4x 15k, 2x 35k, en 2x 50k pakketjes en dan gewoon geen enkele 83+ speler krijgen waar doe je het voor, heb van alle spelers in mijn club nog 25x 82+ sbcās gemaakt en geen enkele walkout, club is helemaal leeg heb nog iets van 25 gouden spelers over hahaha, op deze manier komt de Gullit sbc nooit af. Helemaal klaar met FIFA.
En morgen gewoon weer stug aan de Weekend League beginnen hahaha.
Ik roep het ook elke week dat het een klote spel is en dat ik er mee kap maar toch iets in je vind het veel te leuk om het te blijven spelen en er dus ook mee door te gaan.
Nee geen WL voor mij of ze moeten TOTS in de rewards houden dan misschien wel ik ga echt niet voor dit TOTW spelen.
Het is als een haat-liefde verhouding he Soms vervloek je het, maar uiteindelijk heb je toch weer zin om te beginnen
Bij mij is het ook afhankelijk van welke rewards er gaan komen. Dit weekend gaat er sowieso niet alles gespeeld worden.
Ik heb wel van een aantal andere mensen begrepen dat er volgende week in de rewards ook TOTS spelers in de player picks zouden zitten.
Of dit waar is mag Joost weten.
Tuurlijk Ik krijg Van Dijk uit mijn player picks. Heb zijn SBC toen al gedaan, maar leuke rating haha. Verder Oblak en Varela (van PAOK)ā¦
Dit is ook niet om over naar huis te schrijvenā¦
Ben ik de enige die uit de Ultimate packs van Rivals nooit een walk-out krijgt?
Ja heb het ook gehoord maar dan heb je kans op alle TOTS spelers dus veel stressen voor spelers die het meestal niet waard zijn, dat was twee jaar geleden volgens mij ook zo dan zitten alle uitgebrachte TOTS in de player picks en de elite en ultimate special pakketjes dus elite en top 100 spelers zullen wel spelen maar denk niet dat ik voor die player picks wil spelen.
Ook vandaag was het geluk niet aan mijn zijde. WƩƩr Kimmich als playerpick (na eerder als playerpick na Bundesliga TOTS & Guaranteed SBC) + Quagliarella. Vanavond besloten mān overgebleven Draft token eens online in te zetten. Zonder tegendoelpunten de vier wedstrijden gewonnen, waarna ik de meest waardeloze packs kreeg. Eerste twee hadden een 82 rated als hoogste spelers, tot het derde pakketje. Walkoutā¦ArgentiniĆ«ā¦geen blauw kaartjeā¦Valeri. Wat heb je daar nou aan?
Ja je bent niet de enige. Ik had besloten om de Marguee Matches te doen. Ik kreeg uit een Gouden Top Spelers pakket Valencia en ander bagger zooi. Nou er kan een TOTS inzitten. Maar het lijkt wel of Ea niet wil dat je een TOTS packt. In Fifa 20 moeten de packs beter.
Vandaag mijn laatste 400K munten eraan gewaagd had de hele tijd rare spelers gekocht 700 p/s voor de 80+ player picks heb ongeveer 50 van die upgrade packs kunnen doen niet ƩƩn 86+ speler terwijl op YouTube mensen uit 10 van die dingen gewoon minimaal twee 86+ spelers krijgen en hoge TOTS kan ik uit 50 stuks 2x een 85 rated speler en een paar 84 rated spelers in mijn club droppen, ik hou het voor gezien mijn account is gewoon verrot kwa packluck.
Hahaha mij overkwam precies hetzelfde, woensdag werd ik ook geflasht in een pakket van de Vieira SBC en gisteren ook weer tijdens de MM, het is ons niet gegund @Grunn1972
Vanmorgen was de gameplay echt zo smooth vanmiddag nog even gaan spelen en het is weer alsof je een compleet ander spelt speelt⦠wat een gedoe elke keer⦠hoop toch det FIFA 20 daar heel veel in zal verbeterenā¦
Heerlijk teampje man pay to win of gewoon enorme packluck die vriend van jou. Ik zelf heb al weer spijt dat ik toch WL ben gaan spelen, eerste met 3-1 gewonnen tweede 2-0 voor schiet hij in de 46ste minuut van 30 meter afstand recht door in het doel Ederson gaat gewoon voor de bal opzij, tweede helft schiet hij een grote kans over maar zijn speler loopt door tegen mijn Vieira op tweede gele kaart dus rood strafschop tegen 2-2 verlies op strafschoppen, derde game win ik 4-1 daarna kom ik tegen een 15 tot 20 miljoenen team gewoon 3-7 verloren hij was een gelijk waardige speler maar zijn team maakte het verschil de stats ook gelijk maar zijn prime R9 en TOTS Mbappe ong, daarna ook weer verloren op strafschoppen en mijn zesde game echt ong was veel beter maar toch weer op strafschoppen verliezen en gewoon met ik 5 x mis hij 4 x mis echt gewoon belachelijk deze game ga nu 2/4 3x verloren op die kloten penalties
Klinkt heel bekend! Er gebeuren weer super rare dingen dit weekend! Ben er echt klaar mee. Team van due vriend is pay to win . Heeft er genoeg ingepompt (weet niet hoeveel) . Erge is dat ik hem met mijn eigen team versla. Hij haalt hier goud 1 mee daarom vind ik het zo zonde van het geld
Zonder van het geld man, ik zet alleen fifapoints erop als ik een draft wil doen maar echt niet voor de packs, dan maar zilver 1 of goud 3 hahaha Ja er gebeuren weerecht rare dingen in FIFA vandaag weer twee keer verloren op penalties en dat terwijl ik gewoon vlak voor tijd scoor fluit hij voor buitenspel op de lijn is te zien dat zijn been een halve meter achter mijn speler staat dus never geen buitenspel, dan mag ik aanleggen om de strafschoppenserie te winnen ik richt recht door het midden met Prime Blanc 93 voor strafschoppen zijn keeper duikt en de bal gaat richting de cornervlag echt niet normaal meer, en dan speel ik tegen een gold team en dan kan ik echt helemaal niks kan niet passen kan niet switches naar een andere speler, doe ik een lacoqetta dan of wipt hij de bal op of hij neemt de bal met zijn ene been mee en zijn andere been schopt hij de bal weg, en verlies gewoon met 2-1, en dan moet ik tegen een miljoenen team en die speel ik helemaal zoek 5-1 en dan lukt alles wel net of EA je gek wil maken, heb het dus ook wel weer gehad ben bij zilver 2 gestopt met nog iets van 14 wedstrijden over maar ik ga lekker van het weer genieten in plaats van me te ergeren aan FIFA.