FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Hallo mensen. Ik wil in de wekelijkse doelstelling Gacticous voltooien. Want hier krijg je een Jumbo Zeldzame Spelers voor.

Maar je moet hier voor aleen spelers van de transfermarkt gebruiken. Hoe zie ik dat het spelers van de transfermarkt zijn. En moeten dit ook je wisselspelers zijn.

Denk het wel anders staat er met 11 spelers, afgelopen week stond met minimaal 9 first owners dus denk het wel anders even testen of op YouTube kijken of daar iets daarover op staat, er zijn youtube die laten zien hoe je de weekly objectives het makkelijkst kan doen, en je ziet of het spelers van de transfermarkt zijn als het geen first owners zijn maar gekochte spelers.

Na een fantastisch begin in de Weekend League, waarbij ik op een gegeven moment 14-2 stond, is het me weer niet gelukt om elite te halen. Na dat 16e potje ging alles ineens niet meer zoals zou moeten. Uiteindelijk met veel chagrijn nog gespeeld tot goud 2, waardoor eindstand deze week 17-9 is.

Sinds afgelopen vrijdag Gullit aan m’n team toegevoegd en deze bewees in de eerste 16 potjes van WL echt zijn waarde. Misschien wel de beste speler die ik ooit in FIFA gebruikt heb. Daarna werd hij, net als de rest van het team, aanzienlijk minder.

Dit is nu het team waarmee ik speel:

In game 4-3-3 met Gullit op CAM en natuurlijk Cristiano Ronaldo in de spits.

Op de bank zitten dan nog NIF Bale, flashback Zlatan + David Luiz en TOTS player pick Quagliarella.

Ik ben bij zilver 2 gestopt ging 8/8 gameplay was weer zo als we gewend zijn dus bagger, Wou eigenlijk vannacht om een uur of half één nog ff proberen omdat je vaak hoort dat je dan een goede gameplay hebt maar zag al op YouTube bij Damon the Best twee disconects achter elkaar, en dacht gelijk laat maar zitten, vind het wel best zo met FIFA 19.

Zit je lekker relaxed in divisie 5 rivals te spelen heb mezelf van divisie 3 laten degraderen voor de weekly objectives een beetje makkelijker te kunnen doen omdat 9 assists met Franse spelers ddaar voor mij bijna niet te doen waren door de teams die je daar tegen komt, kom je dit team tegen ong, allemaal prime en moments Icons en TOTS en dan verliezen omdat R9 twee keer van afstand de bal in de winkelhaak rost, echt een PTW account dacht niet dat je dit in divisie 5 kon tegen komen moet nog drie assists en winnen dat maakt het niet makkelijker, wedstrijd erna kom op 1-0 met de goede assist, laatste minuut wil ik een bal uit mijn eigen 16 rossen met Aguero schiet hij op het achterhoofd van Vieira gaat de bal over mijn Ederson zo het doel in 1-1 echt zo nep dit spel man.

Aardig team! Sommige teams in divisie 5 gaan nergens over . Of die gasten veel geld erin jassen , moet haast wel. Of ze spelen zelden rivals.

Kom tijdens de weekend league alleen maar zulke teams tegen en sommige gasten zijn zo slecht :see_no_evil: dit weekend weer elite gehaald. Gestopt bij 23 ( ging 23-3 ) had geen zin om door te spelen voor 30.000 muntjes.

Nog even volhouden en we mogen weer opnieuw beginnen :muscle:

Ik weet wel dat het na TOTS ineens vlug achteruit is gegaan bij veel mensen, ik zelf heb misschien een potje Rivals gespeeld de afgelopen 2 weken, doe nu alleen nog maar een beetje die sbc’s voor packs ivm dat er nu ongelofelijk veel special cards in zitten. En daarnaast nog wat Draft, maar dan houd het wel een heel eind op.

Ik heb rond de 500Kuit mijn tots pakket gekregen. En wil gaan spelen met havertz in de spits en Socrates op 10 in game.
Voor nu denk ik aan lothar als middenvelder omdat hij best compleet is. Mhebben jullie betere suggesties want ik weet het even niet :blush: hoor het graag!

Ik zou Dumries upgraden naar zijn TOTS. Of Gullit SBC die ga ik morgen zelf afmaken moet nog 4 van de 11 de 83, 84, 85 maar die zijn duur geworden door de 84+TOTW sbc en de icon moet ik nog inleveren en die ik niet, denk dat ik daar Blanc voor ga inleveren anders kan ik hem niet voltooien, kan de futswaps niet doen omdat ik op vakantie ga volgende week.

Dat was een mooi idee geweest! Ben gisteren begonnen met de sbc van Eusebio die gaat de spits in. Crespo gaat eruit. dan heb ik 3 snelle wendbare spitsen :ok_hand: op 10 komt havertz te spelen . en ga voor tots Wijnaldum op het middenveld naast Ballack!

Hoop voor je dat je Gullit snel af kunt maken wat een held is dat! Waar ga je heen op vakantie ?

@MeisterLandis ik ga 4 weekjes naar Bulgarije.

Zo heb de Gullit sbc voltooid, jammer genoeg kwam er niks uit de pakketjes alleen twee discard MOTM kaartjes daarom heb ik Blanc wel moeten gebruiken.

Mijn club is wel zo goed als leeg nu heb niks meer van waarde om te verkopen maar met Gullit heb je dan ook wat :wink: Dit is nu mijn team in game speel ik 4-2-3-1 en dan heb ik Gullit op de middelste cam en Eriksen en Fernandinho op de andere cam posities maar ik breng Lozano er gelijk in voor Fernandinho.

Hele mooie ploeg ! Daar ga je nog wel even plezier van hebben :ok_hand: lekker even een paar weken naar Bulgarije. Dat zijn de betere vooruitzichten !

Ben nu halverwege de sbc van Eusebio. Moet nog 87,86,86,85,84 en een 83 Squad. En heb nog 420K dus moet nog eventjes doorsparen voor ik hem kan voltooien :blush:

@MeisterLandis Ja dat zijn zeker betere vooruitzichten.
Het team is er verdedigend wel op achteruit gegaan het verschil tussen Blanc en Baily is echt enorm, maar om met Gullit te mogen spelen dat vergoed dan weer veel, ik dacht lekker WL te gaan spelen met hem daarom wilde ik hem ook persé afmaken vandaag, maar Ziggo heeft werkzaamheden hier die tot maandag duren dus geen WL daar baal ik van, hopelijk kan ik in de avond uren nog wel spelen. Eusebio is ook een lekkere kaart hopelijk kan je hem gauw voltooien en heb je betere packluck met alles wat nu in packs zit, ik kreeg uit de 100k pack Bauman dat was echt slecht met wat er in packs zit.

Ik speel op het moment met dit team: https://www.futbin.com/19/squad/9063042

Het is het einde van fifa en daarom dacht ik eventueel iets te veranderen.
Mijn enige tradeable spelers zijn CR7, Vieira en Cancelo. Als ik deze zou verkopen zou ik samen met mijn untradeables en 100k cash denk ik wel de Ronaldinho sbc kunnen doen en uiteindelijk op dit team uitkomen: https://www.futbin.com/19/squad/9063033

Is het het waard alleen voor Ronaldinho? Nooit met zo een speler gespeeld dus weet niet als hij zo bijzonder is.

Ik moest hem gewoon een keer in mijn team hebben. En nu het toch de laatste fase van het spel is, heb ik mijn overgebleven hoge untradeables er in gebruikt plus 1.75 miljoen.

1 like

Kan me niet voorstellen dat Ronaldinho beter is dan Ronaldo. Tenzij je echt heel erg fan bent van hem, zou ik persoonlijk het niet doen.

Mooi om Gullit te zien in je team! Wat een topper :muscle:

Druk weekendje . Weekend league voor mezelf en voor een vriend aan het spelen.
Met het pay to win team Elite 2 gehaald 25-5
En met mijn eigen team ga ik nu 18-2! Straks de laatste 10 potten spelen, ook hier moet elite erin zitten. Zou mooi zijn. De waarde uit het tots pakket van die vriend delen we dus dan zou ik flink kunnen cashen en Eusebio afmaken :ok_hand::ok_hand:

Ik heb op dit moment dit team:

Never nooit verwacht dat ik gewoon Gullit, Ronaldo en Vieira in mijn team zou hebben eind dit jaar. Wilde Cannavaro een keer proberen. Bevalt hij niet (of is hij niet veel beter dan David Luiz) dan zal Luiz terugkomen in het team en heb ik rond de 800k nog.

Vette ploeg hoor!! Player pick mbappe , daar ben ik wel jaloers op :flushed:

Ja die kreeg ik na een ongelovelijk weekend waarin ik 26 om 4 ging! Ook zijn Salah en Ederson untradeable gekregen spelers. Echt niet normaal haha!