Netjes hoor! Die Dembele is ook goed hè!
Ben ‘m een aantal keren tegengekomen en vind het een vervelende speler om tegen te spelen. Aanstaande donderdag hopelijk een goed tots pakket ofja iemand die meer waard is dan Da costa
Ja Dembele is niet normaal. 5* zwakke been, supersnel en een heerlijk schot. De perfecte buitenspeler wat mij betreft.
Hoelang blijven die TOTS pakketten nog in je WL rewards?
Heb Dembele ook uit zo’n upgrade pack gekregen, zelf op 6 chem is het een monster.
Ik heb geen idee! Tot de laatste weekend league denk ik.
Iemand enig idee wat we kunnen verwachten tijdens batch 2 ?
Dit is mijn team op dit moment:
Fabián gekocht vanwege zijn indrukwekkende stats, dubbele 4* en z’n lengte. Maar hij valt nog een beetje tegen. Ik zet dus regelmatig Wijnaldum (TOTS player pick) op zijn plek. Hoewel Gini het erg goed doet, zou ik toch graag iemand met lengte op het middenveld erbij hebben.
Als ik alles wat ik nog heb verkoop (kom ik op zo’n 600-650k) kan ik 93 Bale kopen, nog even doorgaan met sparen voor 92 Pogba of misschien wel iets heel anders. Elke middenvelder zou op 8 chemistry komen, daar neem ik genoegen mee. Hebben jullie suggesties?
Welke formatie speel je in game?
RTTF Fabinho een optie ? Anders zou ik voor Pogba gaan die past het best denk ik.
Vorige week tots van dijk gepacked uit mijn elite rewards en militao in mijn player picks . Afgelopen weekend elite 2 gehaald. Hopelijk packen we weer wat zieks donderdag
Meestal zo:
Gullit en Aouar wisselen regelmatig van plekje. Soms vind ik Gullit handiger op CDM vanwege zijn fysiek, maar soms ook om dezelfde reden juist als CAM. Afhankelijk hoe goed ik speel
Fabinho zou een optie kunnen zijn, maar ik vraag me af of hij beter is dan Fabián. Hij heeft vrijwel dezelfde statistieken, maar dan geen dubbele 4*. Vrees dat het net zo’n houterig type is.
Lekker bezig met je elite 2! Succes met je packs donderdag, zou leuk zijn als je nog wat fatsoenlijks krijgt. Zelf heb ik geen WL meer gedaan. Niet echt meer een doel nu mijn team nagenoeg compleet is, waardoor ik het zonde van de tijd vind.
Hmm Dan zou ik gewoon voor pogba gaan.
Speel het alleen nog voor de lol eigenlijk en haal nu wekelijks elite 2 . Samen met een vriend in een party steeds sessies van 5 potjes waardoor ik veel tijd over heb en toch wat potjes mee kan pikken. En lekker ouwhoeren.
Wat ik ook nog overweeg is om Van Dijk te vervangen door Futties Kimpembe. Dan heb ik direct een totaal van 2 miljoen te spenderen. Maar ook dan blijft de vraag aan wie ik dat zou moeten uitgeven
Heb die objectieve ook gedaan en die kimpembe is wel echt verdomd goed . Je zou het kunnen overwegen. Maar dan kun je weer weinig met Cancelo dus zo blijf je sleutelen
Zo speel ik nu. Heb nog 1 miljoen en wacht de rewards van morgen even af met wat ik ga doen. Wil lala halen en eventueel mane of Pepe op de flank
Weet iemand hoe matchmaking werkt bij weekend league? Wordt je gekoppeld aan iemand die op dat moment in dezelfde rang bevind van de weekend league of is het gewoon een willekeurige tegenstander?
Alvast bedankt
Welkom bilal2307. Voor elke overwinning krijg je 1 punt in de matchmaking. Je wordt gekoppeld aan iemand die ongeveer hetzelfde aantal punten heeft. Wanneer jij 11 om 0 gaat kun je iemand treffen die 16 om 5 gaat bijvoorbeeld. Het gaat dus om het aantal overwinningen/verliespotten dat je hebt en niet om de rang waar je ik zit
Oke bedankt voor de duidelijke uitleg👍
Vanavond de SBC van Pogba gedaan en tot mijn grote verbazing had ik voldoende coins over voor TOTS Van Dijk (helaas wel eerst verkocht en later teruggekocht). Dit is nu mijn team:
Ziet er erg netjes uit hoor!
Ga zijn sbc in de loop van de week ook doen.
![afbeelding|281x499] (upload://D3SclL7SFz9lT4xmq8zhrod7Xf.jpeg) zo ziet mijn team er nu uit. Na 3 weken elite op rij flink verbeterd. Ging gisteren 15-0 toen begon het internet een beetje para te doen en ben ik gestopt. Heb zelfs greenhopper verslagen na strafschoppen
FIFA 19 zit er nu wel zo’n beetje op voor mij. Gister nog ff Pogba SBC gedaan en hem op de plek van Vieira Prime Icon gezet, heb verder nog Eusebio Prime Icon, Hazard POTM, Mendy TOTS, Marquinhos TOTS, Lozano Futties, Alonso RTTF en Robertson TOTS op bank/tribune zitten.
Hoop eigenlijk dat er nog een leuke verdediger komt die eventueel Blanc nog kan vervangen. Denk niet dat ik nog genoeg coins ga krijgen om De Gea TOTY te kopen.
Mooi team! Wat haal je hier mee in de WL?
Hallo,
Heb een vraag, speel nog niet lang FUT en dit was de eerste weekend League. Moet je alle 30 wedstrijden voltooien om je beloningen te krijgen.