FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Nee je moet er minimaal 5 spelen om een rang te halen. Hoe hoger je rang hoe beter je beloningen

Zou eerder middle icon van der sar kopen

Bedankt voor je reactie! Heb Elite 3 gehaald maar 23 wedstrijden gespeeld dus krijg de beloningen wel gelukkig.

Geen dank dan heb je het wel goed gedaan met elite 3 in je eerste weekend league. Wat is je team trouwens?

@thebriann Dit is mijn team:

Op de CM positie ben ik aan het sparen voor de TOTS Sanabria.

Ik zie erg vaak geweldige teams die zijn gevorm door het kopen van Fifa punten,
maar ik ben benieuwd welke teams jullie bij elkaar hebben gespaard zonder Fifa punten te kopen.

Dit is nu enkele maanden mijn team, ik ben veel bezig geweest met het kopen en doorverkopen van items.

De Portugese TOTS zijn goedkoop en echt goed, een aanrader dus!

Goed team. Zeker voor wl

Heb zelf op het moment dit. Van dijk en desailly wisselen IG

Zeer goed team heb je zeg.
Jammer dat we onze teams niet mee mogen nemen naar Fifa 20 :grin:

Thanks. Vind het niet jammer dat je je team niet mee mag nemen. Helemaal opnieuw beginnen is juist leuk

Mijn team op het moment, ook zonder Fifa points. Speel 4-1-2-1-2 IG

1 like

Inderdaad, anders zou er niet veel meer aan zijn.

Dankje! Jou team mag is ook niet mis.

Heeft iemand nog tips voor fijne Spaanse spelers?

Je kan evt messi of bale kiezen alleen zijn wel iets duurder dan sarabia anders kom je op icons uit

Dit team heb ik bij elkaar gekregen vanaf maart op de PS 4 zonder fifapunten maar niet uit de rewards want dat was echt drama dit jaar, maar door veel te handelen op de transfermarkt. En ben eigenlijk al een tijdje wel klaar met FIFA 19 dus op naar FIFA 20

1 like

Op Futbin.com kan je het best spelers filteren die het meest bij jouw team passen, ook wat prijs betreft :wink:

@Jordy Dankje! Ik kijk vaak op futbin en denk dat ik de oranje Sergio Ramos (92) in ga ruilen voor de IF Sergio Ramos (93). Hij is qua statistieken niet heel veel beter maar hoop dat ie niet tegenvalt omdat de oranje kaart van hem vrij lekker speelt.

1 like

dit is mijn team. Alles is untradeble alleen tots lala niet :blush: futties pogba op de bank. Die ga ik na de rewards van donderdag in het team inpassen . haal wekelijks elite en pack altijd de overhandelbare paketten bij rivals. Afgelopen weekend op penalties elite 1 mis gelopen , helaas.

1 like

@MeisterLandis Lekker team hoor! Wat is je W/D/L rating? Ik heb echt op het begin lopen prullen met een team naar mijn zin te maken. Hierdoor heb ik veel wedstrijden verloren.

Dat klinkt heel erg bekend. Heb zoveel lopen wisselen en doen dat het me heel erg veel munten gekost heeft en ik vanaf januari tot aan tots veel met hetzelfde team heb gespeeld. Ik heb nu 1600 winst 193 gelijk en 754 verlies. Zit vanaf december ongeveer in divisie1 dat ging toen echt nergens over.

Ben aan het twijfelen in de sbc van richarlison te doen, is hij goed ?