FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Haha die strafschoppen heb ik zoon hekel aan gelukkig komt dat bij mijn weinig voor dat het daar op uit draait! Altijd loterij

ja verschrikkelijk 
 ga nu 21-7 moet dus mijn laatste 2 potten winnen om elite te halen 

weer 2 keer veel beter maar raak de paal en de lat terwijl het doel leeg is
 vervolgens speel ik een bal breed schiet die hem precies tegen de speler aan die pp de lijn staat en tegenaanval krijg ik meteen een rebound goal tegen 
 maaar goed Goud 1 is ook netjes. ga de laatste 2 potten nog even gas geven en als ik het haal is het mooi meegenomen :slight_smile:

Het is me gelukt! Nu hopen op een grof team van de week en een beetje pack Luck :laughing:

Ik vind het echt knap als je er 23 wint van de 30! Baasje ben je dan. Ik ben al blij als ik in goud eindig :+1:

Klasbak! Echt moeilijk dit jaar om Elite te eindigen vind ik, ik moet nog 15 potten spelen vanavond dus hoop ook het voor het eerst eens te halen vandaag. Ik sta geloof ik uit mijn hoofd 16 gespeeld 11 gewonnen. Maar het word nu ook steeds moeilijker. Ben benieuwd.

@LiverpoolRed dan moet goud 1 zeker wel lukken toch? Het koste me wat moeite zeg, pfff. Verloor vandaag 3 penaltieseries en zag de bui alweer hangen dat ik 22 -8 eindigde .

laatste pot tegen dit team kwam ik 0-2 achter en wilde hem bijna uitzetten
 maar kwam al snel weer op 2-2 om vervolgens met 5-2 te winnen :muscle:

Salah is wel echt een beest!

@Alwin Mij hoor je daar ook niet over klagen :wink:
@LiverpoolRed Succes met je laatste potten hopen dat je het haalt.
@MeisterLandis netjes hoor elite 3 halen, zal ik nog wel een paar jaar flink voor moeten oefenen. Dacht ook nog goud 3 is wel een verschil met silver 1 dus ook nog geprobeerd moest 3 van de laatste 5 winnen win de eerste twee daarna verloren op strafschoppen voor de 7de keer deze weekend league 7uit7 verloren moet dus echt gaan oefenen daarop, daarna gewoon weg gespeeld, laatste wedstrijd 2-0 voor, niks aan de hand eerste helft 9/6 om 1/0 schoten lijkt wel of die de tweede helft de controller aan iemand anders heeft gegeven, werd van het veld geblazen met 2-5.waarbij hij in de eerste helft nog niet naar een ander over kon spelen en in de tweede helft skill naar skill move deed. totaal iemand anders. Hopen dat ik volgend weekend in ieder geval goud eindig. Heb in ieder geval Seedorf 85 aan het team toe gevoegd. de rest moet ik nog even kijken.

@Grunn1972 dat is wel verdomd zuur zeg! Seedorf lijkt me een fijne speler. Laat maar weten hoe hij speelt, erg benieuwd na.

Ongelooflijk kut spel is het toch ook he
 Moest net tegen een super goeie speler met Ronaldo enzo. Speelde m’n team echt super goed wn won ik. Nu moet ik tegen een dramatisch team en een dramatische spelers. En mijn team speet net zo slecht als zijn team
 kan hier zo slecht tegen
 verpest weer die hele kut weekend league.

Nou ik heb het weer verpest zoals gewoonlijk. Moet nog 8 van de 10 wedstrijden winnen voor goud 1, dat gaat never nooit gebeuren. Klote zooi. Ben weer in staat om heel ps4 + controller in tweeĂ«n te slaan :joy: Wat zo’n kut spelletje toch met je doet

Heb ik ook precies hetzelfde van goede spelers met super teams kan ik goed mijn mannetje staan en daar zelfs van winnen, en tegen slecht spelers gaat jou team dramatisch spelen, slechte aannames slecht afwerken slechte passes, lopen alsof ze een blok beton op de rug dragen, inf Mane kon bij mij in de weekend league het sprint duel van David Luiz niet eens winnen, in sommige wedstrijden is het net of EA het niveau de teams gelijkwaardig trekt.

Ik snap de frustratie haha ik speelde net met rivals tegen een team met 80 beoordeling en werd van het kasje naar ds muur gespeeld en verloor kansloos met 2-0 en dan speel ik tegen een beren goed team en die win ik ruim!

Weekend league heb ik goud 3 gehaald en nog 2 wedstrijden over

Ik ben de berichten zo eens terug aan het lezen he. en toen schoot me te binnen dat EA dit jaar die 50-50 duels erin heeft verwerkt. zou het niet zo kunnen zijn dat we teveel verdedigen met de speler die we besturen. Probeer meer met jullie middenvelders te verdedigen en laat je cv’s altijd door de computer besturen. wanneer die over schakelt naar je cv schakel dan met je rechter analoog meteen door naar je middenvelder terug.
Misschien helpt dit om juist tegen de minder ploegen uit die 50/50 duels te blijven

Iemand de Movember kit al? Het lukt me maar niet om hem te halen, wat moet je in hemelsnaam doen!?

Zo speel ik al
 Heeft daar niks mee te maken. Waar wij het over hebben word “scripting” genoemd. Ik kan het gewoon niet hebben van mezelf dat ik niet meer zoals vorige FIFA kan presteren. Echt vreselijk irritant

Ik ben de meeste spelers aan het verkopen die ik amper gebruik en ben aan het twijfelen om nog serieuze inkopen te doen of te wachten wat denken jullie ?

Firmino of Kane of Jesus in de spits, links achter Mendy van Man City Fabinho of Fernandinho of Matic op de plaats van Kondogbia, dan heeft iedereen ook gelijk 9+ gem Sanches of van Dijk als centrale verdediger. Je kan ook op futbin kijken voor de prijzen

Ja ik kijk op futbin maar denk dat ik dit team ga behouden heb net Jezus gekocht voor 18k en matic heb ik al maar is te traag en ik ga wachten tot na de Black friday en daar packs openen

@LiverpoolRed oke :slight_smile: ik dacht dat het misschien daardoor kon komen, misschien dat het je kon helpen. maar als je al zo sleept dan zal dat het niet zijn , hehe :slight_smile:

Scripting herken ik wel ja. vreselijk irritant.
Hoop toch wel voor je dat het je nog gaat lukken om je oude niveau te halen :slight_smile:

Ik ben weer Goud 2 geëindigd, 19-11 :weary:
Één winst te weinig voor goud 1 dus. Pfff zo zonde weer. Maar goed. Ik moet echt me team upgraden. Heb nu wel AguĂ«ro staan en die is echt goed. Ik wil Jesus vervangem voor Lukaku of Aubameyang. Walker wil ik op de rechtsback hebben en Eriksen op het middenveld erbij voor DembelĂ©

Ik word zo parra van dat rivals! Mooie serie van 4 partije zonder verlies en krabbel dan aardig omhoog met +1400 punten en dan ga je weer net zo hard op je bek en win je niet meer! BBBRRRR! :stuck_out_tongue_closed_eyes: sta nu weer op 1300. Echt lastig dit systeem van punten halen!