FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik heb mijn team klaar hier ga ik het een tijdje mee doen heb in twee weken tijd meer als 600K verloren door dat kopen en verkopen ben er klaar mee, ga nu weer sparen om Jesus zijn plek te upgraden maar dat heeft geen haast hij doet het met 52 wedstrijden 50 goals en 34 assist voor mijn doen super goed. Grunn1972-6

Mooi team hoor @Grunn1972! Jammer @LiverpoolRed maar geen zorgen , had vorige week ook 19-11 . Je team upgraden en dan komt het wel goed!

Speelde net tegen volgens mij een van de e sporters van PSV??

Wat een geweldig team maar toch goed weerstand kunnen bieden… 3 knullige goals tegen
Hieronder zijn team de stats en zijn rank afgelopen week :rofl:
:sweat_smile:

Meteen de pot erna krijg ik Gerdinho90 van team Futwiz tegen me 2-0 verloren… gekkenhuis was een tegenstanders :flushed: compleet kansloos

Dat is niet de E sporter van PSV geloof ik, Die heet Ali Aygün. Maar weet nou niet 100% zeker of dat ook zijn gamer tag js dus je kan toch gelijk hebben. Wel vet! Omdat je in divisie 2(?) zit kom je zulke namen tegen! Leuk om jezelf mee te meten. In FIFA 18 heb ik tegen Huge Gorilla en nog een paar YTers gespeeld. Tegen die andere YTers maakte ik wel redelijk kans, maar tegen Huge gorilla werd ik echt van het kastje naar de muur gestuurd. Die weet gewoon al 3 stappen vooruit wat ie gaat doen en wanneer z’n speler diep gaat of juist breed maakt etc etc.

Denken jullie dat de prijzen weer gaan stijgen na Black Friday? :thinking:

Ja van de echte toppers als Pogba de Bruyne, Varane spelers die elke keer worden geruikt in de weekend league die zullen weer naar hun oorspronkelijke prijzen gaan maar spelers als Davidson Sanches Jesus Son die tussen de 20 en 40K zitten zullen minder snel naar die prijs toe gaan omdat ze tegen die tijd minder worden gebruikt omdat je met informs en special kaarten betere opties krijgt dus ik denk zelf dat die net als in vorige FIFA’s zullen blijven dalen.

1 like

@MeisterLandis Die van PSV heet inderdaad zoals @LiverpoolRed al zei Ali Aygun en ik geloof dat zijn PS4 naam PSVAaygun96 is maar net als Ajax FC Groningen en meerdere clubs van de eredivisie kan PSV ook meerdere Esporters hebben, maar het is in ieder geval een top selectie waar je tegen speelt. en dit is wel waar je het uit eindelijk voor doet om tegen deze gasten te spelen en daardoor nog beter te worden, tof man lijkt me geweldig om tegen deze gasten te spelen en je mannetje te staan, of zoals ik vaak de aftrap mag nemen :wink:

@Grunn1972 @LiverpoolRed i know die ken ik wel maar elk team heeft meerdere e-sporters dus ik dacht zou zomaar een van die gasten kunnen zijn. Ziek team hebben ze :sweat_smile:

Opzich kon ik best wel wat tegenstand bieden zoals de stats laten zien :slight_smile: Maar waar mijn auba nog eens een balletje op de paal schiet legt R9 ze fijn binnen :sweat_smile:

Hahaha ja weet er alles van ben de tel kwijt geraakt met mijn spitsen afgelopen weekend league maar ik schat toch op een 2 a 3 keer per wedstrijd dus zal tussen de 60 en 70 keer zitten maar ja ik ga niet zoals die gasten duizenden euro’s in FIFA pompen om een top team te krijgen al krijgen de meesten een paar duizend van de club waarvoor ze uitkomen. ik kan R9 wel betalen als ik mijn hele club verkoop maar ik denk niet dat hij super zal spelen met een bronzen team erom heen :wink:

Hahaha nee inderdaad. Gaat ook nergens over. Hebben jullie trouwens ook dat wanneer je op goal schiet de keeper vaak al in die hoek staat ?? Heel raar en verschrikkelijk irritant.

Ik heb de laatste tijd heel vaak dat wanneer ik op het doel afloop de keeper van de tegenstander ineens gewoon een stap opzij zet waardoor ik hem heel gemakkelijk binnen kan schieten, ik weet niet of dit een glitch o.i.d. is of dat mijn tegenstander dit zelf doet, lijkt me niet namelijk, maar ik vind het toch vreemd.

Ik heb op dit moment dit team, helemaal geen geld uitgegeven aan fifa points o.i.d.
In het begin was het echt wennen met het vernieuwde schieten etc.
In het begin van de afgelopen Weekend League ging het steeds om en om, dus winst, verlies winst, verlies etc.
Vanaf de laatste 15 potten begon ik het steeds meer door te krijgen, ben uiteindelijk maar tot goud 3 gekomen.
Nu hopen op wat goede pakketten zodat ik m’n team wat kan gaan verbeteren.

Er zijn wat Youtubers die hebben gezegd dat je door handmatig de keepers te bewegen, je makkelijker de geplaatste schoten in de verre hoek kunt stoppen. Alleen ben ik vooral tegenstanders tegen gekomen die dit alleen maar fout gebruiken en ik juist makkelijker scoor.

Ja dat heb ik dus ook gemerkt, je ziet dat wanneer de tegenstander denkt dat je een ‘finesse shot’ gaat maken hij de keeper ineens richting de verre hoek positioneert waardoor je zelf heel makkelijk in de korte hoek kan scoren.

Van 2250 skill rating weer terug op 2044 … kreeg het niet geregeld vandaag. Verbinding leek op wat traag maar was geen zak waard verder :joy: weer lekker terug in divisie 3 :slight_smile:

Ik kom echt niet boven de 1800 haha :joy:

Daar zou ik ook wel willen zitten , lijkt me fijner spelen dan tegen deze brute teams :sweat_smile:

Waneer krijg je de paketten van de weekend league ?

Donderdagavond 20:00 uur!

En de paketten van division rivals ?

Donderdag @Qwezychoco

Telkens als ik wat stijg met punten zakt het weer als een kaartenhuis in elkaar echt frustrerend die rivals zit al vanaf begin in divisie 5 haha. Ik dacht dat ik wel keer zou promoveren omdat ik dacht dat juist al die goeie spelers al weer in hogere divisies zaten. In vorige FIFA’s met divisie zat ik altijd in divisie 2 of 3.