FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Dit gebeurde zojuist:

Ongelofelijk jammer en opmerkelijk dat die bal er niet in ging.

Niet tijdens de rewards verkopen dan dalen de prijzen nog meer, dan moet je juist kopen normaal dan he, nu weet ik het niet ivm volgende week als het black Friday is. Ik miste net een baby icon Pujol voor 350K had gewoon 250K winst kunnen zijn mijn snipe was oranje dus net te laat.

Ja het zit echt zwaar tegen deze FIFA. Ik wacht ook nog steeds een topper uit me packsā€¦ Blijf maar met zoā€™n matig team zitten nu.

Ik word ook gek van rivals!! Kom maar niet uit divisie 5 blijf schommelen dan weer 1300 + dan weer 1200 - word er knettergek van!!! Ben deze FIFA pas 1x gepromoveerd!

Morgen maar eerst even Squad battle

doen en dan weer rivals :rage::rage:

@MeisterLandis baas hoor divisie 2 Floyd is wel baasje :hushed:

Speel je op pc? Als je op de console speelt hoe doe je dat met die filmpjes?

Op PS4. Je console zo instellen dat je laatste 5 of 15 minuten kan opslaan als je op share knop drukt. Vervolgens je YouTube account linken en direct naartoe uploaden.

Ok ga het volgende keer ff uitproberen

Frustrerend! Heb je wel je team verkocht zodat je dadelijk als ales goedkoper is iets meer mogelijkheden hebt of is het daar echt te matig voor ?

@Grunn1972 oke. ik meende juist dat het op dinsdag en woensdag goedkoper was. zal het in de gaten houden, want nu ik weer in divisie 2 zit zal ik echt te kort komen met mijn bundesliga teampjeā€¦

Dit team wil ik gaan maken als de prijzen meer gedaald zijn .
Pickford op doel.
Walker, IF Bailly, Van Dijk, Chilwell.
Pogba, De Bruyne, Fabinho.
Neymar, Firmino , Salah

van hieruit lekker doorsparen voor Icons en hopen op pack luck :slight_smile:

Op het moment dat de rewards uitkomen worden de spelers het goedkoopst iedereen wil dan hun rewards zo snel mogelijk verkopen en dan zal de prijs dalen dat is het moment om te kopen meestal, een uurtje daarna gaan de prijzen omhoog want dan wil iedereen zijn weekend league team klaar maken. Alleen met de aankomende black friday weet ik dat nu niet zeker, als jij denkt de prijs is voor mij nu goed zou ik zeggen koop maar want je kan ook te laat zijn. Ik ga zelf denk ik maandag morgen mijn team kopen omdat iedereen dan alles gaat verkopen na hun weekend league en voor vrijdag, ik denk zelf dat dat het laagste punt word met de prijzen, ik ben bang dat als ik op black friday wil kopen de prijs hoog zal zijn door de WL

Ben echt helemaal klaar met deze FIFA, speel ik rivals heb zelf een 80 rated Bundesliga team moet ik tegen een 86 Premier League team, eerste helft 13/7 schoten om 0/0 schoten zijn Ederson haalt echt alles eruit en twee keer paal, begin tweede helft hij neemt de aftrap schiet de bal van 30 meter in de kruising, 0-1 ik mist een paar kansen of eigenlijk zijn Ederson is een beest, maak eindelijk de 1-1 in de 60ste minuut, hij neemt de aftrap en schiet weer van ruim 25 meter in de kruising 1-2 ik begin al met koken, uiteindelijk in de 89ste minuut maak ik de 2-2 eindstand dus kijk je de statistieken schoten 21/16 om 2/1 hoe dan kan toch niet twee schoten waarvan 1 op doel heb toch echt 2-2 gespeeld, dan krijg je je skill punten dus ik speel met 80alg tegen 86alg gelijk, krijg ik min 5 skill ponts snap er niks meer van. Dit is de beste en de slechtse FIFA ooit beste met rivals en dan bedoel ik dat je je op een normale manier kan kwalificeren voor de weekend league en ook dat je daar leuke beloningen voor kan krijgen, slechtste ik heb nog nooit zoveel scrtipting in FIFA gezien als deze.

1 like

Dus kortom, je kan het beste je team op vrijdag verkopen en maandag kopen?

@Sossage23 Als je er winst mee kan maken heeft dat wel zin maar vergeet niet dat je 5% aan EA betaald over wat je verkoopt dus als je op de bruyne 10K winst kan maken heeft dat weinig zin want je moet die al bijna aan EA afstaan, maar hou Futbin in de gaten want ik weet niet of de prijzen nog heel veel zullen dalen, maar normaal gesproken wel, op vrijdag wil iedereen zijn weekend league team kopen en of upgraden, en op maandag heb je rewards van squad battle en de mensen verkopen spelers waar zijn niet tevreden over waren dus dan gaan de prijzen omlaag. Let wel op ik weet niet of dat de rewards van weekend league omdat die zijn vervroegd naar donderdag morgen er iets mee te maken heeft want dan kan het ook in plaats van vrijdag donderdag worden.

Oke, bedankt in ieder geval, ik denk dat ik gewoon lekker met die team blijf spelen en hooguit per keer een speler wil upgraden, heb op het moment 190k, tel daar dan 44k voor de division rivals en 45k + pakketten van de WL bij op dan zou ik zeker wel op zoā€™n 300k moeten komen. Daar kan ik opzich wel een leuke speler van kopen.

Op het moment heb ik nog steeds hetzelfde team als een paar weken geleden, met als duurste spelers Walker, Firmino, Davinson Sanchez en Fernandinho, de rest van het team heeft eigenlijk totaal geen waarde en zijn dan ook niet meer dan 15/20k waard. Voor mij dus niet echt een reden om mijn team te verkopen. Ik probeer nu doormiddel van sparen en af toe hopen op wat packluck stap voor stap een beter team te krijgen door 1 voor 1 spelers up te graden.

Nee dan heeft het weinig zin vorige week had het wel zin toen was Walker nog rond de 90K nu is hij rond de 65K op Xbox, je andere dure spelers zijn ook al flink in prijs gedaald. Sanchez onder de 30K, Firmino onder de 50K.

Op playstation is Walker nog zoā€™n 80k, Firmino zit nu op 50k en Sanchez geloof ik op zoā€™n 36k.
Denk dat ik na de rewards Firmino ga vervangen voor Aguero, en de rest laat ik gewoon zo als het is.

Net die SBC van Marcos Alonso gedaan, heeft me zoā€™n 160k gekost, en na elke ronde die Chelsea doorgaat krijgt die kaart een upgrade, aangezien ze sowieso wel doorgaan naar de laatste 32 en hoogstwaarschijnlijk ook nog wel naar de laatste 16 kan dat kaartje zo maar een upgrade naar 87/88 krijgen.

Denk dat wanneer je een BPL team hebt dit wel een hele goede is om te doen, als je het geld er voor hebt en je hem natuurlijk wil hebben. Nu is het wachten geblazen op de rewards van de Rivals en Weekend League, benieuwd of we daar ook nog iets uit gaan krijgen.

160k is teveel hij kan al opgehaald worden voor 100k

Ik vind het echt zonde van de coins. Ja je krijgt een 100K pakket maar de kans dat je daar iets goeds uit krijgt is ook niet altijd even hoogā€¦

Trouwens die nieuwe patch is echt een drama , het speelt echt verschrikkelijk :cold_sweat:

Op Playstation kreeg ik het toch niet voor elkaar om hem voor minder dan 160 te doen, heb verschillende teams bekeken op futbin, maar er zat er geen 1 bij die voor 100k ging.

Dat was dus mijn geluk ik, kreeg een deel van mā€™n munten weer terug uit dat pakket. Dus uiteindelijk heb ik er zoā€™n 90k voor betaald, als ik de spelers uit dat pakket verkoop.