FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik heb hem ook gedaan maar heeft mij bijna niks gekost had heel veel hoge rated untradeable spelers in mijn club heeft me alleen 15K gekost voor een IF die ik nodig had. Dus leveren die untradeable pakketjes van rivals heel veel voor me op, jammer genoeg kreeg ik uit die 100K pakket niet eens borden 82 Toprak kwam in beeld nou daar word je bepaald niet vrolijk van.

Heb wel een Premier League team, maar heb Chilwell op linksback staan die het best goed doet. Heb ook maar 15k, dus dan gaat Alonso hem ook sowieso niet worden xD

image

Zitten wel een paar leuke spelertjes tussen die ik zou willen hebben, Depay en Reus bijvoorbeeld, hopen dat we morgen onderhand eens iets goeds gaan packen.

Reus zou zeker een lekkere aanvulling zijn

Dus is het voor mij een goed moment om morgen Cavani weg te doen? Speelt echt als een krant en wil er graag mn 60.000 coins voor terug… :wink: (normale kaart overigens)

Ik wil morgen een icon kopen maar twijfel tussen 2 spelers

Roberto Carlos 86 ranking
Ferdinand 88 ranking

Welke zouden jullie doen?

Dan zou ik altijd voor Ferdinand gaan. Zoveel geld uitgeven aan een links achter vind ik eeuwig zonde :blush:

Nou jongens, de rewards waren alweer 3x niks. Uit de player picks Pléa en Rondon gekregen, Plea heeft opzich nog wel een leuk kaartje maar ik had er wel iets meer van verwacht.
En uit de pakketten, nou ja dat was helemaal dramatisch, beste speler was Savic van Atletico.

Iemand trouwens ervaring met Eriksen? Wil hem misschien gaan halen in plaats van Firmino.

Zonde! Hier zijn de WL rewards ook drama… Hector en van Beek :cold_sweat: kreeg uit mijn 2 100K paketten Navas en Schmeichel. En uit mijn rival rewards de Rossi en skiniair of zo iets :joy:.

Elite 2 en als beste spelers TOTW Sczesny, Robertson (keuzeitem) en El Sharaawy (keuzeitem). Geen Depay, Silva of Cavani helaas :sob: Ben wel blij met Robertson, gaat zo mijm basiself in

En uit mijn enige spelerspakket met 24 gouden zeldzame helemaal niemand, haha

Ik had wel depay :muscle: maar heb er nie veel aan

Hier ook drama, dacht ik ga voor de untradleable met rivals omdat die speciale kaartjes nog in packs zitten, twee gouden top spelers twee mega en twee zeldzaam, geen enkele bord speler gezien, ergste nog kon bijna alle spelers discarden omdat ik ze al als untradleable in mijn club had. WL rewards had ik al niks van verwacht en kreeg dus ook niks heb geen borden speler voorbij zien komen in 8 pakketjes. Jammer genoeg kan ik dit weekend niet spelen dus zal ik mijn 2000 puntjes laten staan voor het weekend daarop.

Ben er nu dus wel achtergekomen dat Elite echt niet veel beter is als je niet de hoogste spelers krijgt :joy: Maar weet je, ik mag niet zeuren met 87 Sczesny, 86 El Sharaawy en 84 Robertson :man_shrugging:t3:

Zijn dat de informs die je uit je totw pakket kreeg?
Dan valt dat inderdaad nog reuze mee.

Hopen dat we aankomend weekend echt eens goed kunnen gaan presteren.

Heb toch niet zoveel te klagen, Depay en El Sharaawy gepacked uit de WL Packs.
Ook Bale voor de 2de keer deze fifa gepacked uit een megapack.

Echt bizar wat ik voorbij zie komen aan packs hier. Ik vraag me echt af wat ik nou fout doe. Volgens mij is mijn Playstation gewoon vervloekt :joy: Wederom weer helemaal niks gepackt. Alles Discard waarde.

Vorig jaar rond de 120 euro uitgegeven aan fut en mijn beste speler was toen Miranda😂
Dit jaar heb ik nog geen enkele euro uit gegeven aan fifa en heb toch al aardig wat geluk gehad.

Szczesny en El Sharaawy wel, Robertson was een player pick. De derde speler uit mijn TOTW pakket was André Almeida

Dit is nu mijn basiself en de rest van mijn selectie.