FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik heb mijn muntjes ook gewoon weer uitgegeven, ik denk niet dat ik veel goedkoper had gekund na het weekend. Heb Aubamayang ook gedaan vond zijn leen kaart zo heerlijk en zo veel beter spelen dan zijn gewone kaart met 20 wedstrijden 31 goals en 17 assist gelukkig had ik heel veel hoge rated untradeable spelers in mijn club, en kon ik vanochtend toen iedereen de pakketjes opende Aubamayang voor 275K snipen dus die SBC heeft mij in totaal 320K gekost en dat vind ik hem zeker waard. Dit is nu mijn team Grunn1972-8 baal nu best wel dat ik dit weekend niet kan spelen.

Ik zou Matic en Kanté omwisselen van positie.

Goedemiddag zeg lekker teampje, doet Firmino het een beetje goed bij jou? Ik zelf begin hem nu te traag te vinden en wil hem eigenlijk gaan vervangen.

Misschien heeft iemand hier wat ideeën over. Heb nu 177k en zit eraan te denken om D. Sanchez road to the final te kopen. Ik kan ook mijn TOTW Szczesny verkopen en dan voor Sterling road to the final of Alexis road to the final of Salah gaan. Andere opties zijn natuurlijk ook altijd welkom :slight_smile:

Ik heb hele goed ervaringen met salah vind het echt een fijne speler. Alleen zijn fysiek is niet bijster top. Je zou hem eens kunnen proberen nu de prijzen laag zijn.

@Grunn1972 hoe speelt die Fabinho? Wil die kaart ook halen en dan samen met kante verdedigend blok maken op het middenveld .
Dat gaat ten koste van Pogba. Heb echt een haat liefde verhouding met die kaart. Zo goed als die kan zijn, kan er gewoon niet mee over weg!

Heb geen probleem met zijn snelheid op de cam positie. Vind hem een heerlijke speler en zou hem alleen vervangen als of hij één IF kaart krijgt of voor een Icon.

Zijn normale kaart vond ik goed met deze moet ik nog spelen maar denk dat die ook goed is en na een paar upgrades word het een beest. Pogba had ik hetzelfde als jou, vond hem wel goed maar omdat hij hoog (aanval) laag (verdedigen) is paste hij bij mij alleen op de cam positie, in game schakel ik over naar 4 tripple 2 en ik vind Firmino en de Bruyne op de cam positie beter, als hij hoog normaal had kon hij met een shadow chem een beest op het middenveld zijn, daarom heb ik voor Veron gekozen hopelijk is hij die beest wat veel mensen over hem zeggen.

Zojuist Salah gekocht voor 205k. Why the hell not? :joy:

Ik heb weer goede rewards! Uit de player picks heb ik Szczesny en Cavani gehaald! Beide ga ik ze waarschijnlijk (nog) niet gebruiken, maar toch zeker niet verkeerd.

Uit een van de packs van mijn Rivals en WL rewards haalde ik nog RTTF Florenzi in hetzelfde pack als 2 informs en Milinkovic-Savic!

Zit er aan te denken mijn Van Basten 91 te verkopen en daar Van Nistelrooij 90 of Kluivert 88 voor terug te halen. Wat zouden jullie doen? Zouden jullie het überhaupt doen?

Zou het je niet durven zeggen. Heb er nog nooit mee gespeeld. Vergelijk ze eens op futbin.

Voor mij geen weekend league waarschijnlijk. Zet mijn tv gisteravond aan krijg ik geen beeld ook mijn PS4 . HDMI aansluiting rip… net weggebracht en met een beetje geluk krijg ik hem vanmiddag terug anders pas na het weekend :sweat_smile:

Ik zou hem niet inruilen voor de 88 Kluivert die heb ik geprobeerd en vond hem niet top als je de coins hebt zou ik voor 91 Kluivert gaan die is zijn munten zeker waard. Van Nistelrooij heb ik in een draft mee mogen spelen, en meestal moet je even wennen aan een speler voor je echt door hebt hoe die speelt, in die wedstrijden vond ik hem redelijk maar niet top, ik heb ook maar drie wedstrijden met hem gespeeld dus heb ik niet zo een goed beeld van hem, maar voor die coins denk ik dat je hem dan beter kan wisselen met Aubamayang die is in ieder geval veel beter dan 88 Kluivert en 90 van Nistelrooij.

De weekend league is toch anders spelen dan de gewone wedstrijden je kan niet zien naar wie je past ook spelers reageren anders dat ik wil en het passen ga ook helemaal de mist in . Terwijl ik gewoon in online in divisie 5 makelijk mee draai

gelukkig is mijn PS4 gemaakt. HDMI aansluiting was bijna tot aan het moederbord afgebroken, heb geluk gehad :slight_smile: Toch straks weekend league spelen.

Even een vraagje. Heb momenteel 790K en pogba nog in mijn team. Als ik pogba verkoop kom ik op 1,2 mil ongeveer. Ga sowieso Fabinho en kante halen. Hou ik ongeveer 600.000 over. Wie raden jullie aan voor de positie van CAM?

Ik vind die nieuwe Duitse POTM SBC wel leuk, beide onderstaande voor 15k ingekocht:

Lekker hoor! Jammer dat ik die gemist heb . Had ik mijn hazard nog even bewaard

FIFA … we love iT we hate iT …

Wat bedoelen ze met deze wedstrijden? Je moet er 3 spellen maar welke wedstrijden zijn dat?

Dat zijn gewoon 3 losse oefenwedstrijden. Ik weer even niet waar in het menu deze staan

Hallo, ik speel al een tijdje FIFA althans nog veels te kort eigenlijk maar ben er nu totaal klaar mee. In 18 eindigde ik uit eindelijk in divisie vier met een leuk team ik kon het redelijk. Maar in 19 er lukt echt niets meer het begin ging nog wel maar nu.

Maar ik kan het gewoon niet alles gaat fout wat ik zeg win gewoon 13 potjes niet weken geleden was ik beter als dat ik nu ben weet gewoon niet wat ik moet doen.
Heb al zoveel opstellingen en tactieken geprobeerd elke x begint het goed tot ik weer een paar dagen verder ben en dan lukt er van het ene op de andere dag helemaal niets meer.
Begin verdedigend, begin gebalanceerd niets werkt. Sta met rust 0-0 na 20 min in de 2e helft 0-3 achter.
Wat zijn de basisbeginselen Pasen? Ben al gestopt met sb wedstrijden te spelen wereldklasse won ik steeds makkelijker waardoor ik het idee heb dat het online slechter en slechter ging.

Weet het gewoon echt niet meer :-(((((

Speel momenteel maar weer 433 (3)

Schmiechel
Valencia - Bailly - Luiz - Telles
Kante - Fernandinho
Firmino
Lucas - Jesus - Anderson

Wie o wie brengt mij het plezier weer terug in het spelletje