FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Dast zijn losse online wedstrijden die vind je bij online dan rechts onder heb je iets staan friendly season daar kan je naar een tweede menu schakelen met je gamepad daar staat losse online wedstrijden

Probeer squad Battles maar een niveau of misschien twee niveaus lager als dat je eerst deed, en probeer het spel weer te begrijpen ik weet het is niet makkelijk mede omdat als je iets begint te begrijpen EA de boel weer aanpast, online moet je gewoon niet te veel verwachten probeer je best en als je verliest zo be it misschien je team een upgrade proberen te geven als de coins dat toelaat, kijk op Youtube naar tutorials over de game hoe je jezelf kan verbeteren met simpele dingen. Hoop voor je dat je het plezier in de game terug krijgt.

Ik ken het gevoel, ik heb ff een weekendje rust genomen van de ergernissen :wink:

Had ze al gevonden toch bedankt :call_me_hand:

@Grunn1972 ik speel dit weekend ook geen weekend league heb druk weekend met sinerklaas intocht voor me dochter en verjaardag vandaag! Speel lekker Squad batle tot elite 1

Had trouwens met de WL rewards een rode inform Depay en die scoort toch goed

Ben er helemaal klaar mee, heb er 7 gespeeld en ga echt niks meer doen dit weekend

Het is jammer soms win je paar potjes op een rij en dan ineens win je niets meer heb in weekend league nog maar 6 potjes gewonnen en al 15 verloren

Dit is me team op het moment ben erg blij mee! Wil alleen nog Kevin de Bruyne halen

Die simpele tips lijk ik al heel lastig te vinden moet eigenlijk FIFA voor dummies hebben
Zo irritant word er gewoon moe van zo lastig kan het niet zijn toch :sleepy:


Dit is mijn team zoek ook nog een spits en ofwel een middenvelder en in een verdediger wacht ik liever om te investeren

Ook ziek toch hoor! Aguero is ook heel fijn in de spits

Ik had gedacht voor lukaku totw ofwel pogba :thinking::thinking:

Misschien heb je het al eerder uitgelegd (wat ik dan gemist heb), maar ik snap nog steeds niet waarom je die linksback hebt. Je hebt in BPL toch betere alternatieven, waarbij je Hazard ook op volledige chemistry krijgt?

Precies

Robertson
Alonso
Mendy bijvoorbeeld :ok_hand:t2:

Omdat mijn middenveld veel belangrijker is en omdat ik meer prioritair stel in Mn midenvelders omdat ik daar vaak de bal verlies of niet sterk genoeg ben in duels

Je hebt wel gelijk maar had paar andere verdedigers en nog een andere keeper en had fekir van cl dus zette die ook op het middenveld

Logisch dat je daar je prioriteiten stelt. Het is echter wel zo dat als je een BPL linksback haalt dat je Hazard ook van 7 naar 10 chemistry gaat waardoor die ook beter wordt. Neem aan dat dát juist je prioriteit moet zijn, aangezien dat veruit je beste speler is.

Deze weekend weer goud 1 gehaald. Maar wat hebben we een pech gehad… had echt een knaller kunnen zijn dit keer. Die nieuwe patch blijf ik een drama vinden :cold_sweat: hoe is het jullie vergaan?

@MeisterLandis Ben je net op tijd volgens mij want de EA servers liggen er al weer uit, dus de WL zal wel weer verlengd worden tot dinsdag morgen, valt wel op dat elke keer na een patch, een paar dagen later de servers er weer uit liggen, ik vind die patch ook helemaal niks, baal gewoon want elke keer als je net iets begint door te krijgen van het spel EA de boel weer overhoop gooit met een patch, en je weer opnieuw kan beginnen. Daarom heb ik me ook niet ingeschreven voor deze weekend league en omdat ik weinig tijd had om te spelen.

Ik heb zelf de beide icons en sanches en Fabino weer verkocht die icons deden het gewoon niet voor mij, en die UCL live kaarten vond ik niet beter dan hun gewone kaarten. Heb wel de SBC van Mkhitaryan gedaan wat een beest is dat zeg, in rivals en squad Battles op prof en wereldklasse 20 games 32 goals en 20 assists. En uit de pakketjes pakte ik Alex Sandro dus heeft deze sbc mij 120K gekost en dat is hij voor mij echt wel waard, ik speel nu met dit team. Grunn1972-9

Kan je team niet zien. Welke Icons had je? ik heb 91 Marco van Basten in de spits en die speelt wel echt heerlijk…

Heb het al veranderd nu kan je mijn team wel zien, ik had Veron 88 en ik vind hem niet beter dan Firmino dus heb ik hem weer verkocht en Blanc 89 die was wel redelijk maar stak er niet boven uit, en ik vind dat een icon van zijn klasse in ieder geval meer moet brengen dan wat hij deed dus heb hem ook weer verkocht, ik wacht nu met icons kopen tot ik echt een goede kan kopen die er ook echt boven uit zal steken en niet dat ik bijna geen verschil verneem met een gewone kaart en deze baby of midden icons.