FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Blijft een mooi team hoor !! Jammer van de icons maar als ze geen meerwaarde hebben dan is het zonde van je coins he.
Vind Fabinho wel echt super spelen en in de hoop dat hij verder komt in de CL zal zijn waarde hoger worden, hoop ik. Geloof dat ik mijn laatste pot net had afgerond toen de servers eruit vlogen … haperde tijdens mijn laatste match al wat

Blijf er schijtziek van worden dat Weekend League. Altijd zodra ik bijna in goud zit kom ik de meest onmogenlijke teams tegen. Ronaldo’s en Icons echt ongelooflijk. Ik heb echt pack luck nodig anders kom ik nooit in Elite. Kan daar echt zo slecht tegen. Duurste speler die ik gepackt heb deze FIFA was gvd Goretzka van 40k.

Gestopt in Silver 3 deze week. Maar 8 gespeeld, 6 gewonnen. Had dit weekend echt geen zin.

Dat had ik dus vorige week. Maar tot brons 1 gespeeld haha. Nu zit ook alles weer tegen waardoor ik goud 2 ga eindigen. Ik snap nog steeds echt niet dat alle spelers in de goude dvisies met van die ongelooflijk dure teams rondlopen. Hoe kan dat? Heeft dan echt iedereen zoveel pack luck behalve ik? :joy: ik heb van de 30 wedstrijden zeker 15 keer tegen een Neymar of Ronaldo gespeeld, echt bizar.

Ik had gehoopt dat vandaag de marktcrash ervoor zou zorgen dat spelers flink in waarde zouden dalen. Blijkbaar is dat nog niet het geval. Dan nog maar even rustig afwachten tot die prijzen wel zakken.

Waneer zou de prijzen zakken ? Dan ga ik paar spelers verkopen en ze opnieuw kopen of is dat ni de moeite om te doen

Ik denk niet dat het nu nog de moeite is om te verkopen. Als je genoeg coins hebt zou je de prijzen in de gaten kunnen houden van spelers die je nog wilt kopen, omdat deze mogelijk in de komende dagen nog dalen. Wanneer ze precies op het laagste prijsniveau zitten is niet te voorspellen.

Ik had pogba vandaag aangekocht voor 347 k maar ik haal er toch niets van winst uit om die te verkopen met die 5% dat je kwijt bent dus maar beter sparen dan gewoon

Ik heb 15 wins met nog 5 potten te gaan. Moet dus alles winnen om goud 1 te halen. Dat word wat vanavond pff. (Weekend League is verlengd tot vandaag)

Weinig tijd gehad afgelopen weekend om te spelen, moest er gisteren nog 25, wilde eigenlijk spelen tot Zilver 1 zodat ik me sowieso voor volgende week kon kwalificeren, maar ik zag gisterenavond dat de Weekend League verlengd is, dus vanavond maar de overige potten spelen en hopen dat we nu goud 1 of heel misschien, maar dan moet alles mee zitten, Elite 3 kunnen halen.

Ik had ook weinig tijd dit weekend en wilde met een goedkoop team tot goud 3 spelen. Ben gewoon 14 om 0 gegaan haha. Moet vaker met zo’n team spelen denk ik :slight_smile:

Met wat voor team speelde je?

Dus is niet aan te raden om spelers te verkopen.? Want ik wil Eden Hazard te halen.

Ik ben dat FIFA zooooo zat. D’r zitten zoveel foute in dat klote spel, echt niet te geloven. Net speel ik m’n eerste pot WL van de dag. Elke keer als ik achter kwam, scoorde ik binnen 2 min weer de gelijkmaker. Als ik de gelijkmaker scoorde, kon mijn team opeens HELEMAAL niks meer!! En dat tot 6 keer toe, 6-6 dus en verlengen. VERLIES IK MET PENALS… Dat EA moet echt is al die fouten uit het spel halen… ben er echt helemaal klaar mee met dat kut spel. Speel godverdomme dat spel dag en nacht, en je krijgt geen ene klote aan rewards :rage::rage::rage:

Verschrikkelijk hè! Vind het deze FIFA wel echt heel erg . Servers werken slecht, er gebeuren echt rare dingen af en toe… zo vaak delay ook😢 las ergens dat er een manier is om te kunnen zien of je thuis speelt bij het laden van een WL pot… dan zou je er minder last van hebben…

Vandaag de alonso SBC gedaan . 100K pakket en weer geen walk out :sweat_smile:.

Is er trouwens iemand bekend met de UCL kaart van Fekir en IF Payet ? Lijken me echt fijne spelers en goed te combineren met IF Ben Yedder en nog een andere grove spits :slight_smile:

Ingame op deze manier:
4231 met 3 cam’s
Immobile (rode if)
Costa - Perisic - POTM Lucas
Matuidi - RTTF Milinkovic-Savic
Sandro - Manolas - Skriniar - Aurier
Szczesny (rode sif)

Heb nu het volgende teruggekocht;
Immobile
RTTF Perisic - Griezmann - Mbappé
Matuidi - RTTF Milinkovic-Savic
Sandro - Varane - RTTF Kimpembe - Lala
Courtois

Nu sparen voor Neymar. Nog ongeveer 200/250k te gaan.

Net de SBC van “Chicharito” gedaan, ben benieuwd naar dat kaartje, heb er wel wat spelers voor moeten inleveren maar ik heb zo’n gevoel dat hij het wel waard gaat worden.

Ik ga hem niet doen. Simpelweg omdat zijn kracht gewoon té laag is… 59…

Dat is zo, maar ik wil hem meer als aanvallende middenvelder/ schaduwspits gebruiken, ik had daar eerst Firmino staan en die kwam bijna nooit in de duels, dus ik denk dat hij het ook niet per sé echt nodig heeft. Enige minpuntje is dat zijn stamina maar 73 is.

Heb trouwens ook nog die SBC van POTY van de Zweedse competitie geloof ik gedaan, vond dat wel een leuk kaartje om misschien als super sub te gebruiken, kostte geen drol. En heb ik er toch weer een ander kleur kaartje bij.