Dit weekend geen WL kunnen spelen maar wel de Auba, Mkhytharian en Alonso SBC gedaan. Nu weer opnieuw gaan handelen/sparen om de CV, RA en GK positie te upgraden!
Héérlijk team. Hoe spelen een RM / LM dit jaar? Ik weet nog van FIFA 18 dat je echt totaal niks had aan RM/LM…
Dit is op het moment mijn team, heb voor nu maar even Forster op goal gezet omdat ik Ederson in een SBC heb gebruikt, als donderdag de rewards komen koop ik die in ieder geval weer terug. Voor de rest nog even afwachten hoe de rewards zullen uitpakken en of we nog iets leuks kunnen packen.
Nice! Hopelijk komt er deze week iets moois uit. Heb tot nu toe 8 100K pakketjes geopend en serieus pas 1 walk out gehad
Ben druk bezig om Pogba en Mbappe zo goedkoop mogelijk te halen maar of het gaat lukken de prijzen stijgen weer fors, kon wel eens te laat zijn, dan maar wachten op black friday als de promo packs komen hopelijk gaan de prijzen dan weer iets zakken. Dit word mijn team ingame
Vrijdag is het Black Friday. Hoeveel k zullen de prijzen zakken. Ik heb mijn team verkocht alleen Kane en Rashford gehouden. Zodat ik eventueel Eden Hazard kan halen. Ik heb 210.00 k.
Ik kan niet zo goed sparen.
Leuk team hoor! Daar kun je wel wat mee . Vrijdag of maandag zal de beste tijd zijn om te kopen denk ik.
Het is jammer dat je de Mkhitaryan sbc niet hebt gedaan die was perfect voor je geweest. Maar je hebt natuurlijk ook nog Eriksen of Deli Alli UCL kaarten.
Ik denk dat je de meeste kans maakt op vrijdag en of zaterdag avond als de promo packs uitkomen de lightning rounds dan komen er meestal 50K 100K en 125K pakketen dan gaat de prijs nog wel wat zakken maar als je nu nog kan snipen onder de normale prijs zou ik het doen, want voor een speler als Hazard zal de prijs als je geluk hebt 10 tot hooguit 15K dalen maar dat weet ik niet zeker want alles is anders dit jaar, voorgaande jaren had je nu op dit moment een market crash nu is de markt aan het herstellen, dus mensen hebben geleerd van voorgaande jaren en hebben al verkocht ik denk nu zelf dat de prijzen zullen blijven stijgen. Dus net zoals mij niet kunnen sparen en die domme pakketjes open maken in de hoop op iets echt goeds hahaha.
Wie kan me helpen ik heb de SBC van chicharito gedaan exact het zelfde als op futbin word aangegeven maar krijg niet de teamgeest van 85!
Wie kan me helpen zie foto’s
Dank je wel voor de info.
Firmino vind ik echt lekker spelen als CAM, zou je eens kunnen proberen, is ook echt niet duur, maar zoals je zegt je hebt 300k, daar zou je inderdaad Griezmann voor kunnen proberen.
Ik weet niet op hoeveel chem je nu komt, maar als je al deze spelers hebt gekocht kan het zo maar zijn dat je nog 10 wedstrijden moet spelen, na 10 wedstrijden krijgen namelijk alle spelers 1 extra chem er bij, waardoor je wel op 85 zou moeten komen.
@Alwin ik denk dat je beter een oplossing bij futbin had kunnen pakken waar geen loyalty nodig was geweest . Bang dat ne nu inderdaad nog 10 potten moet gaan spelen
Zoek de loyalty glitch maar op op Youtube. Heb je dat in een kwartiertje gedaan! In het kort;
- Daag TOTW uit met het team dat je in wilt leveren.
- Neem de aftrap
- Druk op de home knop op de controller
- Sluit Fifa af
- Start Fifa weer op
- Nu heb je 1 game gespeeld met ze zonder een verlies op je record
- Doe dit 10 keer
Precies zoals @LucBelt het uitlegt is veel sneller.
Ik zit nu met een probleem en wil kijken of meer van jullie hier last van hebben, ik heb nu mijn team bij elkaar en om iedereen op full chem te krijgen speel ik 4-3-3 maar in game schakel ik gelijk over naar 4-1-2-1-2 dit heb ik van te voren ingesteld bij aangepaste tactiek en wedstrijdplanning heb ook iedereen op de positie neergezet zoals ze moeten staan, en zodra ik in game overschakel zie je ook dat iedereen naar hun positie gaat maar na een paar minuten zie ik toch Pogba in de spits staan en Aubamayang op het middenveld en van Dijk staat ineens recht op het middenveld en de Bruyne in de verdediging, dan moet ik dus een pauze aanvragen maar vaak door dit gedoe krijg ik een goal tegen, dan zet ik in die pauze iedereen goed, ga verder kijk ik in de rust naar mijn team staat weer iedereen verkeerd. Meer mensen last van dit gedoe.
Ik heb dit ook steeds gehad als ik overschakelde naar verdedigend/aanvallend, blijkt een soort van glitch te zijn.
Ik heb daarom besloten om de opstelling waarmee ik speel op gebalanceerd te zetten, dan hoef ik in-game ook niks te veranderen en staan de spelers meteen op de juiste positie en blijven ze daar ook.
Ik speel altijd op gebalanceerd ook de opstelling die ik daar mee kies alleen de ultra aanvallende speel ik op full Pressure en alles naar voren maar zelfs met gebalanceerd speelt iedereen op de verkeerde positie. net weer getest zet voor de aftrap de nieuwe opstelling ga gelijk het menu in en iedereen staat waar die hoort, begin de wedstrijd en iedereen staat waar die niet hoort echt maf dit, ben er echt helemaal klaar mee en heb Mbappe al weer te koop gezet en ga gewoon met deze opstelling spelen. En aan de andere kant heeft dit ook weer een ander probleem opgelost want nu kan ik weer met Mkhitaryan op 10 spelen zat al te twijfelen om anders de Bruyne te verkopen want Mkhitaryan heeft in 42 wedstrijden 48 goals en 52 assist op zijn naam staan dat kan je toch niet op de bank zetten hahaha, ook heb ik Sanchez vervangen door Stones, die met zijn 4* weak foot beter op de LCV presteert dan Sanchez.
Lekker team heb je zo.
Dit team kun je niet echt meer verbeteren met “normale” kaartjes zou je zeggen.
Neem aan dat je nu voor evt een Icon wil gaan sparen?