FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Oké thnx voor de info jongens!! Maar heb het al opgelost gelukkig :sunglasses: had een dure speler er bij gedaan toen werkte het wel!

Wist niet dat het zo werkten hoe jullie beschrijven

Ja ik wil nu een icon hebben maar alleen een prime versie of de tweede versie van de echte top icons, want heb al wel gemerkt dat de eerste en twee en soms de prime versies van veel icons niks toevoegen op de echte grote jongens na dan, maar Veron Petit Blanc Seedorf Kluivert enz hun eerste en of tweede versies zijn in mijn ogen niet de munten waard die ze kosten, omdat spelers als Fabinho Firminho Jesus en van Dijk niets voor hun onder doen, zelfs Gullit zijn eerste versie vind ik maar niks die moet ja na 60 minuten wisselen want dan is die niet vooruit te branden en dat voor 1.3 miljoen munten, dus dat word goed door sparen en geen domme promo pakketjes meer openen in de hoop op een icon hahaha

@Grunn1972 welke icon heb je in gedachten? Ik kan je die Socrates zeker aanraden! Is even sparen maar dan heb je wel wat. Ga overigens hetzelfde doen als jij. Dacht wan Campbell achterin en daarna George best ofzo :slight_smile:

Wel zonder dat je een dure speler erin gedaan hebt, maar dat is een les voor de volgende keer, Futbin kan je volgen maar nooit een team met chem nemen, of iets afkijken en dan een beetje puzzelen met spelers uit diezelfde competitie en rating die wel loyalty hebben die je in je club hebt zitten.

1 like

Mijn probleem ligt in de verdediging dus ik moet 1.3 miljoen sparen om tweede versie van Maldini te kunnen halen, zit nu op 600K Maar weet niet of ik Pogba hou heb net als jij vaak discard momenten met hem ik vind Firminho constanter, dus mocht hij weg gaan dan zit ik rond de miljoen, maar daarna hopen dat de boel wat naar beneden gaat want ik wil echt heel graag tweede versie van Gullit Vieira of Cruijff hebben Maar dan moet ik echt van die promo pakketjes afblijven want met die UCL live heb ik meer dan drie miljoen verspilt aan die kloten pakketjes voor zo een kaart en wat denk je niet eentje gepackt hahaha

Zul je altijd zien inderdaad. Pogba tja het blijft een geval apart in het spel. Ik heb hek nu in mijn 4-2-3-1 systeem als centrale aanvallende minddenvelder van de drie gezet . Jager kaartjes erop gegooid en hij draait nu als een bezetene!

Cruyff zou echt vet zijn en daarna Gullit erbij , wat een geweldenaren zijn dat! Maldini is ook een mooie kaart maar is het echt de beste verdediger in het spel?

Geen flauw idee ik denk voor de linker centrale positie wel omdat hij 4* weak foot heeft en dat vind ik als iemand die niet kan verdedigen wel belangrijk ik zou verder niet weten wie ik daar zou moeten kiezen heb jij een idee een? En ja Cruyff en Gullit dat zou wat zijn :wink:

image

Van de 11 spelers zijn er 8 spelers uit de Premier League, ik zou ze allemaal wel willen hebben.
Het liefst, Alisson, Sane of Van Dijk.

Ben benieuwd wat we morgen gaan krijgen.

Heerlijk tvdw! Ik hoop op Salah of VVD. Maar ik vrees zoals gewoonlijk weer het ergste :sweat_smile:

Dat kaartje van Valencia ziet er ook sterk uit hoor.
Zou ook zeker niet misstaan in m’n team.

Je kon op je vingers natellen dat dit een heel goed TOTW zou worden, met Black Friday binnenkort…

@grunn ik zou het je niet durven zeggen. Ferdinand maar die heeft geen sterke weakfoot denk ik.

Wat een zieke team van de week! Hopelijk krijgen we PL spelers uit onze player picks maar zoals altijd zal het wel weer dikke stront worden …
Wijnaldum zou wel een leuke speler zijn om eens te proberen op de cam positie :slight_smile:

2 weken geleden heb ik de OTW van Mahrez even geprobeerd maar hij beviel me niet zo…
Wetende dat er een inform aan zou kunnen komen is het best dom dat ik hem snel weer verkocht heb …

Ferdinand heb ik die 88 versie van geprobeerd maar hij maakte op mij geen indruk op de lcv positie. Rijkaards 88 was wel goed op die positie maar ik vind hem nu te duur, had hem nooit moeten verkopen had hem voor 560K en wou hem ook niet kwijt maar wou zijn prijs vergelijken net voor het weekend en het menu happerde heb hem toen per ongeluk op de transfer markt geplaatst kreeg wel 680K voor hem, misschien koop ik hem wel terug, totw is zeker tof komt door BF hopelijk doet EA aan een mooie aktie verdubbeling van FIFA punten zou mooi zijn dan wil ik wel wat punten kopen anders blijf ik van de pakketjes af hopelijk hahaha.

Verdubbeling van de FIFA Points lijkt me stug, zie dat zo snel niet gebeuren…

Wat een team of the week! En laat je nou net 1x geen weekend league gespeeld hebben deze week :stuck_out_tongue_winking_eye: echt balen

Dat zie ik ook niet gebeuren nee maar het zou wat zijn!
Vanavond ga ik nog wat discard informs kopen voor als die SBC komt.
Vrijdag tijdens de lightning rounds 83-84 rated spelers inslaan en dan probeer ik zoveel mogelijk pakketjes te maken als die tradeble en herhaalbaar is dan zou er toch een klapper tussen meoten zitten :slight_smile:

@Alwin zonde maar ik kan je verzekeren, we packen ook deze week alleen maar troep :wink:

@MeisterLandis ja klopt je packt nie snel wat! Gelukkig wel depay gepackt daar ben ik wel blij mee

Waaaauw! Ik krijg even Alisson en f*cking 89 Salah uit mijn gold 3 player picks!!

Mazzel pik zeg!! Salah kost heel duur als je die moet kopen

Kreeg vorige week al RTTF Florenzi, die week ervoor Ramos… Gaat helemaal nergens over dit jaar hahaha