FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

2 100K paketten en 2 zeldzame mega paketten en niet een walk out hahahahaha!! Maar mag niet klagen mijn allereerste player pick was Van Dijk

hebben we wat coins om te kijken voor de CAM positie :+1:

Lucky bastard, ik moest het doen met Wijnaldum en Rusnak


Ook uit de pakketten niks gekregen, alweer


Ben wel benieuwd naar je team nu.

Met zoveel packluck moet je toch wel een aardig team hebben staan.

Ik heb het helemaal gehad met die rivals gisteren weer bijna promotie had nog 15 punten nodig sta 2-2 maak in de 76ste minuut 3-2, mijn tegenstander gaat vol op de aanval ik vol op de verdediging en drie man voorin blijven en onderschep de bal ga met drie man op 1 verdediger af waarmee hij op dat moment goed de lijn naar Lucas afdekt dus pass ik de bal met Aubamayang naar Mkhitaryan dat denk ik dan maar de bal gaat gewoon richting middenveld terwijl ik mijn stickje toch echt naar Mkhitaryan zijn kant druk maar de bal gaat naar zijn middenvelder hij geeft een pass en schiet van 25 meter in de kruising, ondanks dat ik wit heet ben hou ik me rustig in de laatste want er komen maar 2 minuten bij dus de 92ste minuut krul ik de bal met de Bruyne op de paal, dus ik denk afgelopen maar nee hoor hij mag nog een aanval doen in de 94ste minuut krijgt hij nog een hoekschop, hij slingert de bal voor en wat denk je hij kopt recht op de Gea af maar Aubamayang vond het nodig om ervoor te springen en de bal van richting te veranderen dus 4-3 verkoren, en daarna nog eens drie wedstrijden op rij verliezen. dus kan weer opnieuw beginnen. En dan vanmorgen de rewards twee gouden top spelers pakketten twee mega pakketten en twee rare gold pakketten. Dus voor al dat stressen krijg je dan Kramaric 82 als beste speler.

@LucBelt lekkere rewards man.

@MeisterLandis mazzel pik hahaha maar wel balen dat je uit je pakketten weer niks hebt gekregen. Ik had de gouden van Dijk vorige week gekocht voor 79K vandaag verkocht voor 136K en de 87 IF ervoor terug gehaald kon hem vanmorgen snipen voor 375K hij is nu al weer 400K dus als die niet bevalt dan maak ik geen verlies op hem.
Heb ook goed geïnvesteerd voor BF meer als 700K nu hopen op de goede sbc’s anders ben ik de sigaar met een volle transferlijst hahaha

Leuke spelers gepackt weer hier sommige! Mijn beste uit de player picks was Ziyech :sweat_smile: Over de packs wil ik het al helemaal niet hebben. Ribery was mijn beste. Als ik nu mijn team verkoop heb ik ongeveer 900k. Zit te denken om een nieuw team te maken met één of twee echte klasbakken erin. Zoals een Neymar of Mbappé. Iemand suggesties?

Als je ze er allebei in wil hebben heb je al niet genoeg geld geloof ik.

Ik zal wel eens een leuk teampje in elkaar flansen, heb je nog rode kaartjes ofzo die je er in wil hebben?

Aankomend weekend m’n allereerste weekend league van FIFA :slight_smile:

Dit zijn mijn 2 teams:
FUT%20england%20squad
FUT%20germany%20squad

Nog suggesties voor welk team gebruiken, formatie, rollen, custom tactics, aankopen enz? Totaal geen idee wat het niveau zal zijn en wat het beste werkt
 Budget is 47k dus niet heel veel

Beide goede teams, ik zou ze gewoon afwisselend gebruiken, dit bespaart je ook conditie kaarten.
Hoe meer wedstrijden je wint des te moeilijker wordt het niveau, wat natuurlijk logisch is, het is moeilijk om echt aan te geven hoe goed de tegenstanders zijn waar je tegen komt.

Misschien dat je in de toekomst wanneer je genoeg geld hebt een team verkoopt en in het andere team gaat investeren met dat geld. Anders duurt het een eeuwigheid voor je echt een beter team kan bouwen, of je moet natuurlijk heel veel geluk hebben met rewards o.i.d.

Kwa formatie niet te aanvallend of verdedigend?
En kwa custom tactics/rollen nog tips?

Bij de bovenste optelling, Fred en Herrera op achter blijven tijdens aanvallen zetten en dat ze in het midden moeten dekken. Martial en Luca mee terug verdedigen, Richarlison en Alli voorin laten.
Mendy en Bellerin altijd achterblijven.

2e opstelling, Kimmich en Alaba altijd achterblijven, Tolisso en Thiago in positie blijven, Rodriguez mee naar voren en Gnabry en Robben op de flanken houden.

Verder met de tactieken gewoon zelf een beetje kijken wat het lekkerste speelt, ik zou de hoogte van de laatste linie in ieder geval niet te ver naar voren zetten.
Anders komen ze er met snelle spitsen heel snel doorheen.

En misschien nog wel de belangrijkste tip, altijd met je middenvelders proberen te verdedigen, alleen bij nood je centrale verdedigers of backs aanraken, de AI doet al heel veel voor je, wanneer je in stapt met je centrale verdediger hoeven ze maar een actie te maken en ze kunnen rustig 1 op 1 met je keeper komen.

@Grunn1972 dat heb je dan wel netjes gedaan :blush: welke spelers heb je zoal gekocht ? Nja kan opzich niet klagen want heb echt in ieder pakketje wel borden gehad , heel veel 83/84 rated spelers. Ideaal voor de komende sbc’s.
En als je van dijk krijgt mag je ĂŒberhaupt niet klagen, toch :blush:

Division rivals is ook echt verschrikkelijk irritant hù . Heb nu 2169 skillpoints. Kom van 2250 ofzo
 maar de team in divisie 2 zijn zo ziek
 dus moet me er maar bij neerleggen denk ik :slight_smile:

Heb firmino gehaald voor de CAM positie, perfecte link met Fabinho. Maar ik weer het niet met ‘m. Ligt me gewoon niet :sweat_smile:

Neig er heel erg na om de Bruyne en firmino te verkopen en een aanval te maken met Fekir RTTF , IF ben yedder en griezmann
 anderzijds is sparen voor een goeie icon ook een optie :blush:

Ik heb rode Felipe Anderson en rode Marquinhos + rode Lala en POTM Lucas. Het liefst heb ik Neymar erin maar met Mbappé ben ik ook wel
tevreden. Vind alleen Cavani echt een vreselijke spits op FIFA dus die wil ik er niet in hebben :joy:

https://www.futbin.com//19/squad/2179198

Dit misschien iets?

Ik heb de spelers waarvan je een speciaal kaartje hebt even op de bank gezet zodat je kan zien hoeveel het kost om de spelers te kopen die je nog niet hebt.

https://www.futbin.com//19/squad/2179462

En zou je dan eventueel in-game kunnen spelen.

@MeisterLandis ik heb 36 IF kaartjes en ongeveer 30, 84 en 85 ers jammer genoeg had ik nog investeringen van de Nederlandse competitie in mijn transfer lijst staan die had ik al lang verwacht omdat EA de eerste weken van FIFA elke week 2 of meer competitie sbc’s erin zette dus dacht gauw silver spelers halen, mocht er geen sbc komen die de voorgaande jaren wel waren dan kost me dat ongeveer 150 tot 200K dus hopen op een TOTW sbc.

Firmino doet het bij mij wel goed, en de Bruyne gaat alleen weg als ik een Gullit of Vieira kan kopen eerder niet, heb Pogba wel verkocht wat is dat een moeilijke speler om door te krijgen hoe je het beste uit hem haalt, eigenlijk is dat in het echt ook zo dus wel realistisch hahaha.

Ik denk dat ik volgend jaar ook maar moet overstappen op PS 4 word echt zat van dat op Xbox vaak geen wedstrijden kan vinden in weekend league of rivals je merkt echt dan Xbox minder spelers heeft ook op de transfermarkt misschien komt het daarom ook wel dat je elke keer genaaid word wanneer je bijna kan promoveren.

Dat zou heel goed kunnen inderdaad. Het aanbod schijnt een stuk minder te zijn . Transfermarkt is ook een stuk duurder heb ik het idee.
Misschien ga ik ook nog wel een rits aan If kaartjes halen voor de SBC.

Pogba staat bij mij als Cam achter de spits en dat bevalt me echt heel erg goed!
Maar dat heb ik geloof ik al eens gemeld haha.
Heb die RTTF Fabinho nu verdedigend staan samen met Kante. begin van de week gekocht voor 300K en zie net dat hij nu 375k is
 zou dat komen omdat Mbappe en Neymar geblesseerd zijn ?

Zakken de prijzen van de spelers tijdens Black friday en daarna ?

Tijdens de promo pakketjes wel maar hoeveel ik zou het niet weten.

Ik denk meer door de weekend league

Dat zou goed kunnen inderdaad.

Zat net even wat spelertjes te bekijken en ik dacht net als ik Pogba toch verkoop en Hazard en SIF Mahrez daarvoor haal en dan in game switch naar 4-2-3-1 met Hazard, de Bruyne en Mahrez op CAM zou dat ook heel ziek zijn . En wss ook gevaarlijker gezien de finesse schotjes :ok_hand: