FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik heb zonet pogba nog verkocht voor 384000 en denk kante te kopen

Zo weinig? Hij is 450k waard?

Staat nu maar op 370 zoek maar op op futbin

Dat is de prijs op Xbox . Ik heb hem net verkocht voor 455.000 :slight_smile: Ga voor de Bruyne op 10 en dan hazard en Mahrez op de flanken. Richarlison in de spits , zal zo wel ff een fototje droppen

Als ik dit zo zie, dan denk ik , jongens jongens wat zijn jullie van plan
 :sweat_smile:

Ik weet het nog niet. Ik denk gewoon sparen voor spelers die goedkoop zijn.
Ik hoop dat de markt gaat instorten.

Ben benieuwd wat ze gaan doen, hoop dat er ook nog wat leuke SBC’s komen.

@Kevin88 Hoop het met je mee al denk ik niet dat dat zal gebeuren, de market crash was twee weken geleden maar is nog nooit zo weinig gedaald als dit jaar, ik denk dat iedereen heeft geleerd van voorgaande jaren.

Jezus de servers zijn weer grap! Ga nu 2-2 en dat terwijl ik verlies van 2 gastjes die de bal niet eens fatsoenlijk over kunnen spelen
 18 schoten op doel hij 2 
 eindstand 1-2 pot erna 21 schoten op doel hij 1 eindstand 0-1 
 ging wel even door het plafond. Vooral om ik echt het idee heb dat ik niks verkeerd deed, zal wel botte pech zijn dan :cold_sweat: PS4 meteen uitgezet , tis een echte zwart vrijdag zo hahaha :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Het begon in elk geval heel mooi :see_no_evil:

Vrijdag de 23e, de nieuwe ongeluksdag van Floyd.

Ik denk dat ik vanavond iets in deze richting ga maken:

Heb ook nog genoeg in m’n club om evt. te verkopen. Ik speel in-game 4231 smal. Of heeft iemand een andere (redelijk) goedkope icon die op CAM kan en waarom?

De packluc(k) :stuck_out_tongue: is echt niet normaal dit jaar! Hierna ga ik verder sparen voor Neymar.

Hahaha ja echt! :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil: ach ja waar maak ik me ook druk om eigenlijk :joy:

Ik heb even naar die icon zitten kijken, ik denk dat je voor dat geld niet heel veel betere spelers kan krijgen. Dus ik zou die gewoon lekker kopen en er mee gaan spelen.

Verder is het echt een bruut team.

1 like

Pfff balen, hoorde gister ook van gasten op Youtube dat de servers echt kut zijn op vrijdag en op zaterdag overdag. De zaterdag avond en de Zondag zijn over het algemeen de beste dagen qua servers. Ik heb nu trouwens dit team staan:

Ik wil Jesus als eerste vervangen voor Aguëro. Daarna Fernandinho vervangen voor het liefst KDB of Kanté/Pogba.

Vooral zaterdagmiddag is het drama volgens iedereen, ik heb er tot nu toe nog helemaal geen last van gehad,
Aguero is inderdaad een goede vervanger voor Jesus, Maar als je Kanté/ Pogba in wil ruilen voor Fernandinho kom je niet op 10 chem toch?

of je moet je opstelling wat aanpassen.

Nee 9 chem denk ik, maar daar ben ik ook tevreden mee. Ik switch trouwens af en toe in game naar 41212 (smal). Maar meestal probeer ik het eerst in de formatie die je ziet. En als ik toch besluit voor KDB te gaan heb ik wel 10 chem.

Het is nu behoorlijk kut, eerste 2 wedstrijd WL gehad (om rang te bepalen ofzo) en 2 keer verloren doordat het beeld ineens stil staat en daarna heel snel gaat.

@LiverpoolRed ik kan je de Bruyne echt zeeer aanraden. Wat een fijne speler is dat :ok_hand:.

De servers worden er echt niet beter op tot nu toe. Win mijn potten wel maar Jezus wat speelt het stroef :sweat_smile:

Iemand die packs van Black friday al open gedaan?

Als er iemand geld heeft voor Mbappe of Neymar, nu kopen want die gaan vanavond flink stijgen ivm best totw ofzo iets.

Ga je veel aan verdienen.