FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Het zal ook niet zo zijn win ik de eerste pot 3-1 komt de tweede pot 17/9 om 2/2 en ja hoor 1-2 verliezen omdat ik twee keer een bal van mijn centrale verdediger naar mijn andere centrale verdediger speel en twee keer gaat de bal 5 a 6 meter bij hem vandaag recht in de voeten van zijn spits en twee goals, dat is nu echt exit voor Davidson Sanchez al denk ik niet dat hij er iets aan kan doen maar dat het toch echt weer EA is.

@Qwezychoco die zeldzaam goud pakketjes moet je niet openen daar zit nooit wat in wacht op later tot de goede pakketten komen anders is het echt weggegooid geld.

@Sossage23 Ik weet niet of je echt veel aan hem kan verdienen hij is toch al tussen de 550 en 600K op dit moment en met wat je aan EA moet afdragen moet hij als je wilt verdienen dan naar de 700K gaan en ik zie dat niet gebeuren, en het duurt maar 24 uur dat hij in de pakketjes zit. Maar je weet maar nooit ik zou die investering nu voor mijzelf niet doen.

@Grunn1972 frustrerend hù. En dat terwijl je toch echt goed mikt naar die andere speler


Ga alleen de flash sbc’s doen als ik kan inloggen.
Hebben dit weekend BCL treffen . Komen alle officiële carnavalsverenigingen uit Limburg , dus dat wordt een groot feest. Zuipen, zuipen en nog eens zuipen :joy:

Ja echt frustrerend sta nu 1-3 laatste twee met 3-4 en 2-4 verloren maar vind het echt niet leuk meer om zo te spelen als je een pass geeft duurt het soms wel een seconde of twee voor je speler reageert, en dan begin ik al weer te koken en dat is echt niet goed voor mijn spel, probeer vanavond wel weer kijken of het dan beter loopt, en anders ga ik het ook op het zuipen zetten hahaha

Ik ben me Mn weekend league voor het eerst goed gestart 2op2
Stond 2-3 achter en had rode kaart laatste kwartier in verlengingen speel ik alles op alles met een 4-2-4 opstelling en win makelijk met de penalty door Mn tegenstander die er 2 slecht neemt

https://www.futbin.com/19/squad/2232056

Dit is op het moment het team wat ik nu heb staan. Voor de overige twee posities heb ik 1.000.000.

Wat zal ik doen? Neymar + Kante en dan Firmino naar de spits of hebben jullie andere opties?
Ik heb ook One to Watch Fred nog op de bank, die kan naar CM en dan IF Neymar op links? :slight_smile:

Had het al wel gedacht EA misbruikt black friday alleen maar om dure pakketen te verkopen en voor domme sbc’s wat moet je nou met Sturridge flashback na Hernández echt belachelijk maar als ik dat had geweten had ik Hernández niet op het laatste moment gedaan, heb nu Aubamayang potm Jesus ucl Hernández flash dus heb al 3 untadeable spitsen vind ik eerst genoeg.

DANKJE WEL BLACK FRIDAY SBC’S!!!
EINDELIJK EENS PACK LUCK!!!

1 like

Iemand keuze tussen Firmino en CL Gabriel Jesus? Ik neig naar Jesus. Iemand tips?

@LiverpoolRed kijk daar is ie toch! Je geduld wordt beloond!

@LiverpoolRed lekker hoor, het is je gegund.

Ik heb vandaag 5 50K, 10 100K, en 4 55K Pakketjes geopend en Iniesta die voor 17K en Son die voor 20K weg gaan als beste speler gekregen, daarnaast heb ik 4 ultimate spelers pakketjes dat zijn 125K geopend en niet 1 walk out zelfs in twee van die pakketjes niet eens een bord echt belachelijk dit. als ik alles verkoop wat ik heb gekregen denk ik dat ik niet eens 250K terug krijg van 2 miljoen coins die ik verspild heb.

Mijn beste speler die ik had was mane


Ik kreeg gisteren Aubameyang uit een van de sbc’s! Heb nu het team dat ik hierboven gepost heb gekocht en ben nu over de 200k heen voor mijn Road to Neymar :wink: Haal hem wel als hij weer in packs is, kan dit weekend toch bijna niet spelen.

Een maat van me packte gister uit een 125 K pakket 90 Gullit en verkocht m voor 4.6 miljoen


1 like

Cool man zeg Ik heb het geluk nog niet aan mij zijde gehad.
Ik packte vorig jaar Inzaki. Maar nu nog niks.

Ik heb nog helemaal geen geld uitgegeven aan packs deze Fifa en dat wil ik ook proberen vol te houden, ik doe nu alleen maar die Flash SBC’s gisteren een paar gedaan maar dat was elke keer ruk, alleen Benzema en Callejon als hoogste rated, zonet de flash sbc met het mega pakket gedaan en daar kreeg ik alweer wat meer geluk in, 88 Buffon en 87 Icardi, gingen voor respectievelijk 31 en 22k.

Opzich best redelijk.

Er worden leuke dingen gepacked! Ik kreeg uit mijn sbc’s ( dat waren er maar 2) Vertonghen en 85 rated CL kaart van Son :slight_smile: Niks mis mee :grin:

1 like

Houden jullie elk uur de flash sbc’s in de gaten?
Ik ben nog steeds aan bij komen van gister :joy:
Wandelt er even een Messi uit je pakketje :scream::scream::scream:

Ben echt helemaal klaar met dit spel. Win gewoon de eerste 9 en alles gaat goed om er vervolgens 2 op een rij te verliezen. En niet omdat ik slechter speel dan net of omdat de tegenstander beter is, maar gewoon door f*cking onzin.

Blijf steeds terugkomen, maar vind het echt niet meer leuk.

Heb precies hetzelfde gevoel met de game, ik stond 1-4 achter door dat gedoe, win net twee potjes maar het het spel speelt gewoon niet lekker, het voelt stroperig sloom passen die niet de richting opgaan waar je ze heen stuurt, delay in de passing, spelers die maar iets doen maar niet wat ik wil, zijn keeper haalt alles eruit en bij mij vliegen ballen van 30 meter erin die de Gea normaal gewoon moet hebben, kluts goals tegen krijgen omdat elke afvallende of getackelde bal weer bij zijn spelers terecht komen, als ik verlies omdat de tegenstander beter is of een gelijk opgaande strijd die je nipt verliest heb ik daar geen probleem mee, maar als ik verlies door dit gedoe dan heb ik voor wat je er voor terug krijgt helemaal geen zin meer in om de weekend league te spelen. Maar als het goed is krijgen we volgende week een nieuwe update waarin dat soort gedoe opgelost moet zijn, maar dan zal er wel weer iets anders voor terug komen hahaha want zo gaat dat met EA.