FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik denk zelf niet dat het moeilijker spelen is, maar het schieten en passen is gewoon veel moeilijker om onder controle te krijgen, kansen zat maar afmaken veel minder dan vorige game, en omdat je de wedstrijd niet beslist krijg je 8 van de 10 keer de deksel op je neus. Dat is in ieder geval mijn probleem.

Bedoel meer kwa opstelling enz. Dat ze in 433 anders spelen dan de vorige fifas

Je hebt gelijk ook afstandschoten is veel moeilijker in 18 schoot ik ze van alle afstanden er makkelijk in! Nu is zwaar moeilijk

Daardoor vind ik het wel eens leuker.
Nu is het niet meer 2x op B in de 16 en het is een goal.

Ben al geplaatst voor de weekend league :muscle:

Nice ik ook vrijdag avond al :+1:

1 like

Kicken hè!! Kunnen we knallen :facepunch:

Hoop dat het wat word haha! Zou fijn zijn als je de eerste 10 effe wint ofzo weet je wel haha :crazy_face:

Zal moeilijk worden denk omdat het de eerste weekend league is van FIFA 19

Ben benieuwd

Ja daar ben ik ook bang voor. Ik ben nu flink squad battles aan het grinden, maar wat is dat moeilijk zeg op Legendarisch. Ik wil proberen Elite 1 te halen voor vanavond. Die beloningen zien er wel aardig uit. Zit alleen te denken om een nieuw team te maken. Wil graag een hybrid van BPL en La Liga.

Ja klopt ik heb ook veel moeite op legendarisch en wereldklasse te spelen in Squad battles ging in FIFA 18 beter! Zit nu in goud 1

Squad Battles is gewoon belachelijk geworden, als ik op Legendarisch het een wedstrijd moeilijk heb en dan tegen een slecht team met maar 78 ALG en 65 gem, zet ik rond de 70ste minuut leen Ronaldo en Mbappe erin, maar spelers met 38 snelheid houden die spelers gewoon bij sterker nog in 8 van de 10 sprintduels verliezen Ronaldo en Mbappe het gewoon, alleen als ze echt los zijn, winnen ze het duel, maar ja dan heb je bijna in elk team de Gea op doel staan. Ik knok nog door maar ik denk dat het bij Elite 2 blijft sta ongeveer 3000 punten achter op Elite 1, maar mijn laatste set wedstrijden pfff daar zitten gewoon hele goede teams bij 79, 82, 84, 86 ALG. We gaan het zien of ik het haal.

Ik heb mijn team maar weer ff een flinke upgrade gegeven, gelukkig gaat snipen beter dan Squad Battles hahaha heb naast dit team waar Ronaldo en Mbappe leen spelers zijn nog 120K over.
https://www.futbin.com/19/squad/286504

Ik speel nooit geen 433 allen als ik het voor de gem, nodig heb maar zet het dan in game altijd om, ik speel 41212, 4222, 4312, of 4321, maar ga het deze FIFA wel ff uitproberen omdat koppen nu echt over powerd is.

Ik wil ook eens aan het snipen beginnen, wat zijn goede spelers hiervoor?

Net sanchez kunnen kopen! Hijs echt zeldzaam! Iemand enige idee of deze veel waard word? Ik heb hem gekocht voor 40k

Dat moet jezelf ondervinden ik ga meestal voor spelers die tussen de 24K en 40K gaan denk wel aan dat als je gaat snipen dat je 5% aan EA betaald over de prijs dus als je een speler van 24K wilt snipen zet je hem op 22K dat betekend 800 munten winst dat lijkt niet veel maar ik pak vaak genoeg spelers die op 27K staan tussen de 15 en 22K en dan pak je gelijk lekkere winst. Mooi voorbeeld hier gisteren gepakt 10K winst. 42823469_1447121618765361_7964393654972317696_o

@Alwin Vasthouden ik denk dat hij tussen de 60 en 80K gaat worden, vooral volgende week met de start van de weekend league ik hoop dat zijn prijs gauw omhoog zal gaan.

GOké thnx maar verkoop hem toch niet haha hijs super goed samen met Virgil van dijk achterin! Weekend league heb ik echt zin in! Ben al geplaatst

1 ding wat ik jammer vind in het spel dat je de herhaling van je gescoorde goal niet helemaal af kan kijken! Vind ik wel jammer iemand idee of dit zo hoort of dat het foutje is en met een update van EA misschien aangepast word

Dit is mijn team op dit moment

de maximale prijs van sanchez is 40K in zijn prijsrange . Denk je dat EA dit nog zal veranderen? Anders kun je er geen aardige winst mee halen helaas :blush: welke spelers snipe je nu vooral?

Dat zou kunnen dat dat nog veranderd is met andere spelers ook gebeurd :face_with_raised_eyebrow: