FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Zulke teams echt bizzar dat kost wat! Het spel is net 2 maanden uit en dan zulke teams gek

Echt niet normaal he. Ik moest uiteindelijk de laatste 2 wedstrijden winnen voor goud 1. Won de 1e vrij makkelijk met 4-1 en toen de laatste wedstrijd… sjongejonge wat spannend. Het stond heel lang 3-2 voor mij en uiteindelijk heb ik gewonnen! Liep tot slot uit naar 5-2 maar het viel niet mee. Grande Ciro deed het weer voor mij!

Stats van hem nu; 250 wedstrijden, 250 goals en 152 assists.

Immobile wat een beest, Netjes man! Dan voelt het extra lekker als je het haalt! Nu hopen dat het de stress en moeite aard is en er iets moois uit de 100k packs komt.

@Alwin ziek hè! Ergste is dat sommige er ook gewoon echt niks van kunnen … :joy::joy:

Zie net dat Auba er 2 heeft gemaakt tegen Spurs, informpje??? :innocent::innocent::innocent:

Dat zou een lekkere player pick zijn zeg! Was een geweldige wedstrijd om te zien en gunde Arsenal de overwinning, doordat zij aanvallend wisselden.

Had niet verwacht dat Immobile zooo goed zou zijn.

Fifa is echt het leukste spel dat er is als het goed gaat, maar als alles tegenzit… pfoe

Haha dat dacht ik ook over Auba 2 goals 1 assist! Dus hopelijk heb ik genoeg cions gaak hem halen denk

Worden jullie niet helemaal gestoord van het feit dat bijna iedereen die je tegen komt in goud 2 Icons heeft? En dan niet één maar gelijk 2 of 3? Ik heb nog 1 pot over om goud 1 te halen. Maar mijn voorgevoel zegt natuurlijk dat ik dat niet ga halen. Zijn weer zovee onmogenlijke dingen gebeurd deze Weekend League waarvan ik zo schijtziek word… ik ben nu echt oprecht als ik zeg dat ik 2 potten echt terecht verloren heb. Verder gewoon elke pot zwaar de overhand gehad maar door scripting of door andere kut dingen toch verliezen :rage::rage:

EDIT: Godzijdank Gold 1 gehaald. Speelde tegen dit team:

Dat herken ik zeker! Kwam de 2e helft van dit weekend bijna iedere pot tegen Cristiano, Messi en/of icons. Heb zelf ook een erg goed team, maar het team was vaak alsnog de mindere.

Dit is ook de reden dat ik geen Weekend League speel. Omdat je te sterke tegenstanders tegenkomt. Ik heb al 2 weekend leagues gedaan en ik heb er maar 1 wedstrijd gewonnen. Ik kwam niet verder als Brons 3.

In het begin valt het nog mee met de tegenstanders dat is pas vanaf goud! Soms vind ik weekend league makkelijker dan divisie 5 waar ik in zit!

Geen idee hoeveel coins je tot je beschikking hebt, maar ik zou als ik moest kiezen voor een rb uit de Premier League altijd voor Walker gaan, speelt ook deze FIFA weer goddelijk.

Zijn squadnaam ( Qatar ) zegt al genoeg, heeft er waarschijnlijk wel wat geld ingestoken.

Dat moet wel inderdaad :joy: ach ja wat doe je er aan hè :slight_smile: @LiverpoolRed wel lekker dat je het toch gehaald hebt ! Die scripting herken ik heel erg! Hieronder een aantal statistieken van wedstrijden dit weekend. Trok ze wel over de streep maar de statistieken zeggen genoeg :sweat_smile:

Vrijdagnacht 1 potje gespeeld nadat ik al een paar biertjes op had, dat was dom en meteen het 1e verlies, meteen de PS uitgezet, zaterdagochtend dan echt begonnen aan de WL, verlies de 2e wedstrijd meteen onterecht.

Daarna een reeks van 9 wedstrijden achter elkaar gewonnen daarna ging het weer bergafwaarts en verlies ik er weer 6.

Ik ben er wel een beetje achter hoe het komt waardoor ik die 6 potten ineens achter elkaar verlies, puur concentratie, was alleen thuis toen ik die 9 winsten op rij neerzette, daarna kwamen m’n pa, ma en zus thuis en ben ik gelijk de concentratie kwijt.
Uiteindelijk gespeeld tot zilver 1, had nog 7 potten over dus kon nog easy goud 3 halen maar had er helemaal geen zin meer in.

Had uiteindelijk veel meer ingezeten mits ik me kon blijven concentreren denk ik. Helaas dit weekend niet.

Ja was er wel blij mee, alleen had eigenlijk elite gewild. Ik ging zo lekker aan het begin van deze WL had op een gegeven moment 17 gespeeld 14 wins. Dan heb je nog 13 potten om er 9 te winnen. Moeilijk zat allemaal hoop dat er donderdag is lekker een Icon ofzo uit m’n 100k packs komt wandelen :heart_eyes:

@LiverpoolRed dat zou mooi zijn hè! Deze FIFA kun je al blij zijn wanneer je borden krijgt in een 100 K pack :cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat: hopen weer op het beste :slight_smile:

Ja pff dat is echt beroerd. De rewards van WL en Rivals zijn echt dramatisch. Ik ben meer gecharmeerd van de packs die je uit sbc’s krijgt haha

De packs zijn gewoon beroerd EA heeft de boel wel heel erg naar beneden gedropt, van vier weekend leagues en ok ik weet ik speel tot silver 1 of 2 dan ben ik er wel klaar me, maar uit die rewards heb ik nog niet 1 keer een 83+ speler gehad uit de player pick heb ik nog geen 82+ gehad, uit de laatste vier rivals heb ik 1 keer een 83+ speler gekregen en ik kies altijd voor untradeable dus dubbele packs, de laatste vier squad battles allemaal elite 1 alleen 83 Viviano, vandaag weer elite 1 en geen enkele 83+ speler, waar doe je het voor zoveel wedstrijden zoveel tijd in het spel stoppen en zoveel stressen om een game die vaak niet speelt zoals het hoort, en dat allemaal om belachelijke rewards te krijgen. Ik ben der wel klaar mee ik ga voor de fun spelen en verder niet meer, misschien wel weer een carriere voor het eerst in 3 jaar.

Ik lees net dat Virgil van Dijk een POTM heeft in de Premier League, dat wordt een overpowerd kaartje denk ik.

Dat is volgens mij een andere nominatie dan de POTM voor fut, het zou anders wel een heel ziek kaartje en duur worden.

Lijkt me sterk, in het artikel stond namelijk dat de spelers die hem hiervoor hebben gekregen Hazard, Auba en Lucas waren, dit was ook in Fifa zo.

Zou vreemd zijn als dit nu niet overeen zou komen, we wachten het af.