FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Als ik je team zo bekijk dan zou ik voor Pogba gaan op de plek van Firmino. Met Fabinho heb je centraal redelijk wat power staan en in de lucht is hij sterk. Zeker als je hem achter blijven tijdens aanvallen meegeeft heb je er veel aan! Die RTTF Fabinho is nu nog niet heel super , vind ik. Die heeft jog wat upgrades nodig.

Heb veel goede geluiden over Nedved gehoord dus die hoop ik ooit ook nog te proberen :grin::grin:

Pogba komt alleen op 9 chem als Kanté er ook in komt… daar baal ik wel flink van moet ik zeggen.

En als je Pogba zou wisselen voor KdB haalt Walker geen 10 chem.

Ik zou als eerste upgrade voor SIF Mahrez gaan. Vaak genoeg tegen gespeeld en dat lijkt wel een aardig ziek kaartje.

Ja echt geluk hè!
Ik had dinsdag pogba gekocht en toen zag ik gister Auba inform en dacht WoW die zou ik ook wel willen, en dan pack je hem gewoon eventjes haha! Zit nu wel met een probleem heb veel spitsen maarjah Auba gaat zeker de basis in voor Aguero! Heb ook nog rode inform Depay en Flashback Hernandez.

En ik zou voor pogba gaan! Fijn spelertje en dan zou ik Fabinho inplaats van Kante denk! Heb nooit met Kante gespeeld maar ben erg tevreden over Fabinho en die kost veel minder

@LiverpoolRed die Europa league kaart van Alonso zou nu ideaal zijn die kon je linken aan ramos en daar dan op cm pogba droppen. Voor nu zou ik voor Mahrez gaan en dan doorsparen voor die andere 2.

Ik heb deze week minder geluk gehad. Uit mijn goud 1 rewards had ik als player picks Bakayoko en Gaston Ramirez. En de beste uit mijn 100k packs was Ederson. Wel weer een inform Vida en 2 84-rateds uit de Rivals rewards. Had door de weekend league al genoeg voor rank 3 in divisie 3.

Heb nog wel voor 150k geïnvesteerd in Champions League kaartjes. Bijvoorbeeld Jardel is al gestegen van 3 naar 4.9k. Dat tikt mooi aan! :slight_smile:

Valeri en Sulejmani uit mijn player picks… Sulejmani is wel een leuke sub :ok_hand: valeri ken ik niet. 2 100K packs wederom geen walk puta , begint een beetje triest te worden EA.
Division rivals moet ik nog openen.

Wat zouden jullie doen? Packs of Coins

Ligt er aan waar uit je kan kiezen?

Zijn het 30.000 munten of 60.000 munten.

Ik zelf zit in Divisie 5 en haal altijd minimaal rank 2, dat is 44.000 munten, meestal ga ik dan voor de pakketten, als ik rank 1 haal krijg je 58.000 dan kies ik dat.

Het is maar net of je de munten echt nodig hebt. Ik zelf vind de pakketten altijd wel leuk.

Daar heb je een punt. Ik krijg 70.000 muntjes denk dat ik die lekker op strijk

Geen WL Rewards deze week, ben toch blij dat ik aardig wat potjes Rivals nog heb kunnen spelen afgelopen week, Divisie 4 Rang 1 rewards, ga normaal gesproken voor de coins maar omdat ik geen WL heb gespeeld afgelopen weekend toch gekozen voor de packs dit keer en dat pakte dit keer vrij goed uit, al is mijn packluck sowieso wel aardig deze FIFA met als hoogtepunt CR7, packte dit keer uit mijn DR Rewards Griezmann, toch goed voor een slordige 288k.

Vanavond nog een paar potten Rivals knallen weer, en dan vanaf morgen hopelijk weer knallen in de WL.

Dit zijn wel de picks waar je WL voor speelt uiteindelijk, is je gegund man.

1 like

CR7 gepackt? :scream: Ik zou dan echt compleet door het dak heen springen haha :joy: Griezmann is ook zeker een leuke speler. Ik heb straks als ik thuis kom van werk nog 2 100k packs te openen. Verwacht er vrij weinig van, 100k packs zijn echt bizar slecht dit jaar

Poehh dat is wel erg lekker! Dacht dat ik geluk had met Griezmann, Auba en Ramos enz. Ik heb nu ongeveer 3 miljoen dus ik wil misschien volgende week CR7 kopen en dan beginnen om een team om hem heen te bouwen met mijn untradeables zoals Immobile, Milinkovic-Savic en IF Salah

Gaaf! Dat is ook mijn uiterste doel. CR7 in mijn team te hebben.

Ik heb ook nog nooit een Messi of Ronaldo in mijn team gehad. Tegen de tijd dat ik genoeg geld had, waren er meestal al betere spelers te verkrijgen. Nu ik na zoveel packluck nu al de kans heb, moet ik hem gewoon een keer hebben!

Haha zo kon je mijn reactie wel beschrijven inderdaad, heb CR7 destijds wel meteen verkocht, omdat ik op dat moment niet zo’n heel bijzonder team had, en om dan Ronaldo in zo’n matig team te laten spelen schiet ook niet echt op. En door mijn packluk dit jaar toch een heel aardig team bij elkaar kunnen kopen zonder ook maar een euro te hebben uitgegeven aan points.

Aguero of CL eriksen op CAM? Wat zouden jullie doen?

Zojuist mijn 2 100k packs geopend. Eerste pakket beste speler Subasic :weary: Tweede pakket, Walk out… Spanje… CM… Parejo… WAT SLECHT !!!

Dramatisch!!!:cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat: hier word je niet vrolijk van…