Ik heb drie keer Sanchez in mijn club, en die prijs gaat weer worden aangepast dat doet EA altijd als spelers niet te krijgen zijn. Ik kijk meestal naar Premier League spelers die tegen de 24K erop staan, spelers als Rashford Matic, Vardy, Lacazette, Ederson. Maar ik blijf nooit te lang bij diezelfde speler vooral al je vaak mist dan zitten daar meerdere op te snipen en pak ik een andere. Pas wel op voor een market ban, dat kan gebeuren als je te lang en te snel sniped dan ziet EA je aan voor een bieding systeem je kan dan gebaned worden voor een bepaalde tijd, meestal is dat een half uurtje, maar in FIFA 18 ben ik ook al wel eens 24 uur gebaned van de transfermarkt. Maar je kan natuurlijk in elke league gaan snipen.
Nou ik vind de spelers nog wel duur. En sommige spelers vind ik heel goedkoop. Vooral David Silva ik hoop dat zijn prijs nog gaat stijgen want ik heb hem.
Voor Lacazette moest ik gewoon 18 k betalen.
En uit pakketten hoef ik het helemaal niet te doen.
Ik kreeg uit de Sqaud Battele pakketen ruk.
@Kevin88 Lacazette is het wel waard, hij staat bij mij na 40 wedstrijden op 45 doelpunten en 35 assists.
En ja Squad Battle rewards ongelofelijk een hele week ergeren en knokken tegen de computer en dan uiteindelijk toch nog elite 1 gehaald, en dan Bas Dost krijgen ben er echt ziek ervan, dit is het mij niet waard, volgende keer is Elite 3 of 2 ook goed je krijgt er toch niks voor terug.
Die lacazette heb ik weer verkocht scoorde bij mijn helemaal niet heb nu 2 goed scorende spitsen gabriel jesus en zaha
Ik hoop dat de prijzen gaan dalen.
En dat ik Harry Kane kan halen.
Hij is mijn held.
Het begin van het spel vind ik altijd het lastigst, om echt een goed team te bouwen. Zonder er real geld in te steken.
Omdat ik Ibisevic IF krijg uit mijn eerste pakketje maar een Bundesliga team gemaakt: https://www.futbin.com//19/squad/317353 maar het stelt nog niks voor eigenlijk. Alles verkopen en voor PL team gaan of andere tips?
Packte vanmiddag ben yedder onverhandelbaar. Helaas doe ik nooit wat met liga bbva
Hallo iedereen
Ik speel pas sinds einde vorige fifa fut
Nou zou ik graag wat tips willen rond mijn team wat ik het beste kan doen qwa kopen en verkope
Hoor graag wat jullie er van vinden en waar verbetering nodig is
Ik ben er ondertussen echt achter dat ik dit een echt kut spel vind.
Speelt echt niet lekker.
Afronden is nog het meest frustrerend.
Ben hier heel snel klaar mee.
Voor het eerst dat ik het zonde van mijn 90 euro vond.
Laat maar gauw red dead en battlefield uitkomen.
Iemand die me misschien wat raad kan geven?
Ik speel meestal best aanvallaend maar wat is nou het perfecte middenveld ? 2 aanvallende middenvelders of 2 verdedigende middevelders?
Ik zou voor 2 verdedigende middenvelders gaan. En dan bij instructies hun ook achter latem blijven als je aanvalt. Je CAM dan juist zo aanvallend mogelijk instellen.
Ome thnx gaat proberen
Ik ben vandaag begonnen aan de weekend league en had veel moeite om te winnen! Ligt er aan omdat het de eerste weekend league is van dit seizoen? Echt moeilijk
Nou ik vind de Divsion Rivals moeilijk. Ik word altijd met 2-0 of 3-0 weggetikt.
En EA zegt gelijkwaardige tegenstanders nou zo gelijkwaardig vind ik het niet.
Welke divisie zit je dan?
Ik zit in divisie 7. Ik richt me nu maar op de Sqaud Battles.
Oké ik zit in 5 SB is ook wel leuk maar ben nu bezig met weekend league
Hoe ga je met de Weekend League?
Niet super zilver 1 gehaald!
Volgende weekend league weer automatisch gekwalificeerd en 20.000 plus een speler naar keuze en 2 pakketten