FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Yessssss Elite 3!!!

Netjes! Goed gedaan, nu weer hopen op een goede team van de week!
Heb gisteren gewoon 5 penaltie series verloren :sweat_smile: 15-5 en had echt 19-1 of 18-2 moeten zijn :laughing: vanavond de rest afmaken aks het lukt anders laat ik het erbij

Ik haat penaltyseries :joy::sweat_smile: Kan het echt voor geen meter, haha!

1 like

Leuk teAm! Hoe speelt kluivert? Vind Lingard echt een heerlijk spelertje die gat er voorlopig niet meer uit!

Ik neem ze best goed maarnhet irriteert me gewoon dat zelfs wanneer hij goed naar het zijnet gaat er nog bijkomen

@MeisterLandis Volgens mij komt dat omdat je kan zien waar de bal heen geschoten word, dat viel mij op in drie series die ik weer verloren had, als je de richting van te voren kiest kijkt de speler ook die kant op met zijn hoofd, ik klik nu pas de kant op wanneer ik bijna bij de bal ben, de vierde won ik daarom ook omdat ik nu zelf naar de hoofd van de tegenstander kijk toen stopte ik 3 van de vier alleen bij Fellaini kon ik niet zien welke kant hij op keek.

Ik ben van 4/6 naar 6/9 gegaan gewoon 4 strafschoppen series waarvan drie verloren, ik weet gewoon niet meer hoe het moet hahaha. Ik ben elke wedstrijd de boven liggende partij, ik creĆ«er genoeg kansen maar krijg ze er gewoon niet in, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik op Xbox wel heel veel tegenstanders tegen kom die met 5 achterop spelen en met twee cvmā€™s ervoor, ik vind dat ook echt een kloten formatie om tegen te spelen, vooral door die auto bloks als je van afstand wil schieten.

Hebben meer van jullie last van dat je met hoekschoppen geen speler kan selecteren, als ik me niet vergis ging dat voor de update automatisch dat de dichts bijzijnde speler waar de bal heen ging geselecteerd werd of vergis ik me hier in.

Kluivert speelt echt goed! Voor mij dan, haha. Denk dat hij je wel moet liggen. Ik had eerst Van Basten, maar Kluivert is net iets sneller en heeft 4* skill moves

Lingard is echt goed inderdaad! En dan krijgt hij ook nog eens bijna zijn +1 upgrade

Dan gaan we die in de toekomst ook eens proberen :muscle: ! Zet ik Justin voor de fun oo de bank kan die lekker met papa voetballlen :crazy_face::crazy_face:

@Grunn1972 klopt inderdaad. Dat doe ik ook maar op de een of andere manier plukken ze hem toch uit de kruisingā€¦ het zal wel botte pech zijn :sweat_smile:

Netjes man, hier op 1 winst na net geen Elite 3, 22-8 geƫindigd dit weekend, al met al tevreden met het resultaat, volgende week beginnen we weer met onze road to Elite.

Netjes netjes!
ik ben op 19-11 blijven steken deze weekā€¦ de gameplay gisteren was dramatisch en als je van het snelle combineren en spelen over de flanken bent dan wordt het een lastig verhaal.
Oja, en nog eens 3 penaltieseries verloren ā€¦ geloof dat ik 7 wedstrijden na strafschoppen verloren heb ā€¦ dus met iets meer geluk had Elite er in kunnen zitten, Tevreden met het vertoonde spel maar helaas bij lange na niet gekregen waar ik voor mijn gevoel recht op had ā€¦

Goud 3 geƫindigd, begon weer dramatisch vrijdagavond, stond uiteindelijk 3-3 en de servers waren gewoon echt niet te doen.

Zaterdagmiddag verder gegaan, ging nog steeds voor geen meter. Ben toen een beetje van formatie gaan wisselen, heb Gabriel Jesus en Roberto Firmino weer teruggekocht en op de plaats van Pato en Fred gezet en ineens begon het weer te lopen. Alleen was het te laat om nog richting goud 1 te kunnen gaan.

Wilde een beetje andere spelers gaan gebruiken maar ik denk dat ik maar gewoon deze hele fifa met Firmino en Jesus blijf spelen hahaha, daar kan ik tenminste mee werken.

Ik heb dit weekend helaas maar 14 potten kunnen spelen. 13/1 geƫindigd.

Iemand die weet wanneer BPL POTM bekend wordt? En wie gaat het waarschijnlijk worden?

Ik ben toch nog redelijk tevreden met mijn weekend league na dat ik gisteren ook weer dramatisch afwerkte en op 6/10 kwam, heb ik de Bruyne terug gehaald met dit team heb ik toen verder gespeeld Grunn1972-16 en ben ik 14/11 goud 3 geƫindigd, ik had geen zin om die laatste wedstrijden nog te spelen aangezien het al 4 uur vanmorgen was maar na een dramatiche 6/10 toch nog naar 14/11 mag ik best wel tevreden zijn. Wel moet ik zeggen dat ik de UCL kaart van Erikson bagger vind die kan echt bij lange na niet aan de Bruyne tippen.

Aankomende vrijdag gaat deze uitkomen. Zoals ik lees verwachten de meeste mensen dat Sterling deze gaat winnen. Ook Sissoko en Robertson maken kans, maar de meesten denken Sterling.

Gisteren toch maar even 5 potjes Squad battles gespeeld en op het randje goud 2 gehaald. Pack ik modric :heart_eyes:

Echter wordt het lastig hem passend te maken in Mn team.

Dan zou ik hem verkopen en UCL Goretzka kopen, en ook zou ik als ik jou was, als je een paar extra muntjes hebt Boateng in plaats van Sule doen, en volgens mij als je dan Kroos op de plek van Modric en Goretzka op de plek van Kroos zet ook iedereen op minimaal 9 gem op Rodriguez na dan.

Bedoel je met de UCL Goretzka die van 83 wat kan gaan groeien of de 84? Als ik het zo doe dan kom ik op iederen op 10 behalve alaba op 9 en kroos op 6,. James wil ik de IF rm voor gaan halen. Echter nog maar een budget van 43k. Heb de normale goretzka wel dus kan eventueel eerst voor de James gaan.

Ik zou eerst voor de 84er gaan die is rond de 50K, en als je een Duitse manager neemt zoals Klopp en je maakt hem bij manager items een trainer uit de Bundesliga dan gaat Alaba naar 10 en Kroos naar 7 speel 10 games met Kroos en hij krijgt 8 gem, alleen zou ik Rodriguez nooit op 2 gem laten spelen er blijft dan niks van zijn stats over, dan zou ik Thiago op de bank zetten of verkopen en Rodriguez op zijn plek zetten en een RB of een RM uit de Bundesliga halen IF Hazard of iemand anders. Andere optie is je team verkopen behalve Kroos en Modric en een team uit de Laliga Santander beginnen.