FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Hmm oke. Ik dacht zelf dat hij niet heel geweldig zou zijn, vandaar deze manier. Maar misschien dat ik hem dan wel haal ja! Robertson vind ik ook wel erg duur.

Denk dat ik dan dit haal voor de komende weekend league.

Kon het niet laten was toch bang dat ik spijt zou krijgen als ik hem niet zou doen. dit is nu het team waarmee ik het ga doen de komende tijd hoop nog wel op een Futmas kaart van David Luiz, donderdag ga ik denk ik als de rewards het toelaten IF Bailly en Thiago Silva halen.


Grunn1972-16

Zojuist van dit team met 7-2 gewonnen :joy:


1 like

@TomV lekker hoor! Als ik zulke teams tegen kom en ik iemand is zo slecht dan denk ik weleens van joh jongen geef mij jouw team eens even. Gewoon om eens te zien hoever ik ermee zou komen

Haha, echt hè!!! Herkenbaar

En nu verlies ik 2x van niet normaal verschrikkelijke tegenstanders. Wat een kutspel is 't ook :joy:

Haha, het is soms zo verschrikkelijk he. Ook Rivals aan het grinden? Ik zit te twijfelen om mijn POTM Lucas te vervangen voor Salah. Denken jullie? Of toch maar SIF Mahrez? Die ziet er ook zo beestachtig uit. Hmmmmm…

EDIT: Ben voor Mahrez gegaan, WHAT A BEAST! Nu 5 potten ongeslagen en nog 2 wedstrijden verwijderd van divisie 2 :scream:

Welk team heb je ? Ik ben ook van plan om mahrez te kopen

Zo begin ik, in game switch ik naar 41212. Mahrez staat dan op de 10.

Kon het toch niet laten om de Campbell SBC te doen. Hiervoor wel tijdelijk Courtois moeten verkopen…

Oof die Son Futmas SBC is best nice, maar heb maar 200k en ook al Rashford die fantastisch is. Ga hem dus niet doen denk ik.

Leuk team heb je zeg! Courtois kun je na de rewards donderdag wss makkelijk weer toevoegen aan je team

@TomV Son is de moeite niet waard… er zijn al zoveel opties op de Lm/LW positie en dan knallen ze deze kaart er ook als LM op.

Als EA er een spits van had gemaakt dan vlogen de coins om hem te halen de deur uit.
Ben overigens wel benieuwd wat ze nog gaan doen qua futmas kaarten, want momenteel is het wel erg veel EPL

Nou ik vind het niet te veel EPL. Maar ik vind wel dat het makkelijker moet worden om een zo’n Futmas speler te helen. Je moet 200k hebben om hem te halen dat is teveel.

Het aantal PL spelers is het probleem nog niet eens, het enige wat ze in mijn ogen anders hadden kunnen/moeten doen is iets meer verdedigers/middenvelders zo’n kaartje geven, bijvoorbeeld een David Luiz of Kompany.

Er zijn al zoveel special cards in de PL van buitenspelers, dan is het een beetje zonde als je zo’n Son of Rashford uitbrengt.
En ik snap dat mensen eerder geneigd zijn munten/spelers in te leveren voor zo’n kaart dan voor een verdediger of middenvelder maar ik vind het jammer.

Hier ben ik het volledig mee eens. Ik weet niet meer precies of het Futmas kaarten waren, maar ik heb heel veel plezier gehad met speciale David Luiz kaarten. Echt jammer dat die nu (nog) niet gekomen is.

Was dat niet een cvm futbirthday kaart ik hoop ook dat hij komt in Futmas maar dan wel als cv hij is de enige manier om Dani Alves en Marcelo of Alex Sandro in je premier League team te linken als zou die 200K zijn haal ik hem direct.

Bedankt man! Heb Courtois inmiddels alweer terug weten te halen. Zou verder niet 1, 2, 3 een verbetering meer zien binnen mijn team of het moet al een icon zijn.

Gewoon lekker spelen en dan straks weer een rustig kijken wat je kunt doen. Ligt ook aan je rewards hè. Als je Messi krijgt in je player picks ga je toch kijken hoe je die kunt toevoegen.

Nja niet veel als je kijkt naar het aantal ten aanzien van de andere competitie zijn het er toch als wat. Ik vind het niet erg maar de posities zijn gewoon kansloos. Zoals iedereen al aangeefr

Eventueel Salah voor Lucas, Kanté/Pogba ipv Torreira verder zie ik ook niet veel dingen die je zou kunnen verbeteren op Icons na inderdaad.