Oke dan. Ik heb 14 potjes gespeeld en 10 gewonnen. Probeer vandaag zover mogelijk te komen.
Sow das netjes man!!! Super goed
Heb het helaas vergooid, kwam alleen maar top teams tegen. Ben in goud 2 geëindigd. Weet iemand wanneer de beloningen van de WL komen? En de packs van de Champions editie?
Is nog goed goud 2
Beloningen voor weekend league is denk het zelfde als rivals dus donderdag
En de champions editie beloningen altijd op maandag als je dat bedoelt
Ben benieuwd of ze de WL rewards op donderdag houden, want dan zouden Rivals en deze rewards op dezelfde dag vallen. Ikzelf ben ook door een matige middelste 10 wedstrijden op 1 winst na goud 1 gehaald (nu goud 2 dus). Ik heb er wel vertrouwen in dat dit beter kan. Vaak in de laatste minuten onnodig goals tegen gekregenâŠ
WL en rivals hoort een beetje elkaar dus denk dat het beide dus donderdag is
Ik zou als ik jou was één spits halen die snelheid heeft.
Misschien upgraden naar Lucas SBC kaart? Kost 40k zo uit mân hoofd.
Goed om te lezen dat jullie lekker WL hebben gespeeld. Ondanks dat ik in Thailand zit toch een beetje gesleuteld aan mijn elftal.
Twijfel alleen over Fernandinho, of ik daar niet toch voor Fabinho moet gaan⊠wat vinden jullie?
De gea heb ik verkocht en ga nu alisson eens proberen. Vind De gea echt dramatisch, vooral bij hoekschoppen
Jeetje, wat een team! Pack luck gehad?
Dat kun je wel zeggen ja!
Nog nooit zoveel goeds gepacked in korte tijd.
Nu ga ik flink knallen en sparen voor wat icons
Dik team ja alleen die kante en pogba kosten al een vermogen gek haha
Denk je dat de prijzen van de spelers van Ultimate team nog gaan dalen.
Kevin88 die zullen vlak voor black friday flink gaan dalen. Tegen die tijd zou ik het wel even in de gaten houden. Op het juiste moment verkopen en wanneer de markt op zijn laagst is je team weer terug kopen.
Deze boot heb ik vorig jaar volledig gemist omdat het mijn eerste jaartje fut was haha. Dus nog even een maandje wachten
Klopt maar zonder aardig wat pack Luck was me dit ook niet gelukt nu weer flink sparen zodat wanneer de marker crasht ik mijn icon kan kopen hahaha
Dank je wel voor de info. Ik heb nu een BPL team. Maar die is niet echt goed omdat ik aan het sparen ben voor Harry Kane.
Ik hoop hem donderdag te kopen zodat ik daarna kan gaan bouwen.
Donderdag word een leuke dag voor ons FUT spelers. Beloningen van zowel Division Rivals als Weekend League. Hoop dit keer echt dat ik wat van waarde pack. Mijn grote doel is nog altijd om Ronaldo in mân team te hebben. Dit is mij nog nooit eerder gelukt.
Nou ik speel geen Weekend Leuage. Wel Rivals Division. Maar let wel op de pakketten die je krijgt bij de rewards van Rivals Division zijn niet verhandelbaar.
Kies liever voor munten.