FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Een mooie kaart van KDB !

Mooi duur, kost gewoon 1,7 miljoen stond net op futbin EA is helemaal gek geworden


Ja, dat wordt hem niet :joy: Gebeurt er trouwens nog meer met Futmas? Zag dat het t/m de 31e was?

Ja is heel duur zouden beter andere dingen doen heb daar weinig aan
Jammer voor de mensen met weinig munten

500K kost hij :hugs: tja het is veel en maar 2 stats hoger dan zijn normale kaart. Plus het feit dat hij toch wel een inform zal gaan krijgen :sweat_smile:

Ja klopt en Dan kan je hem zelf nog niet verhandelen

Heb Aurier RTTF gehaald :ok_hand:t2:

Nice! Die wil ik ook gaan halen. Haal hem donderdag na de rewards als walker ook weer iets gestegen is. Let me know hoe hij speelt :ok_hand:

De prijs van de originele de Bruyne gaat helemaal naar de klote dankzij deze sbc🙈

Ik ben ook wel benieuwd naar die speler en wat voor een kaarten zijn dat juist en dalen die nog van ratings of hoe gaat dit ??

@TomV heb hem al gekocht. Is goed gezakt qua waarde ten opzichte van een paar dagen terug. Walker gaat later deze week de transfermarkt op! @Qwezychoco het zijn een soort OTW kaarten wanneer het team waarvoor ze spelen een ronde verder gaat, stijgt de algemene rating 1 algemeen :blush:

Dus als ze tegen Dortmund winnen stijgt de algemene rating terug ??

Aurier is nu 86 rated. Als Tottenham de eerste wedstrijd van Dortmund wint wordt hij 87 en als Tottenham ook doorgaat naar de volgende ronde wordt hij 88 enzovoort.

Als ze door gaan naar de kwart finale stijgt zijn kaart naar 87 als ik het goed heb

Laat is weten hoe die speelt ik ben wel benieuwd naar en zou een mooie rechts back zijn ipv walker

Ja, dan stijgt hij +1, maar het is nu geloof ik eenmalig dat ze ook +1 stijgen als ze hun eerste wedstrijd in de knockoutfase winnen

Maar dat is natuurlijk pas in februari

ea-featured-tile-fut19-road-to-fiinal-uefa-cha

1 like

Ben benieuwd naar morgen


Aaah top dat wist ik niet :blush:

Boateng zou perfect in Mn team passen als vervanger van tah. Of het geld niet waard?

Als jij me uitnodigt voor een potje spelen en ik wil accepteren pakt hij hem niet ik word gelijk ultimate team uitgeknikkerd doe ik iets fout?