FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Rivala is weer eens NIET TE SPELEN, ik speel ALLEEN maar tegen ziek goeie gasten en teams. Ben *** gezakt van 2180 punten naar 2089

Heel de FIFA wereld gehyped om futmas nou als ze niks doen dan is dit toch wel de slechtste promo ooit op FIFA eerste kerstdag en nada niks nop, nou ja hopen dat er nog wat komt.

Logde net in om eens te zien wat er kwam maar niks… triest

Ja is vreselijk ik dacht zullen nog een week iets doen maar blijkbaar ook niets te vinden dacht tot na nieuwjaar maar gewoon weg niks meer…

Ik heb je toegevoegd

Vandaag een potje doen grunn?

Of miss iemand anders met xbox one?

Moet ik even kijken moet nog heel veel rivals spelen en kijken of ik me op die manier nog kan plaatsen voor de weekend league, heb vorige week mijn punten verknalt wel inschrijven en niet spelen dus moet nog 1800 punten halen pffff

Ik moet werken tot 15 uur en daarna ook online nog spelen voor Mn division rivals naar rang 1

Ik ben dus in 2 dagen tijden, van 2180 skill points naar 1937 skill points gezakt. De servers zijn zo ongelooflijk slecht, en ik speel alleen maar tegen teams met icons. Alleeeeeen maar. Word echt helemaal doodziek van dat fifa. De enige manier om een goed team te krijgen is geld erin pompen of heel veel geluk hebben. Ik moet nog veel meer Rivals spelen eigenlijk want ik wil minimaal rang 2 halen. Maar ik ben er nu helemaal klaar mee. Heb sinds gister middag geen pot meer gewonnen.

Ik denk dat het in de meeste divisies zo is ik zit in divisie 5 en allemaal teams met icons of leen icons word er helemaal gek van ik vertik het om geld erin te pompen en ik ga ook niet tussen de 30 en 45k betalen voor een leen icon speel steeds gelijk heb nu 9x gelijk 5x verlies en 5x winst gehaald en ik moet door die kloten servers van EA en omdat zondag hier in Groningen Ziggo er uit lag 2000 punten halen voor de weekend league sta nu op 500 ik denk niet dat ik het ga halen op deze manier. Plus ik moet nog 6000 punten voor rang 1 in deze divisie halen ook dat gaat nog heel zwaar worden denk dat ik dan maar rang twee moet aanhouden en dan voor de 40k munten ga.

Je krijgt n divisie 5 ook weinig WL unten per wedstrijd he , schiet echt niet op :frowning:
Kon ik mijn aanmelding maar aan jou geven. krijg in divisie 2 per winstpot 250 wl punten

Ja dat gaat een stuk sneller in D 5 krijg je 65 per gewonnen wedstrijd dus ja dat schiet niet op. Voor jullie allemaal die wel hebben kunnen spelen hoop ik dat je iets tofs packt met deze heerlijke team of the week. Met oa Pogba Alex Sandro Lala en Son ik hoop dat EA vanavond een totw sbc gaat doen heb 150 hoge rated spelers die ik wou verkopen als die sbc komt maar dan gaan ze mooi in de sbc tot ik Pogba of Son heb hahaha

Nog nooit zo een domme promo van EA gezien Futmas en met de kerst dagen helemaal niks doen ja pakketjes verkopen, geeft wel aan hoe EA over de miljoenen mensen die hun game spelen denkt. Wat een waardeloze boel.

Vreemd dat rang 1 van divisie 5 maar op 15 150 punten staat en vorige week op 18 810

Hier divisie 5 kom je dit tegen gelukkig niet verloren

En gelijk de wedstrijd erna ook weer een super team met CR7 UCL 92 Suárez een icon Campbell en de rest allemaal special kaartjes, en dan na 8 minuten 2-0 achterstaan direct 4-2-4 gaan spelen kom in de eerste helft terug tot 2-2 aftrap glitch 3-2 achter on de 87ste minuut 3-3 en dan in blessure tijd zie ik ineens zijn keeper 30 meter voor zijn goal staan en met Mbappe van 40 meter een geplaatst schot over hem heen 3-4, maar waar ik dan zo gek van word zijn de stats de Gea van mij 4 schoten op doel 3 erin die ga ik echt nog een keer discarden elke wedstrijd weer weinig schoten op doel maar bijna elk schot erin.

Echt zware tegenstanders dit was mijn tegenstander en heb er zeker zo stuk of 3 na elkaar gehad 2e helft speelde ik ze gwn kapot en dan paar tegenstanders met loon Maradona en met Messi in zijn team

Nou deze teams ben ik niet tegen gekomen, maar zoals altijd verlies ik daarna gelijk weer twee op rij omdat mijn spelers weer niet vooruit te branden zijn en elke pass gaat weer niet waar ik hem heen stuur, ik hoop ook dat ik nog even een paar easy teams tegen kom maar dat zal wel niet.

Op hoeveel punten zit jij in divisie 5 wat ik jammer vind je moet al van 1200 punten van divisie 5 naar 1600 punten naar divisie 4 da vind ik wel veel ze