FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

@Qwezychoco ik stond gisteren op 1400 maar de laatste 9 partijtjes 6 verlies en 3 gelijk tegen belachelijk goede team die door slechte spelers worden bediend maar elk schot van hun icon of CR7of Messie die er altijd ingaan verlies ik mijn kalmte sta ik nu weer op 1250 of zo. En omdat er zoveel special kaartjes in game zijn heb ik toch weer de untr, rewards genomen nou had beter de 44k kunnen nemen want het was weer ruk met 83 dm Boumann als topper.

Ik moet ze nog open maken mijn paketten ik sta ook rond de 1250 punten en ik neem ook altijd de untr packs en hopelijk kom er iets goed uit

Player picks waren drama! Kreeg dit keer wel 2 walk outs in mijn packs rakitic en busquets dus die waren niet heel veel waard helaas. Untradebles gepakt en daarom veel 83 en 84 rated spelers gekregen. Niks te klagen op de player picks na :blush:

Jongens ik heb Aguero verkocht 
 kan er gewoon niet mee overweg maar nu ben ik aan het kijken voor vervanger. Lacazette IF of Jesus IF ? Wie zouden jullie nemen :blush:

Heb Kane IF verkocht en Aubemeyang gehaald. Twee wedstrijden gespeeld, maar had beter Kane kunnen houden jezus

Dan zou ik voor Lacazette gaan die heeft 4* 4* Jesus 3* 4* en ik heb UCL Jesus ze zijn alle twee overpowerd maar je merkt het bij Jesus toch echt die 3* weak foot. ik heb POTM Aubamayang die doet het bij mij gewoon goed met 320 wedstrijden 280 goals en 240 assists. Heb ook geen munten om te gaan upgraden heb alles in hoge spelers gestopt en ja die TOTW sbc is niet gekomen heb alles weer verkocht en meer als 100K verlies gemaakt, ik kan me deze week toch niet meer plaatsen voor de weekend league dus dat word weer als een gek snipen hahaha

Er is niets goed gekomen uit Mn packs beste spelers zijn Marquinhos carvalho fabregas
 echt balen

Ik heb Kane if gekocht speelt echt goed met een 4-1-2-1-2 is wel niet snel maar wel sterk in balbezit en passen en vooral een killer als het om afmaken gaat

@Grunn1972 dankje dan zal ik eens naar lacazette kijken!

dit is zoals ik speel in game. Dan zou Inform Kane okk nog kunnen inderdaad :blush:

Ik heb de packs nog niet geopend. Nog geen tijd gehad, maar ik verwacht er niet veel van. Heb Goud 3 gehaald en de weekend league niet afgemaakt. Hopen op een player pick Pogba ofzo :joy: Kan ik m’n eigen Pogba verpatsen. En KantĂ© halen.

Zou je niet willen upgraden naar De Gea? Ik heb ook een tijdje met WL Pickford gespeeld, maar liet het bij mij best vaak af weten.

Als je start in een 4-3-3 zoals hieronder op de foto endan in de game direct overschakelt naar een 4-1-2-1-2 heeft dat dan gevolgen in je spel of blijft alles zelfde van chemistry ? Of wat veranderd er volgens jullie heb hier eigenlijk weinig info van

@LiverpoolRed als ik grunn hoor over de gea durf ik die bijna niet meer te halen :joy: miss moet ik dat gewoon eens proberen. Wie zou jij nemen laca of Kane IF ?

Als je in game overschakelt blijft de gem zoals die was dus iedere speler houd de gem die hij nu ook heeft.

Haha ik hoor paskie rokus enzo vaak heel positief over de Gea. Ik zou wel een betere spits nemen, Aguëro of Auba. Misschien Lukaku?

De Gea ja wat moet je er van zeggen probeer hem uit zou ik zeggen, hij maakt soms wereld reddingen, maar zoals hij vaak naar de bal duikt is gewoon belachelijk met zijn armen half gestrekt zodat de bal vlak langs zijn handen zo het doel in gaat, als je dan de animatie terug kijkt denk ik heel vaak waarom strekt hij die arm niet uit dan heeft hij gewoon die bal, zoals je ook kan zien in die foto van gisteren die 3-4 winst partij 4 schoten op mijn doel 3 goals tegen waarbij ik gewoon zie dat hij daar minimaal twee had moeten hebben, die worden zo dicht langs hem geschoten maar in de herhaling zie je gewoon aan zijn animatie dat als hij zijn hand uitsteekt in plaats van naast zijn lichaam houd heeft hij die ballen gewoon, en als ik dan kijk dat Ederson of Alisson ballen uit de kruising tikken met hun vinger toppen, ja dan denk ik waarom doet hij dat nooit.

Ja Paksie beweegt zijn keeper dus ja dan haalt hij die ballen er met zijn neusgaten wel uit hahaha, maar ja de een vind Auba niks ik zweer bij hem dus hij vind de Gea de beste ik vind hem vaak bagger, maar omdat hij untr is staat hij erin anders was hij allang verkocht. Heb je die gek vandaag gezien, rival rewards niet gespeeld rang 4 twee premium goud spelers paketjes en gewoon prime George Best pakken, waarom heb ik dat niet die gek heeft al een miljoenen team en packt dan gewoon een speler van 2.5 miljoen.

Aguero heb ik juist verkocht krijg het gewoon jiet geregeld met die gast ik weet het niet
 zal wel aan mij liggen😰 lukaku zijn ook veel mensen enthousiast over hù. Die heb ik nog nooit gebruikt

Lukaku moet je mee kunnen spelen, ik hou van snelle en bewegelijke spelers, Lukaku is oer sterk niet van de bal te krijgen en ramt ze van alle hoeken erin, maar net als Kane zo log en lomp en totaal niet bewegelijk maar wel geweldig in een twee spitsen systeem al kan ik zelf totaal niet met die twee overweg, ik speel met Auba en Jesus en in de tweede helft komt Mbappe erbij voor of Jesus of Mkhtaryan.

Ik had de Gea aangekocht en naar paar matchen terug verkocht vond die verschrikkelijk en ederson staat gewoon weer lekker tussen de palen