FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Wow lekker man je hebt zeker even lopen hossen na deze pack, zo een pack heb ik ook nodig hahaha ach ja dromen mag altijd toch.

Nou hahaha in eerste instantie begon ik te schelden omdat de paars Kleur kwam en hoopte op een dikke UCL kaart en kwam die knuppel eruit… gefrustreerd klikte ik door met hetzelfde gevoel als jij hebt en toen zag ik dit :sweat_smile:

Mijn nadeel is wat ga ik hiermee doen :sweat_smile:

Niet klagen hoor je hebt muntjes zat als je die pack verkoopt dus ik zou zeggen sif mahrez en if Willian misschien eens proberen die schijnt ook top te zijn

Iemand een optie ik ga Kane if verkopen maar zoek een andere aanvaller Iemand met meer snelheid

@Qwezychoco IF Aubamayang of IF Son ik zelf zou dan voor Son gaan door zijn 5* 5* maar ik heb potm Auba en dat is ook een beest en zijn IF heeft bijna dezelfde stats. Andere opties,zijn IF Jesus alleen zijn 3* 4* vinden veel niet goed genoeg of IF Lacazette, of de gewone Auba als die anderen te duur zijn.

Als ik Kane verkoop heb ik iets van een 230 k das eigenlijk te weinig he had dan eerder gedacht aan aguero of gewoon voor aubamayang te gaan ik ben aan overwegen welke van de 2…:disappointed: want met Kane diep in de spits werkt het echt niet veel te traag en achter sturridge is mijn opbouw veel te traag zoek 2 snelle diepe spitsen ofwel mahrez Wa denk je daarvan?

En hoe verloopt iedereen zijn Weekend League tot nu toe?

Dan zou ikzelf voor Aubamayang gaan ik vind Aguero wel goed maar Auba mede door zijn snelheid maar ook omdat hij ook nog wel eens een corner erin kopt toch beter.

Ja ik ga auba kopen de weekend league verloopt echt slecht ik begrijp het zelf niet alles loopt zo traag vooraan daarom dat ik Kane ga verkopen zit niets van snelheid in mijn spel

Bij mij gaat het ook erg matig… Ga nu 9 om 3. Speel tegen slechte teams maar kom er niet tegen tot scoren…

Ik heb het niet gehaald ben tot 1700 punten gekomen had geen tijd en zin meer om de hele nacht door te halen om het nog te halen, ik speel sowieso even een tijdje geen weekend league meer tot dat de servers weer een beetje normaal zijn op de xbox zelfs squad battle loopt traag en stoperig heb daar zelfs al drie wedstrijden dat de servers mij eruit knalden dus dan krijg je 3x een 3-0 verlies maar ondanks dat heb ik nog hoop op elite 1 daar als ik er niet weer uitgeknald word sta 5000 punten achter met nog twee sets van 4 tegoed maar door die kloten servers kan ik zelf in ieder geval geen legendarisch spelen want het spel reageerd bijna niet dus moet alles doen met één keer raken, en dat lukt heel vaak niet maar ik denk dat als ik alles op prof speel dat elite 1 erin moet zitten.

Met welke teams spelen julie en wat zijn jullie custom tactics ? Soms heb ik het gevoel dat meer en deel mijn team verkeerde richtlijnen geef en dat ze soms gewoon door mijn defensie lopen…

Zou ik ook graag willen weten, en waarom dat als ik met mijn middenvelders verdedig en nijn tegenstander geeft een steekpass waarom mijn verdediging niks doet ze blijven gewoon staan, terwijl als ik andersom een steekpass geef dat bij hem de verdedigers wel reageren nu heb ik het over het automatisch verdedigen wat de computer voor je hoort te doen, of moet je daarvoor iets instellen bij je instellingen?

Voila is bij mij ook zo mijn tegenstanders zijn verdedigers komen naar de bal toe en mijn verdedigers die blijven gewoon staan mijn tegenstander is op elk moment sneller op de bal en die reageren veel sneller

Ik speel met dit team


In game switch ik naar 41212 of 4231. Ligt er maar net aan waar ik zin in heb.

Ik heb Jesus IF maar zou dan voor Lacazette gaan denk ik!

Heb Gabriel gekocht voor te linken aan Neymar

PL upgrade packs en dit krijgen!

dat zou ik kunnen doen maar ga nu toch even puzzelen :blush:

Lekker hoor je hebt wel packluck man, ik heb weer 5 totw gedaan Foster en Gotze weer heb ook 10 premium prem upgrade gedaan zat niks in. Hopen oo morgen met squad battle rewards dan maar een Gullit packen hahaha

Goedemorgen gasten, ik reageer niet zo veel en lees vooral mee, maar wil deze opstelling en tactiek toch ff met jullie delen. Heb deze opstelling en tactiek van het Tweakers Forum (Sjakieman) en is misschien eens de moeite waard om te proberen… Voor mij als middelmatig Fifa speler werkt het vaak verassend goed… Het gaat hierbij om een 3-5-2 opstelling met de volgende settings.


En mn team.

Leuk stukje. Heb pas geleden 5-3-2 gespeeld waarbij de Full backs aanvallend extra vleugelspelers zijn en verdedigend de flanken goed dekken. Geeft met 3 in het midden dan weer net meer kans om de lijnen af te schermen.

Nou heren, doordat ik Kante packte in de PL premium upgrade heb ik voor nu Son verkocht en Firmino naar de spits doorgeschoven. Son zal echter terug gaan keren :muscle:

Hier een foto van mijn huidige team na super Saturday

Ik had best nog wat hoge rated niet verhandelbare spelers in mijn club daarom besloot ik e SBC van Campbell te doen. Deze heeft me 400K gekost.
Aurier verkocht voor 97500 en Lala voor 130 terug gehaald .
Nedved gehaald voor 1,1 miljoen.
Son verkocht voor 457000 en van dit geld OTW Mahrez gehaald zodat we aan beide kanten iemand hebben met 5 star WF.
En omdat ik nog munten over had hebben we De Gea in de goal gezet. Ik ben voorlopig klaar :muscle: