FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Nepenthez volg ik neit zo daarom dat ik dacht dat dat ook puur met geld gebeurde.

Even een vraag.
Ik wil Mahrez verkopen en voor het geld dat ik dan heb RTTF Ben yedder en mbappe kopen.

dan worden Kante en Pogba mijn controleurs waarin een aanvallende rol voor poggie.
Yedder en Nedved op cam en mbappe en Firmino in de spits.

Zouden jullie dit doen op het laten zoals het nu is en dat is lerma en kante verdedigend , pogba en mahrez op cam en firmino en nedved in de spits.

Je zou dan willen spelen in een 4-2-2-2 ?

Klopt dan speel ik 4-2-2-2 heb dat in een draftje gespeeld en vond het echt heeeel fijn spelen

Twee updates aan mā€™n team aangebracht!

Mooi de Bruyne en van dijk inform! Mooie versterkingen :muscle:

Ik begin nu toch echt een hekel aan dit spel te krijgen, en de Gea die gaat in een sbc ben klaar met die k.t keeper.

Pffff is het weer zoverā€¦ bij mij slaat ie 2 lage voorzetten gewoon weg terwijl hij ze kan op rapenā€¦ beide goal tegenā€¦ win hem dan gelukkig wel nog met 4-3 . Dacht er meteen aan hem te verkopen :sweat_smile:

Ik heb 21 potten gespeeld en 14 wins. Begon echt vreselijk slecht vandaag. Ik had echt heel veel last van de button delay :rage: Nog 9 potten te gaan dus, Om elite te halen moet ik alles winnen, dat gaat nooit gebeuren. Maar goud 1 MOET echt gehaald worden. Ik choke de laatste weken elke keer de laatste paar wedstrijden voor goud 1.

Zuur man! Heb me voorgenomen wanneer de delay te veel van het goede is om er meteen mee te stoppenā€¦ heeft me 2 losses opgeleverd omdat het afmaken gewoon drama was.

Iemand van jullie trouwens ervaring met Butragueno baby icon of zijn 90 versie ? Wil die eens proberen en hoor er echt alleen maar goede dingen over :ok_hand:

Iemand de sbc van tevez al gedaan?

Heb te weinig geld :joy:

Ik heb ook te weinig coins en Tevez past niet in mijn team. Want ik heb een BPL team.

Ik heb zā€™n leen speler vrijgespeeld. Maar hijs wel bizar goed hoor pff haha

Ik heb ook bpl team maar ga hem toch doen om ergens in 2e helft in te laten vallen

@MeisterLandis ja was weer zover, en mijn tegenstander had Begovic in doel staan die lange haalde alles eruit ik weet het echt niet meer met de Gea.
@Qwezychoco Hij lijkt mij echt geweldig maar voor een super sub heb ik wel goedkopere opties gezien misschien ga ik zijn leen wel even doen om te kijken hoe goed hij echt is daarna kan ik altijd nog kijken of ik hem wil halen.

Ja ik wil hem nu toch vrijspelen. Maar hoe voer je die harde en lage schoten uit.?

Dat doe je door L1 en R1 tegelijk in te drukken als je gaat schieten. Als je hem dan nog goed weer te timen is het 99% een goal.

Dank je wel Ik hoop dat het lukt

Drama! Heb hem ook verkocht de pummel! Net als Nedved en mahrez . Wil ben Yedder , en miss scorcates en/of baby icon Buertageno kopen geen idee hoe je t schrijft. Ga weer verder met feesten, morgen 20 potjes WL :joy:

Ook op de Xbox one controller. Ik speel namelijk op de Xbox one.?