FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Normaal zou ik die gratis moeten hebben als ik zie welke spelers ik dubbel heb en untr hazard mane… enz

1 pot gespeeld meteen weer drama met die severs . Doei FIFA voor vandaag

Hoe spelen jullie met kabel of draadloos ?

Kabel, draadloos is helemaal niet te doen. En ja op de Xbox zijn het dezelfde knoppen voor de low driven shot.

Ik speel ook met kabel. Maar echt serieus het lijkt met de week erger te worden. Nog even en ik stop er helemaal mee, lol gaat er langzaam af zo

Mn kabel is afgebroken en heb nieuwe gekocht en heeft slecht contact dus ik vrees dat het probleem bij mij aan Mn xbox is :pensive: vind zelf geen verbinding om online te gaan en als ik netwerk verbind test lukt het niet

Ik had precies hetzelfde! Servers zijn echt beroerd. Ik speel morgen avond na 7 uur weer verder. Dat gaat meestal wel goed.

Ik heb in totaal iets van een 35 000 munten voor betaald dus met verratti heb ik bijna mijn geld terug :joy::yum:

Denken jullie hiervan?


In game switch ik dan naar 4231, Fabinho en Pogba op de cvm positie’s. Links Neymar CAM griez en rechts Mahrez. Baal wel van Kanté nu uit het team is… ik moet Fabinho erin houden voor de chem van Neymar. Fabinho zelf heeft zo ook alleen geen volle chem…

Leuk team zo! Niks mis mee :grin:

Ben deze week gestopt bij 14 uit 16. Wilde gewoon Goud 3 halen, want ik had verder geen zin meer haha.

Ongelooflijk. Weer goud 2 geëindigd. Ik had gewoon makkelijk goud 1 kunnen halen, maar ik verlies gewoon 4 potten waarin ik weer zwaar gescript word. ALTIJD GOUD 2… ben er zo klaar mee jongens echt oh oh oh. En elke keer ga je toch weer dat kut spelletje spelen…

Ook hier geëindigd met wat frustratie. Had 2 potjes om 1 win te halen voor goud 1, wat niet gelukt is deze week. Tegenstanders hadden aan weinig kansen genoeg om te scoren. Ik had balletjes op de paal, net naast of geweldig gered door de keeper.

Na WL nog wel even een Online Draft gewonnen, maar met 2x Rare Gold Pack + 1 Premium Gold Pack zijn de rewards echt dramatisch.

Hebben jullie net als ik wat packs opgespaard om te openen tijdens TOTY?

Balen, had precies hetzelfde. Weer 1 win te weinig voor goud 1.

Jammer mannen! Hier hetzelfde verhaal. Had 5 potten om er 3 te winnen voor Elite. Flinke dosis pech gooie roet in het eten! Volgende weer een nieuwe ronde :hugs:

Het moet toch een keer gewoon is lukken om Elite te halen? Vorige week begon ik op vrijdag en ging ik 11/0. Op wonderbaarlijke wijze alsnog in goud 2 geëindigd met dezelfde score als dat ik nu gehaald heb. Ik moet gewoon m’n eigen spelletje blijven spelen en me niet op laten fokken door de ongelooflijke dingen die soms gebeuren :joy: Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Heb nu de afgelopen 2 weekenden echt moeite gehad met de Weekend League, niks lukte.
Zelf niet echt het gevoel gehad dat ik delay o.i.d. had of dat het ander speelde dan anders maar toch moest ik wat zoeken.

Heb ook mijn hele tijd zowat omgegooid, speelde al zolang met dezelfde spelers dat ik eens wat nieuws wilde.

Dit was mijn team:
image

En ik heb er nu dit van gemaakt:

image

Had dit team gemaakt voor de WL rewards uitkwamen en had op de plek van Firmino Lacazette staan, toen ik Firmino uit mijn player pick kreeg was de keuze snel gemaakt.

Wil nu als eerste Ruffier vervangen voor Courtois want die heeft me wel een aantal winsten gekost afgelopen weekend. Daarna wil ik doorgaan voor Ramos ipv Laporte en Mbappe ipv Dembele.

Toch gekozen om de SBC van Tevez te doen omdat ik de laatste 6 wedstrijden in de WL zijn leenitem heb gebruikt, wat een baas. In z’n eentje er voor gezorgd dat ik toch nog zilver 1 haalde (stond nog op brons 2). Kan hem alleen niet inpassen dus dat koste me gelijk in het begin wel een wissel Tevez erin voor Werner.

Heb nu dit team
fut%20nieuw%20team

Ingame gaat ben yedder de spits in, Goretzka op het middenveld en Modric op 10. Nu dus tevez inpassen of elke keer bij die wissel blijven…

Heb dit weekend geen wedstrijd gespeelt kijk ik zonet op mijn account heb squad battle rewards goud 2 omdat ik door de weeks af en toe een wedstrijdje heb gespeeld was het helemaal vergeten pack ik toch ff een 280K speler :wink: uit een prime mixed player pack eindelijk packluck

1 like

Dat is heel goed. Kun je Hazard van halen. Ik beland steeds in Elite 3 maar er komt geen ruk uit mijn pakketten.