FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ja dat wordt puzzelen! Ik heb momenteel van Dijk en campbell achterin staan. Zoveel coins is niet goed voor me … zonder munten weer ik al niet wat te doen hahaha. Ga er eens rustig voor zitten vanmiddag. Iets in me zegt dat ik Cruijf moet halen :sweat_smile:

Hier ook weer drie keer niks geen bord speler gezien.


Premier league upgrade packs zijn niet mis :muscle::muscle::muscle:

Nou heren, wat ik momenteel doe is het volgende. Doe de gouden upgrade. Daar krijg je 2 zeldzame gouden spelers voor terug . Vervolgens doe ik de PL premium upgrade. Daar krijg je 3 zeldzame en 9 gewone spelers voor terug. Deze spelers gebruik ik telkens om de sbc opnieuw te doen. Zo pack je voortdurend spelers uit de premier league en komt er altijd wel iets leuks voorbij. Het staat bekend als Icon Craften. Zoek maar eens op op YouTube. Voor mij loont het in elk geval enorm tot nu toe.

Geluk dwing je af zeggen ze wel eens, maar dit is niet normaal hoor :sweat_smile:

1 like

Ik doe niks anders maar geen geluk heb meer dan 30 van die dingen gedaan club is weer leeg jammer genoeg.

Balen man! Ben hier gisteren per toeval achter gekomen… kon hem niet eens :cold_sweat:.
Trouwens, gaan vanavond alle toty spelers in packs , weet iemand dit ?

Ik hoorde via YouTube dat ze vrijdag pas zouden komen maar in de volgorde hoe ze nu zijn uitgekomen lijkt vandaag 19:00 uur een stuk logischer.

Ben hier inderdaad ook een beetje mee bezig geweest. Kreeg Kroos en Navas, die kunnen weer mooi in een leuke Flash, TOTW of Icon SBC.

Dus 1 keer de gouden upgrade en vervolgens telkens opnieuw de PL update?

Ja afhankelijk van het aantal goude speler dat je hebt. Wanneer je zeldzame gouden spelers moet kopen kun je dat het beste in De Turkse competitie ofzo doen

Heb net 5x 100K pakketten geopend niet één walkout twee x niet een borden spelers en 83 spelers als hoogste gelovelijk, daarna allemaal preier league spelers pakketten kreeg ik in 10 als laatste een walkout Aubamayang nou daar heb ik wat aan EA want ik heb zijn POTM kaart pffff ben er klaar mee.

Dat is zuur, en dat is inderdaad jammer dat je dan net degene die je al hebt juist packt, maar je kan hem natuurlijk wel in een SBC gebruiken, heb net ook nog wat van die upgrade SBC’s gedaan en kreeg er alweer Keylor Navas uit, heb nu dus 2x untradeable Navas, dus moet die eigenlijk meteen weer in een SBC verwerken want het is zonde om een 87 speler te discarden.

Zuur man! Zie het bij veel mensen dat ze juist datgene packen waarvan ze al een onverhandelbare versie hebben. Kreeg vorige week Firmino terwijl ik zijn futmas kaart al heb.

Ben de onverhandelbare hoge kaartjes die ik nu dubbel krijg aan het verwerken in de Ballack SBC

Ik ga van alle spelers die ik al heb gepacked boven de 83 de rui costa sbc doen. Wanneer er dan een super grove icon vrij komt kan ik deze gebruiken hiervoor

Ik vind er echt niks meer aan. Kan niet eens 5x winnen in Rivals voor die swap speler. Nog steeds 0 wins deze week

Waar zou ik nog versterking halen ik heb davinson sanchez gekocht maar ben aan twijfelen voor de Gea of van dijk inform of toch pogba voor eriksen?

Ik zou if Robertson halen. En misschien KdB vervangen voor Pogba?


Mn 1e paketje

Het zit jullie nogal mee vandaag :stuck_out_tongue_winking_eye: Straks weer marquee matchups, hoop op heel veel geluk.