FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Komend weekend mijn allereerste WL ooit. Ben benieuwd, met 5-10 wins neem ik genoegen :slight_smile:

Iemand een idee Wa dat zou kunnen zijn?

Geen flauw idee misschien Chinees nieuwjaar?

Dit zijn waarschijnlijk de winterupgrades.

Nee wanneer je naar de carddesigns gaat kijken zouden dit Hero kaarten moeten zijn. Misschien een promo met kaarten van spelers die records hebben gebroken??

De transferperiode sluit pas op 1 februari dus dag zou erg vroeg zijn al zou ik het niet erg vinden :laughing:

Heb ik toch nog even lekker 150k winst gemaakt op de Dutch league sbc na al die spelers 2 maanden in mijn club te hebben gehad.

Net even mijn eerste potje rivals gedaan 14/9 om 5/4 schoten en ja je raad het al 3-4 verloren door 4x time finisch van tussen de 18 en 25 meter scoort hij met Zlatan ben er nu al weer klaar mee.

Heb me ook gruwelijk geĆÆrriteerd aan het overpowered time finishenā€¦ je kunt zoveel beter zijn maar dat alles wordt teniet gedaan door 4x goed te timen. Enige dat we kunnen doen is het zelf eend gaan oefenen om hetzelfde te doen :cold_sweat:

En jammer is je kan er gewoon niet op verdedigen :disappointed:

Het enige wat daartegen helpt, is je keeper bewegen. Maar dat is echt super moeilijk. Al die proā€™s hebben dit helemaal onder de knie kijk maar eens op Youtube.

Wat doen jullie morgen de munten, trad of untr packs openen?

@LiverpoolRed dat is het inderdaad. Moet zeggen dat ik er soms goed aan denk en dan ook wel een paar leuke ballen weet te stoppen maar ik vergeet het nog weleens :joy:

Dat heb ik ook geprobeerd maar die als die slimboā€™s door hebben dat je je keeper beweegt schieten ze hem gewoon in de ander hoek, dus ik heb dat opgegeven ook omdat ik het meestal al zwaar zat heb met mijn eigen verdediging om me dan ook nog een druk te moeten maken over mijn keeper.

Ja haha dat heb ik ook, als ik mā€™n keeper ook nog moet gaan bewegen word het te veel :joy: Ik kijk vaak naar die Esporters op YT, maar dan moet je me toch een partij vlugge vingers hebben om te doen wat hun allemaal doen :joy:

Ik probeer het alleen wanneer ik zie dat ze hem in de lange hoek willen draaien . Ben vaak te snel en dan vliegt ie indd leuk in de korte hoek :sweat_smile::sweat_smile:

Hebben jullie al gezien dat de Premier league competitie sbc er is. Of doen jullie geen competitie sbcs.

Ja heb het gezien maar de TOTY promo heeft al mijn spelers gekost heb alleen mijn team en een paar hoge 83, 84, untr en wat zilver en bronzen spelers nog in mijn club, de Nederlandse sbc heeft mij in ieder geval van 300 coins naar 160k gebracht :slight_smile:

Ja je bent net zoals mij maar het domme van mij is dat ik mijn beste spelers verkoop. In de hoop dat eruit die sbc een goede speler komt.
Ik heb dat altijd al gehad en ik heb vorig jaar een icon gepakt. Ik hoop nog steeds dat die komt
Maar ik wil wel probleem af.

Dat heb ik ook gedaan heb de SIF van Dijk, de Bruyne En Kante en UCL Live Fabinho verkocht en 1,5 miljoen coins plus dat ik van 3500 naar 350 spelers in mijn club ben gegaan voor de TOTY promo dus ik denk dat alles samen met investeringen die promo mij ongeveer 5,5 miljoen coins heeft gekost en nog geen TOTY of een icon gepackt. Moet nu eerst weer hard snipen en handelen voor de promo van Chinees nieuwjaar. Ik leer het ook nooit probeer al jaren om een TOTY te packen en nog steeds niet gelukt, heb alleen vorig jaar baby icon Crespo gepackt.

Check je club ff op (overbodige) Premier League en Eredivisie spelers, gaan voor hoge prijzen wegā€¦ :wink: