FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Wat een ruk game is dit zeg, speel je rivals ik doe de hiel to hiel de bal gaat langs mijn tegenstander die op dat moment de tackle in zet en mijn speler vol raakt scheids doet niks ik zet een sliding in en speel de bal zijn speler loopt daarna tegen mijn speler aan je ziet het ook gewoon mijn speler raakt de bal en daarna valt de speler rood en strafschop tegen en 0-1 daarna ben ik nog beter maak verdiend in de 80ste minuut de 1-1 geeft hij in de 90ste minuut een voorzet en zijn Dybala wint het kop duel van POTM van Dijk 1-2 verloren

Heb het ook al veel meegemaakt de aanvaller die wilt draaien en op mijn verdediger botst en valt en gewoon fout en penalty

Je word soms echt schijt ziek van dit spel mijn tweede game ook weer, 9/7 2/2 schoten gewoon 2-2 hij schiet twee keer van 25 meter niet getimed boven in de winkelhaak ik schiet in de 89ste minuut een perfecte groen getimed in de winkelhaak maar zijn de Gea tikt de bal met de vingertoppen uit de kruising gewoon belachelijk soms krijg ik echt het gevoel dat EA mensen expres in een bepaalde divisie wil houden.

Ik heb het ook met weekend challange ik voel me sterker en kom makkelijk tot scoren win een paar matchen en daarna verlies ik gewoon 7 matchen op rij

Wat vinden jullie van de nieuwe promo met toekomstige kaarten? Ik zelf denk dat ze uit sbc’s zullen komen die reteduur gaan worden dus dat word 85,86,87, kaartjes snipen.

Weer geen ene reet gepackt… 2 100k packs niet één walk out. Player picks waren ook beroerd.

Ik heb Juanfran en Draxler gekozen uit mijn player picks, dus dat kon slechter. Uit de 100k packs nog Ribery, D. Sanchez en Willian gekregen. Ik denk dat ik met wat verkopen misschien Ronaldo al terug kan halen! Hem in de spits met Zlatan op cam er vlak achter lijkt me perfect! :heart_eyes:

Pepe en da silva als player picks. Koulibaly en Sterling als mijn beste spelers uit de 100K packen division rivals moet ik nog doen. Twijfel over de munten of de packs :sweat_smile:

image

Ik heb nu dit team, hoe kan ik hem het best versterken? Heb nog 163k en carvajal 86 rating kaartje op de bank.

Division rivals had ik de untr packs en zat helaas niets in wat bruikbaar is Pff zelf geen walk out Horn had ik 2 keer :disappointed::pensive:

Wat is jouw tacktiek bij die opstelling ?

Een van deze twee misschien lekker als supersub?

Heb verder mijn beide backs en Kanté op achterblijven tijdens aanval en Zlatan op voorin blijven.

Achter linies kruipen ook ?

Nee, verder niets eigenlijk

Is je team nog veel veranderd ? Ik ben aan het twijfelen om van dijk te verkopen en die untr van dijk te doen maar heb niet genoeg geld en zou dan al de rest van Mn spelers verkopen

Inform Djanny en Aubameyang gepacked in de niet verhandelbare pakketjes en nog een lading 84 en 83 rated spelers. Goede aanvulling van het sbc materiaal

Ik heb nu dit team staan:


In-game speel ik vaak 4-2-2-2 om zelf het spel te maken. Of, als het echt moet, verdedigend en dan 4-4-2. Na het kopen van Cristiano Ronaldo en Ballack heb ik niet direct meer een volgend doel in gedachte.
Ik heb nu ongeveer 300k en nog een Serie A hybrid achtig team + NIF Suárez.

Wat zouden jullie doen:

  • Suárez verkopen en ruim 100k verlies pakken?
  • Cancelo, Benatia of Kroos vervangen? Zo ja, door wie? (Kan ook sparen voor speler zijn uiteraard)
  • Serie A team versterken?
  • Investeren, maar in wat?

Ik zou wel Cancelo vervangen voor Cancelo inform En Kroos houden misschien kan je Benatia inform halen. Suárez lekker laten houden en misschien sparen voor een Serie A team zodat je Ronaldo kan linken.

Ik heb de NIF van Williams al heel lang op de bank als sub. Is een raket en kan ook goed ballen afpakken :slight_smile: