FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Mijn team op dit moment!

En dan in game:

Wel jammer dat ik 1 wissel moet gebruiken voor De Bruyne, maar ja je moet wat om he favoriete speler Ibrahimovic maximaal te benutten :joy:

Had ook Hazard gekocht en een wedstrijd of 10 met hem gespeeld, maar hij ligt me totaal niet :man_shrugging:t3: Rashford is my man, haha

Ik vond IF Baily niet echt lekker spelen en heb hem weer verkocht, maar ik had nog een heleboel untradeable hoge spelers dus ik ben nu bezig met de sbc van Joe Gomes, en had de drie die het meeste kosten al gedaan wou morgen na de rewards verder maar pack uit die packs een mooie speler die nog wel wat waard is zo dat ik de sbc vandaag nog kan afmaken.

1 like

Welke linksbuiten van de BPL raden jullie aan?
Ik gebruik nu hazard maar hij bevalt me nog niet helemaal…

IF Anderson 86 of 87 is top

IF Martial is een fijn kaartje.

Ook fijner dan hazard?

Ik kon beter met Martial overweg dan met Hazard, maar dat is bij iedereen natuurlijk anders.
En hij is ook nog eens een stuk goedkoper.

Heb de sbc van Joe Gomes voltooid hij heeft mij ongeveer 200k gekost de rest was allemaal untradeable ook de informs, uit de packs kreeg ik Hazard, David Silva, inf Pedro en nog twee informs die ook 16k opleverden en nog een paar leuke 85 en 84 spelers die ook nog wat munten opleverden, dus eigenlijk kost hij mij alleen de untradeable spelers die ik in mijn club had. Dit is nu mijn team kijken hoe we het gaan doen in de weekend league.

Grunn

Leuke ploeg heb je zeg! Hopelijk gaat het deze week een stuk beter voor je in de WL

Dit is mijn team momenteel. Hopelijk morgen mooie rewards zodat we flink kunnen sparen voor aankomende icon SBC’s

Lekker team man, ik moet nu ook goed sparen wil ook mijn verdedigende middenveld versterken dus ga ik morgen voor de untradeable packs in rivals hopen op hoge spelers voor icon Rijkaard op het middenveld als ik dat haal in een maand heb het al eerder geprobeerd maar baal ervan dat de icon maar zo kort er zijn.

Thnx. Kun je dan niet beter de munten pakken i.p.v. de niet verhandelbare? Daar kun je wel een aantal sbc spelers van kopen. Bij de packs heb je niet meteen garantie op walk outs

Nee weet ik maar die 35K munten daar schiet je ook niet veel mee op, dus hopen om pack luck te krijg 2x 50k en 2x 35k packs, speel net even een rival wedstrijd tegen een 82 squad mijn spelers zijn gewoon niet vooruit te branden, Auba word in een sprintduel er uit gelopen door Koscelny niet normaal meer net aan 2-2 gespeeld

Snelheid van spelers zegt echt niks meer deze FIFA :cold_sweat: owja klopt ik dacht aan 70K stom van me. Daar kun je het altijd voor proberen inderdaad

Had beter de munten kunnen pakken hahaha met Pickford en Kagawa, WL was redelijk met Fabinho 33k en Filipe Luis 18k en player pick was 83 Muriel.

Ik zag net op Instagram voorbij komen dat Kaj Sierhuis (spits Groningen) 91 Eusebio uit zijn untradeable rewards heeft gekregen, wel divisie 1 maar toch, echt wel ziek.

Kom ik aan met Gundogan.

Het lijkt wel of profs en pro’s een voorschot krijgen op goede spelers.

88 higuain als enige goede speler… kreeg zijn gewone kaart terwijl er nu ook een otw is. Helaas. Toch voor de niet verhandelbare gegaan . Kreeg Ederson en Skriniar en een hele boel 84-73 rated spelers :hugs:

Eindelijk weer is een beetje geluk.

1 like

Lekker hoor, Eriksen, Cutrone en Lamers samen goed voor zo’n 350k