FIFA 20 - Algemene Discussie

VOLTA is er zowel online als offline!

VOLTA-VERHAAL
Reis met je Avatar de wereld rond en neem het op tegen verschillende echte legendes van het straatvoetbal. Bouw je selectie en werf spelers aan om de ultieme prijs te winnen: Het VOLTA VOETBAL Wereldkampioenschap in Buenos Aires.

VOLTA-TOUR
Neem het op tegen selecties die door de community zijn gemaakt in verschillende singeplayerwedstrijdtypes in VOLTA-TOUR. Win wedstrijden en maak een kans om een speler aan te werven van de tegenstander en bouw aan de skills en teamgeest van je selectie.

VOLTA-COMPETITIE
Speel voor promotie en vermijd degradatie tegen andere spelers met de online VOLTA-COMPETITIE, waar overwinningen leiden tot promotie naar een hogere divisie.

1 like

Kan je in fifa 20 carriere een leen speler ook afkopen aan het einde van zijn leencontract? Want in fifa19 kan dit niet

Hoe kan ik FIFA 20 het beste bestellen? Ik ga sws (bijna) geen FUT spelen.

Dat hangt van verschillende dingen af: Wat is het belangrijkste voor jou: prijs of zo vroeg mogelijk kunnen spelen? En op welke console speel je?

Is het mogelijk om Volta tegen iemand naast je te spelen? Als multiplayer dus?

Jups. Ik heb zelfs beelden gezien van 2VS2 in Volta.

De ratings worden morgen bekend gemaakt.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://nl.ign.com/fifa-20-pc/116945/news/fifa-20-ultimate-team-ratings-morgen-onthuld%3Famp%3D1&ved=2ahUKEwie6rSmlbrkAhUEPVAKHftYAjUQyM8BMAJ6BAgKEAw&usg=AOvVaw0CqLaGJK9KJbTuJGc4bMaC&ampcf=1

Leuk, al vind ik het raar normaal begint ea toch elk jaar met van die lijstjes?

Kan dit ook voor de Champions Edition?

Jazeker. Maar dan moet je wel alvast 25,- aanbetalen bij game mania. :blush:

1 like

Prijs is voor mij geen obstakel. Ik wil het liefst zo snel mogelijk FIFA 20 spelen ik speel het op de PC.

Dan zou ik EA Access (10 dagen eerder, 10 uur toegang) nemen en dan de Champions Edition (3 dagen eerder binnen) bestellen.
Of als je denkt dat 10 uur voldoende is voor 10 dagen, de normale editie.

Of Origin premier access: hetzelfde als de gewone maar ongelimiteerd spelen vanaf de 19de. Kost ā‚¬10 meer dan de gewone access. Best is om eerst access te nemen en dan FIFA te bestellen, dan heb je 10% korting. Ik speel zelf ook op pc en doe het op die manier. Als je zin hebt mag je me een PB met je Origin-naam sturen, dan kunnen we eens tegen (of met) elkaar spelen.

Morgen zal EA Sports de beste 100 spelers van FIFA 20 bekend maken:

Dinsdagochtend loopt het embargo af voor de YouTubers die afgelopen paar dagen in Nederland waren voor een capture event. Dus dan kunnen we veel nieuwe videoā€™s verwachten.

Ook kan het nu niet lang meer duren voordat de demo verschijnt.

Ten laatste donderdag lijkt mij. Er zijn geruchten dat het dinsdag al is, wat wel overeen zou komen met het opheffen van het embargo.

Mensen Ea heeft de 100 beste spelers van Fifa 20 bekend gemaakt.
Kijk

Virgril van Dijk heeft in mijn ogen de juiste rating gekregen. Wat een indrukwekkende statistieken zeg! Ik verwacht wel dat hij echt onbetaalbaar wordt in FUT.

Lijkt inderdaad by far de beste verdediger te zijn! Ben erg benieuwd naar zijn prijs. Verder vind ik het bijzonder dat De Ligt geen 70+ pace heeft. Hij is echt wel snel als hij op gang is. Sowieso zijn veel spelers omlaag gegaan in snelheid, zoals Griezmann, Aguƫro en Suarez.

Die ratings zijn leuk, totdat er weer allerlei FUT kaarten komen die heel het spel omgooien waardoor ze weer het een en ander in de gameplay moeten gaan fixen om het te balancerenā€¦ Ieder jaar het zelfde liedje waarbij de gameplay bij launch goed is en naar verloop van tijd en een paar patches is de gameplay compleet anders geworden.

Suarez en aguero lijken me terecht maar die van Griezmann lijkt me toch echt te laag , wat dacht je van die van James Rodriguez? Die heeft plots nog maar 55 pace. Is die een been kwijt misschien?