FIFA 20 - Algemene Discussie

Het blijkt nu dat FIFA nu de Roemeense Competitie heeft toegevoegd.
Maar waar blijft onze Keuken Kampioen divisie. Die zou ik er ook graag in hebben.

Het is sinds deze FIFA ook eindelijk mogelijk om met een bestaande voetballer coach te worden.

Zou leuk zijn om met Kompany, Ibrahimovic, Ronaldo of Buffon een jaar spelercarrière te spelen om het jaar erna manager te worden van een club.

Ze zouden beter de Russische en die van Oekraïne er eens in steken. Die staan momenteel op de 6e en 9e plaats in het UEFA coëfficiënt. De keuken kampioen divisie zou ik uiteraard ook leuk vinden maar op Nederland na zit daar eigenlijk niemand op te wachten. Door die andere 2 competities toe te voegen kan je wel de Europese tornooien volledig maken ipv teams toe te voegen die helemaal geen Europees spelen.

Roemenië heeft wel een paar heel leuke clubs. Vooral het jeugdige Viitorul van Gheorge Hagi spreekt mij heel erg aan.

Dat is wel echt leuk.

Als CM speler moet je dus gewoon wachten tot de release datum. Want ik speel nooit fut dus waarom 30 euro meer betalen aan extra fut opties en ea acces doe ik ook niet aan want ik speel echt enkel alleen fifa.

Ea access kan toch? Betaal je 3,99 om het eind september op te zeggen wanneer je fifa hebt dan heb je 3.99 extra betaald voor 10 dagen eerder plezier?

Je kan dan wel maar 10 uur spelen. Je haalt die 3.99 er trouwens sowieso uit, want met Access krijg je 10% korting op je aankopen. Dus: eerst Access kopen, daarmee de trialversie downloaden, dan FIFA 20 kopen met 10% korting. Ik denk zelfs dat je nog eens 10% krijgt als je het via het hoofdscherm van FIFA 19 aankoopt.

Zelf ga ik op PC voor Origin Premier Access, daarmee kan ik onbeperkt spelen. Kost wel iets meer, maar voor mij is dat het wel waard.

Dat wat jij gaat doen is enkel pc zeker? En ja 10 uur door werk en dergelijke is die 10 uur voldoende voor mij hoor ik zal niet elke dag kunnen spelen.

Na het zien van de trailer van master league uit Pes en het spelen van de demo twijfel ik heel hard tussen welke game ik ga kopen fifa of pes.
Het enige wat me van Pes tegenhoudt is de beperkte lecenties van bv de premier league en la Liga…
Wat denken jullie?

Dat ziet er inderdaad wel gaaf uit. Ik ga sowieso voor FIFA, al is het meer voor co-op dan carrière. Misschien dat ik later alsnog wel PES koop, als er korting op zit ofzo. Dan zijn er ook al mods en dan heb je geen problemen meer met die licenties.

Eerlijk gezegd ben ik verbaasd dat we nog geen releasedatum van de FIFA 20 demo hebben. Zelf verwacht ik de demo op 12 september en zal in de demo ook VOLTA speelbaar zijn.

Oei ik dacht dat dit ondertussen wel officieel was allebei

Werd de demo van vorige FIFA ook niet pas een dag op voorhand bekend gemaakt?

Dat zou wel kunnen ja. Opmerkelijke strategie van EA.

Zal volta ook een online mode krijgen of enkel offline?

Als je 2 spellen die op de lijst staan bij game mania inlevert kun je FIFA voor 25 euro kopen. Knal daar een EA acces op en je bent voor 29 euries klaar.

Gisteren F1 en FIFA ingeleverd voor FIFA 20 dus als we terug zijn van Mexico gaan we aan de bak! :muscle:

En als je ea access hebt kan je fifa 19 weer gewoon terug downloaden en spelen :wink:

1 like

Precies :laughing: het hoeft allemaal niet duur te zijn :joy:

Er is een afbeelding opgedoken waaruit zou blijken dat de demo op 12 september uit komt (lijkt ook de meest voor de hand liggende datum) en dat er zowel een normale match als een Volta match gespeeld kan worden. De teams zouden de volgende zijn:

Liverpool
Real Madrid
Dortmund
Manchester City
PSG
AS Roma
Atlético Madrid
Club America
LA FC
Vissel Kobe

Deze afbeelding zou best fake kunnen zijn, dus dit valt wel meteen korreltje zou te nemen.