FIFA 20 - Algemene Discussie

Deze mag je zelf starten als je dat wilt :wink:

Ik zie op sofifa.com dat Ansu Fati van Barça (nog) niet in het spel zit.
In de comments lees ik dat hij pas in november wordt toegevoegd omdat hij dan 17 jaar wordt.

Weet iemand of dit klopt? Want ik zie dat er een aantal 16 jarigen wel in het spel zitten.

Bedankt!

Dit is altijd al het geval geweest. Spelers worden op hun 17e toegevoegd maar starten dan vaak 16 omdat FIFA carrière op 1 juli begint. Sofifa toont dan ook de leeftijd aan die ze op 1 juli hebben.

Bedankt voor je antwoord!
Jammer, ik had gehoopt om hem van in het begin te hebben in Fifa.

Om hem in Career Mode te gebruiken, wacht ik best tot na zijn verjaardag om de Career Mode te beginnen?

Ja klopt de eerste update na zijn verjaardag zit die er normaal bij. Ik heb hetzelfde met een andere speler! Al wordt die gelukkig 17 op 4 oktober :slight_smile:

Ok, dan zit er niets anders op dan mijn Career Mode uit te stellen tot de eerste update na 31 oktober (verjaardag speler) :neutral_face:

Bedankt voor de info!

Nu ben ik wel erg benieuwd naar de speler waar jij op zit te wachten.

Aster Vranckx van KV Mechelen. Een centrale middenvelder. Heeft al een uur mogen spelen tegen Anderlecht. En zat tot zijn blessure 3 weken geleden wekelijks in de selectie. Tijdens de interland periode werd hij ook opgeroepen voor de Belgische u19 als 16 jarige.

1 like

Je kan de eerste maand met een andere ploeg beginnen om te oefenen :wink:

Ik erger me toch al enkele jaren aan de presentatie voorafgaande aan een wedstrijd. Als thuisclub staat je logobanner aan de verkeerde kant van het veld (alsof je de uitclub bent), en loop je langs de tegenstander om handjes te geven, terwijl de thuisclub juist blijft staan op zo’n moment en de uitclub langsloopt. Een klein detail maar super vervelend aangezien deze fout al jaren in het spel zit.

Snap precies wat je bedoeld, zoveel kleine slordigheidsfoutjes die er al jaren in zitten. Ik erger mij er ook aan dat je elke thuiswedstrijd dezelfde kant opspeelt in de 1e helft, geef ons de mogelijkheid om te tossen zodat je dat je bijvoorbeeld naar je eigen fans kan spelen in de 2e helft van een uitwedstrijd.

Elke wedstrijd is er ook een dikke tifosi actie, wat in het echt natuurlijk ook niet zo is. Beetje jammer, dit gaat erg snel vervelen na 17 thuis duels. Ze moeten dit bijvoorbeeld alleen doen in top duels en enkele Europese wedstrijden.

@Raindog Er zijn dus enkele wijzigingen betreft de besturing? Dat zal even wennen worden.

@Begiristain Ik vind het vaak opvallend dat vele Engelse talenten ook enorm snel stijgen of hoge potential krijgen terwijl het vaak slechts talenten zijn die het vervolgens nooit halen.

Er zijn vooral toevoegingen, niet zozeer wijzigingen. Vooral ‘normale’ pas en ‘normale doorsteekpas’ net een klein beetje in de lucht laten vertrekken om het eerst blok te omzeilen zijn wel handig (gewoon nog eens op de knop(pencombinatie) drukken). En als je er de tijd en ruimte voor hebt is die ‘de bal klaarleggen voor schot of voorzet’ (RB+richting met RS) echt prachtig.

1 like

Ja, klopt. Wordt enorm gehyped. Best passend met de Engelsen, zelf :stuck_out_tongue:

Denken jullie dat er nog clubs/competities worden toegevoegd, nu veel ratings al bekend zijn? Ik had zelf gehoopt op alle deelnemers uit de Champions League en Europa League.

Ik heb een vraagje ik wil misschien Ea acces nemen voor een maandabonnement van 3,99 euro. Maar ik speel alleen Fut is dat dan het nut om het te nemen.?

Zeker! In 10 uur kan je al veel fut doen in het begin. Met die coins kan je al veel gaan handelen ten opzichte van spelers die geen EA access hebben, heb je dus een aanzienlijk voordeel.

Dank je maar word het EA Acces abonnement meteen van je rekening afgeschreven of pas als de maand om is.?

EA acces word direct van je rekening afgeschreven.

Zeker handig. Zou alleen het handelen wel via de web app doen. Kost je dan namelijk geen uren