FIFA 20 - Algemene Discussie

Ja precies, zo bedoelde ik het ook. Coins verdienen door wedstrijden te spelen en die dan verhandelen via de Web App :wink:

Diezelfde Web App opent trouwens vanaf aanstaande woensdag!

Thanks voor de info. Weet je toevallig ook waarom kaka nog niet in de klas van 20 staat?

Zo ik heb EA acces gekocht dat betekend dat ik op 19 september 10 uur lang FIFA 20 Ultimate Team kan spelen.

Je kan het ook verspreiden over de dagen tot de game uitkomt he :wink:

oh mooi. Kan ik ook in het weekend spelen. Ik natuurlijk niet 10 uur achter me kaar FIFA 20 spelen.

Ik heb de naam van dit topic gewijzigd van Reveal FIFA 20 naar FIFA 20 - Algemene Discussie. Hiermee sluit de naam wat beter aan bij alles wat in dit topic besproken wordt.

1 like

Ik speel dus enkel CM heeft het dan ook nut om voor Ea acces te gaan? En dan eerst fifa pre orderen toch?

Persoonlijk zou ik hem niet enkel acces voor de CM @Spoon0612. Er is in principe niet héél veel vernieuwd als het om de CM gaat. Anderzijds, ja… Het is slechts 4 euro, je kan daardoor 10 uur verdelen over 8 dagen en kunt ook nog andere games proberen/spelen een maand lang met acces. Wil je liever niet meer uitgeven dan de game echt kost zou ik dus zeggen zeker niet doen, kan die 4 euro je niks deren (mijn geval) dan zou ik zeker die 10 uurtjes pakken.

@Spoon0612: volgens mij krijg je 10% korting op FIFA als je EA Access hebt, dus als je het maar een maand neemt betaalt het zichzelf gewoon terug.

Ik heb EA access genomen om in die 10 uur even careermode te proberen. Als het me niet aanstaat sla ik een jaartje over.

1 like

Ik heb ook EA acces genomen, maar hoe vanaf hoe laat kan ik dan donderdag FIFA 20 spelen.?

Ben ik ook benieuwd naar! Hoop al in de ochtend want ben vrij

Wow goed dat je dat zegt was totaal vergeten dat ik donderdag ook vrij had! :smiley:

De carrière voortgang uit die ea access gaat toch gewoon mee naar de echte game zou ik denken toch of niet?

Ja alles gaat mee naar normale game. Geld ook voor fut etc

1 like

Ik vrees dat het pas vanaf 18u is.

Das zou jammer zijn helaas :worried:

Op twitter staat van 17.00 uur maar dat is Engeland dus wellicht 18.00 uur hier ivm tijdsverschil.

Heb in ieder geval EA Access gedaan en de game online besteld dus hoop morgen al even te kunnen proeven aan fifa20

Hoezo morgen al, heb ik iets gemist??

Morgen kunnen de mensen met Acces de game al tijdelijk spelen. 27 September is de officiële release, waar de champions en ultimate versies de 24e al speelbaar zijn.